Motorrijden minder en minder aanvaard?

En naar wel hoekje mag jij dan met je onbewezen fantasie uitspraken. Alle voorspellingen van de klimaatleugenaars zijn FOUT geweest ( Martin Armstrong: 30 Years Of Global Warming Forecasts Have All Failed ).
De aanvoerder van de groene maffia Al Gore heeft op last van de rechter meer dan 10 keiharde leugens uit z'n k*t film moeten halen.
En als je echt wil lachen moet je climategate ees opzoeken over de sneue leugenaars die zich klimatoloog noemen.

Het is zoals altijd met de extreemlinkse leugenaars: liegen, liegen en nog meer liegen
Oh nee heah, weer zo een |(


Zerohedge is een zéér onbetrouwbare bron. Op school krijg je een dikke 1 voor gebruik van dat soort websites, want dan heb je gewoon niet zitten nadenken of dingen gecontroleerd. Hun beste score op Snopes is nog "onbewezen", de meeste claims zijn gewoon domweg als bullshit ontmaskerd. Paar voorbeeldjes:

FACT CHECK: Is It Now Against the Law in California to Shower and Do Laundry on the Same Day?
FACT CHECK: Is the Department of Defense Planning a Communications Drill to Coincide with 'Antifa' Demonstrations?
FACT CHECK: Did a Second Gunman Shoot From the Fourth Floor of the Mandalay Bay Hotel?
FACT CHECK: Is It Illegal in Florida to Power Your Home With Solar After a Storm Because of Lobbying?
FACT CHECK: Did Evacuation Alarms Go Off in Pyongyang, North Korea Amid 'Nuke Fears'?
FACT CHECK: Most Trump Protesters Didn't Vote?
FALSE: Anti-Trump Protesters Bused Into Austin, Chicago
FACT CHECK: Do Hundreds of Papers Published in 2017 'Prove' That Global Warming is a Myth?
https://www.snopes.com/fact-check/scientific-papers-global-warming-myth/

De bovensten gaan veelal over jouw bron, of zijn artikelen waarin jouw bron een aandeel heeft gehad. Allemaal fout. De onderste twee gaan daadwerkelijk over GW conspiracies... die zijn er dus helemaal niet. Er zijn genoeg website die roepen wat mensen willen horen ('ga gewoon lekker zo door'), dat vinden mensen fijn en geloven ze véél gewilliger. Ik waai echt niet met alle winden mee en wil ook graag vlees blijven vreten, m'n diesel blijven rijden en m'n 3 motoren bij de hand houden (en blijf dat ook gewoon stug doen), maar ik ben niet zo achterlijk om global warming te ontkennen.

Dan heb je ook nog de groep die beweert dat GW toch wel gebeurt, en de mens er geen aandeel in heeft. Dan heb je toch echt wel een bord voor je kop, wel bereid zijn deel 1 te accepteren, maar niet deel 2. Gelukkig heb ik persoonlijk me er al lang bij neergelegd dat we helemaal niets gaan omdraaien. Er gaat geen consensus komen, de grootste vervuilers vallen continu buiten de regels of wanneer het om landen gaat (*kuch*china*kuch) doen ze even niet mee met dat soort afspraken. Amerika trekt zich terug. Why de fuck zou ik dan mezelf m'n biefstukje ontzeggen, zo simpel is het. Ik heb geen invloed, als iedereen het doet heeft het invloed. Voorlopig is nog niet eens 5% van de mensheid bewust bezig, als het daar al in de buurt komt. En de mensen die er nu heel actief mee bezig zijn om deze reden, waren al niet het grote probleem.

I can't be bothered to annoy myself with useless endeavours. Dus ja, GW is gewoon echt en je komt minder dom over als je wat huiswerk doet. Nee, het heeft nie zoveel zin actief je leven te castreren omdat je denkt dat je daar invloed op hebt. En nee, je vermoord de aarde niet. De aarde zal het echt aan z'n zuidpool smelten, WIJ hebben er last van, de aarde niet.
 
Laatst bewerkt:
Dankje unruled, ik zat bij de reactie van huls vooral hard met mijn ogen te rollen. Tja. Ik ga daar ook de discussie niet aan, dan praat je toch alleen maar langs elkaar heen. Als iemand wil geloven in een vergezochte complottheorie van linkse milieuhippies die op snode wijze van de wereld een schonere en mooiere plek willen maken, (muhahhaa!, ook ik wordt stiekem betaald door Big Left om afval van straat te rapen als ik het tegenkom, muhaha, menace to society!) dan kan ik daar weinig aan doen. "You can´t reason someone out of a position they didn´t reason themselves into".

Ik ben trouwens van mening dat je als individu wel degelijk invloed hebt. Je hebt invloed op de mensen in jouw omgeving, die weer invloed hebben op mensen in hun omgeving etc. (vaak zit daar nog overlap in, zodat mensen ineens meerdere mensen in hun omgeving zien die iets doen) Zo creeër je draagvlak voor nieuwe ideeën, waardoor het ook weer makkelijker wordt om politiek actie te ondernemen.

Een recent onderzoek had hier iets over te zeggen:
How many people do you need to change the world? Here's the breakdown

Als je 25% van de mensen mee kan nemen in een nieuw idee, dan kan het van de grond komen. :)
Er is een threshold waarna mensen makkelijker nieuwe ideeën accepteren omdat ze zien dat bepaalde ideeën genormaliseerd worden. (kan beide kanten op werken natuurlijk, zo vind iedereen het blijkbaar helemaal ok om de telefoon te pakken als je midden in een gesprek zit)

zolang iedereen denkt: "Mijn invloed is 0 dus ik blijf lekker doen wat ik doe", dan komen we nergens. Persoonlijk zie ik het ook terug, ik heb meerdere mensen geïnspireerd om minder vlees te eten of zelfs helemaal veganist te worden, (mocht iemand nog recepten willen, ik heb er genoeg. ;) .) minder onnodige zooi te kopen of afval en plastic te verbruiken wat betekent dat mijn impact op het milieu uiteindelijk groter kan zijn dan puur mijn persoonlijke acties.

Is het moeilijk? Absoluut, maar in mijn ogen wel de moeite waard. Ook al wil ik geen kinderen ben ik van mening dat het niet meer dan logisch is om de aarde in dezelfde danwel betere staat achter te laten dan ik hem gevonden heb. Zoals met alles in het leven, eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Toch wel een apart topic geworden dit, van gevaar op de motor
tot anti rook campagne's hier..

Maar voor alle gezondheid fanatisten (of de anti rokers).
Verklaar dan ook eens waarom, heel veel kinderen tegenwoordig
van alles mankeren?
Komt dat dan door ouders (die ook niet roken), of door de opa en oma's die wel roken
(of gerookt hebben)???

Vroegah, vrat je gewoon snoepies wat vol zat met wat ze nu ongezond noemen.
Vroegah, pletterde je van je 3-wielig fietsje af, poot kapot als resultaat.
Je veegde het met je smerige handjes af en ging gewoon door.

Nu, snoepjes zijn ongezond, mag niet meer.
Het fietsje is uitgebreid met alle moderne snufjes, en als je op de grond
plettert, komt ma of pa, aanrennen met een des-infectie doekje, om je steriel
te reinigen en komt er ene pleister/verbandje op.

Dus ja :?

Laat mij dan lekker met mijn collegas buiten papier met plant oproken,
waar dus ook altijd niet rokers bij staan...

mijn Conclusie:
Stop met ouwehoeren over wat andere doen.
Zolang ze er zelf 'gelukkig' mee zijn.

En niet van, hij rookt, dat is vies, bah gaat ergens anders staan.
Slecht voor mijn kindje...

Mij hoor je ook niet zeggen
"bah, gaat is weg met dat kindje, dat is vies en maakt te veel herrie, gaat eens ergens anders heen met dat kindje"..


But, ieder voor zich..


En nee, ik zal ook niet direct naast een kindje/niet roker/astma patient etc etc gaan
staan 'papier en plant verbruiken'
Dit omdat ik nog een beetje een moraal gevoel heb, waarvan ik soms ook denk.
Waarom????
We leven tegenwoordig toch allemaal als REMY!!!


Zohee...
En dat op een dinsdag middag :+
 
Laatst bewerkt:
Toch wel een apart topic geworden dit, van gevaar op de motor
tot anti rook campagne's hier..

Maar voor alle gezondheid fanatisten (of de anti rokers).
Wtf heeft anti-roken met het hierop volgende te maken? :? Ik ben anti-roken omdat ik het vind stinken, dieper gaat het niet. Als het puur om de gezondheid van de roker zelf gaat, je doet maar, mij heb je er niet mee. Ik wil er alleen geen last van hebben.
Verklaar dan ook eens waarom, heel veel kinderen tegenwoordig
van alles mankeren?
Komt dat dan door ouders (die ook niet roken), of door de opa en oma's die wel roken
(of gerookt hebben)???

Vroegah, vrat je gewoon snoepies wat vol zat met wat ze nu ongezond noemen.
Vroegah, pletterde je van je 3-wielig fietsje af, poot kapot als resultaat.
Je veegde het met je smerige handjes af en ging gewoon door.

Nu, snoepjes zijn ongezond, mag niet meer.
Het fietsje is uitgebreid met alle moderne snufjes, en als je op de grond
plettert, komt ma of pa, aanrennen met een des-infectie doekje, om je steriel
te reinigen en komt er ene pleister/verbandje op.
Er zijn niet meer kinderen die van alles mankeren, althans dat is voor zover ik weet nooit bewezen. Wel is het zo dat naarmate er minder redenen zijn om dood te gaan, men alle risico's steeds verder in wil dammen. Dan kom je ook bij dit soort fratsen uit, want het is onnodig dat een kind zich daadwerkelijk bezeert om te leren dat vallen niet handig is.

Er zijn teveel dikke kinderen, grotendeels doordat overal tegenwoordig suiker in zit. Daarnaast is snoepgoed veel beter verkrijgbaar dan vroeger, en véél betaalbaarder. Vroegâh was het goedkoper? Ja klopt, maar "er" is tegenwoordig onevenredig veel meer geld. Als ik zie wat die kinderen allemaal mee naar school slepen deze dagen (ben docent), dat was vroeger dus echt niet zo. Zelfs in mijn tijd (15 jaar geleden) was het nog gewoon m'n broodjes van thuis, en MISSCHIEN dat ik in de middagpauze wat snoep uit de automaat trok. Tegenwoordig wordt het brood van ma gewoon in de bak gegooid (niet alle kinderen doen dat hoor, om een paar mensen gerust te stellen), en wordt er bij de balie een broodje worst of tosti gehaald. Cola en chips wordt elke pauze gehaald, eigenlijk, maar goed we hebben er hier maar 2. Hoe dan ook, ze vreten veel meer. En worden dus ook dikker. Het is logisch dat men daar iets aan wil doen, want dikke mensen (kind of niet) zijn een belasting op het gezondheidsstelsel, dus vanuit het perspectief dat het ook daadwerkelijk beter is voor die mensen zelf (al zien ze dat niet altijd in) wil de overheid dat terugdringen. Wat mij betreft een goede zaak. Veel bemoeienis? Tja, ouders bemoeien zich lang niet altijd genoeg met hun kinderen, iemand moet het doen.

Ik ben de eerste die vindt dat kinderen tegenwoordig te veel in bescherming worden genomen, leren doe je maar op de ouderwetse manier (trial and error). Maar tegenwoordig leren de meeste kinderen van de iPad. Ze weten perfect hoe ze de problemen in het spelletje op moeten lossen, maar neem maar van mij aan dat technisch inzicht over 10 jaar een zeldzaam verschijnsel gaat worden. Alles zonder scherm trekt. hun. aandacht. niet. Sneu, eigenlijk.
Dus ja :?

Laat mij dan lekker met mijn collegas buiten papier met plant oproken,
waar dus ook altijd niet rokers bij staan...

mijn Conclusie:
Stop met ouwehoeren over wat andere doen.
Zolang ze er zelf 'gelukkig' mee zijn.

En niet van, hij rookt, dat is vies, bah gaat ergens anders staan.
Slecht voor mijn kindje...

Mij hoor je ook niet zeggen
"bah, gaat is weg met dat kindje, dat is vies en maakt te veel herrie, gaat eens ergens anders heen met dat kindje"..
1: ik neem geen enkel kind in bescherming maar mezelf, zoals ik al zei stinkt die zooi. En jij stinkt nog veel erger als je daarna weer binnen komt, maar dat heb je waarschijnlijk zelf niet door. Vast wel eens gehoord, maar kan geen kwaad om te bevestigen. Dat er niet-rokers bij staan die het niet erg vinden, dat moeten ze toch zelf weten? Ik kom er heel bewust niet bij staan, maar die ene roker die in mijn vriendengroep nog bestaat zal ik ook nooit de les lezen. Hij weet prima wat ie doet, maar als hij wil roken gaat ie buiten staan, no ifs or buts.

2: kinderen leveren ook heel regelmatig overlast. Zou fijn zijn als ouders daar soms wat strakker op zaten, maar in bepaalde situaties is het natuurlijk mogelijk dat je er wat last van hebt. Kinderen zijn in die zin een stuk eenvoudiger om de reden-van-bestaan van in te zien dan sigaretten.
But, ieder voor zich..


En nee, ik zal ook niet direct naast een kindje/niet roker/astma patient etc etc gaan
staan 'papier en plant verbruiken'
Dit omdat ik nog een beetje een moraal gevoel heb, waarvan ik soms ook denk.
Waarom????
We leven tegenwoordig toch allemaal als REMY!!!


Zohee...
En dat op een dinsdag middag :+
Who de fuck is Remy?
 
Laatst bewerkt:
giphy.gif
 
Ik wilde nog even wachten met de popcorn, maar goed. Lekker! :9

[img=400]https://vignette.wikia.nocookie.net/legomessageboards/images/1/1e/Deer_eating_popcorn.gif/revision/latest?cb=20130704154716[/img]
 
Wtf heeft anti-roken met het hierop volgende te maken? :? Ik ben anti-roken omdat ik het vind stinken, dieper gaat het niet. Als het puur om de gezondheid van de roker zelf gaat, je doet maar, mij heb je er niet mee. Ik wil er alleen geen last van hebben.Er zijn niet meer kinderen die van alles mankeren, althans dat is voor zover ik weet nooit bewezen. Wel is het zo dat naarmate er minder redenen zijn om dood te gaan, men alle risico's steeds verder in wil dammen. Dan kom je ook bij dit soort fratsen uit, want het is onnodig dat een kind zich daadwerkelijk bezeert om te leren dat vallen niet handig is.

Er zijn teveel dikke kinderen, grotendeels doordat overal tegenwoordig suiker in zit. Daarnaast is snoepgoed veel beter verkrijgbaar dan vroeger, en véél betaalbaarder. Vroegâh was het goedkoper? Ja klopt, maar "er" is tegenwoordig onevenredig veel meer geld. Als ik zie wat die kinderen allemaal mee naar school slepen deze dagen (ben docent), dat was vroeger dus echt niet zo. Zelfs in mijn tijd (15 jaar geleden) was het nog gewoon m'n broodjes van thuis, en MISSCHIEN dat ik in de middagpauze wat snoep uit de automaat trok. Tegenwoordig wordt het brood van ma gewoon in de bak gegooid (niet alle kinderen doen dat hoor, om een paar mensen gerust te stellen), en wordt er bij de balie een broodje worst of tosti gehaald. Cola en chips wordt elke pauze gehaald, eigenlijk, maar goed we hebben er hier maar 2. Hoe dan ook, ze vreten veel meer. En worden dus ook dikker. Het is logisch dat men daar iets aan wil doen, want dikke mensen (kind of niet) zijn een belasting op het gezondheidsstelsel, dus vanuit het perspectief dat het ook daadwerkelijk beter is voor die mensen zelf (al zien ze dat niet altijd in) wil de overheid dat terugdringen. Wat mij betreft een goede zaak. Veel bemoeienis? Tja, ouders bemoeien zich lang niet altijd genoeg met hun kinderen, iemand moet het doen.

Ik ben de eerste die vindt dat kinderen tegenwoordig te veel in bescherming worden genomen, leren doe je maar op de ouderwetse manier (trial and error). Maar tegenwoordig leren de meeste kinderen van de iPad. Ze weten perfect hoe ze de problemen in het spelletje op moeten lossen, maar neem maar van mij aan dat technisch inzicht over 10 jaar een zeldzaam verschijnsel gaat worden. Alles zonder scherm trekt. hun. aandacht. niet. Sneu, eigenlijk.1: ik neem geen enkel kind in bescherming maar mezelf, zoals ik al zei stinkt die zooi. En jij stinkt nog veel erger als je daarna weer binnen komt, maar dat heb je waarschijnlijk zelf niet door. Vast wel eens gehoord, maar kan geen kwaad om te bevestigen. Dat er niet-rokers bij staan die het niet erg vinden, dat moeten ze toch zelf weten? Ik kom er heel bewust niet bij staan, maar die ene roker die in mijn vriendengroep nog bestaat zal ik ook nooit de les lezen. Hij weet prima wat ie doet, maar als hij wil roken gaat ie buiten staan, no ifs or buts.

2: kinderen leveren ook heel regelmatig overlast. Zou fijn zijn als ouders daar soms wat strakker op zaten, maar in bepaalde situaties is het natuurlijk mogelijk dat je er wat last van hebt. Kinderen zijn in die zin een stuk eenvoudiger om de reden-van-bestaan van in te zien dan sigaretten.Who de fuck is Remy?



Is toch geweldig om te lezen dit ;)
Eindelijk van een leraardocent horen dat ouders tegenwoordig geen ouders meer zijn,
maar meer als vrienden worden beschouwd.

Opnieuw invoeren, de corrigerende tik O-)
Net als vroegah :+


Maare, maak je niet te druk hé @unruled:9 .
Doen wij ook niet.
Ieder in zijn eigen waarde en normen laten, wordt de wereld een stuk beter van.


Wie heeft er nog wat popcorn over, mijn bakkie is inmiddels leeg |(
 
Laatst bewerkt:
Verklaar dan ook eens waarom, heel veel kinderen tegenwoordig
van alles mankeren?

Dat is niet zo. Dat komt doordat iedereen bij elke dwarszittende scheet al naar de huisarts gaat en er moet overal een stempeltje op gedrukt worden. Of het nou dyslexie, een vorm van autisme, of ADHD is..
Vroeger was dat lang niet zo erg. Dan was je kind gewoon 'druk'. Tegenwoordig moet je er dan gelijk Ritalin in drukken.
 
Dat is niet zo. Dat komt doordat iedereen bij elke dwarszittende scheet al naar de huisarts gaat en er moet overal een stempeltje op gedrukt worden. Of het nou dyslexie, een vorm van autisme, of ADHD is..
Vroeger was dat lang niet zo erg. Dan was je kind gewoon 'druk'. Tegenwoordig moet je er dan gelijk Ritalin in drukken.

Precies dat :t

Er komt een hele generatie aan die niet meer zelfstandig is en bij 10+5 sommen al hun smartphone erbij gaan pakken, geen wegenkennis meer bezitten omdat alles via gps gaat en geen enkele waarde meer aan geld toekennen en soms zelfs niet eens fatsoenlijk kunnen schrijven omdat ze vanaf groep 3 een ipad in de handen gedouwd kregen.

Zag laatst een docu waarij word beweerd dat staar een van de grotere problemen gaat worden omdat de oogjes vanaf 4jaar gefixeerd zijn op (flikkerende) beeldschermen.

empathie is straks ook volledig uit de samenleving verdreven want we worden compleet afgestompt door steeds gekker wordende beelden welke breed worden uitgemeten en vanuit alle hoeken in super slowmotion worden herhaald..

voor zover mijn (offtopic) bijdrage van vandaag :X :W
 
Ik ben ergens afgehaakt, dames en heren!

Maar!!!..... Ik ga nu lekker op mijn Soekzoeki (wel met katalysator, want, HET klimaat!) naar huis tuffe.

Als zij weer zo opvallend ruimte maken tijdens het treintje rijden zal ik naar hen, of zij mij nu mogen of niet, keurig zwaaien of eerbiedig knikken omdat ik dat waardeer! :Y

Ik moet zeggen dat ik dat zie alsof men mij en mijn Soekzoeki zekers wel aanvaard (en dat gebeurd bijna dagelijk!!)!! :Y :Y :W :W

1 fijne avond!
 
Laatst bewerkt:
Laat mij dan lekker met mijn collegas buiten papier met plant oproken,
waar dus ook altijd niet rokers bij staan...

mijn Conclusie:
Stop met ouwehoeren over wat andere doen.
Zolang ze er zelf 'gelukkig' mee zijn.

En niet van, hij rookt, dat is vies, bah gaat ergens anders staan.
Slecht voor mijn kindje...

Mij hoor je ook niet zeggen
"bah, gaat is weg met dat kindje, dat is vies en maakt te veel herrie, gaat eens ergens anders heen met dat kindje"..


:+
Zo ga je je niet populair maken, haha.
 
Nog ff over dat roken, ik vind het ook maar niets. Ik wil er dan ook geen last van hebben. Maar als iemand graag wil roken, be my guest. Maar zorg er wel voor dat niemand last heeft van het afvalproduct, nl de rook. Mijn pleziertje is bier drinken, maar ik loos het afvalproduct van bier ook niet over een ander zijn kop.
 
Nog ff over dat roken, ik vind het ook maar niets. Ik wil er dan ook geen last van hebben. Maar als iemand graag wil roken, be my guest. Maar zorg er wel voor dat niemand last heeft van het afvalproduct, nl de rook. Mijn pleziertje is bier drinken, maar ik loos het afvalproduct van bier ook niet over een ander zijn kop.
Ik drink toch alles op hoor, :?
 
Als iemand wil geloven in een vergezochte complottheorie van linkse milieuhippies die op snode wijze van de wereld een schonere en mooiere plek willen maken,

Jij maakt er meteen een complottheorie van. Van een complot is helemaal geen sprake, het is door de eeuwen heen gebleken dat het blijkbaar heel menselijk is om elkaar na te praten, en heel moeilijk is om met een kritisch geluid gehoor te vinden. Dat zag je in de middeleeuwen bij Galilei, maar begin vorige eeuw nog bij Einstein. Toch twee voorbeelden van wetenschappers die uiteindelijk een verschil hebben gemaakt, tegen de mainstream in.
 
Laatst bewerkt:
Als iemand wil geloven in een vergezochte complottheorie van linkse milieuhippies die op snode wijze van de wereld een schonere en mooiere plek willen maken,\

Jij maakt er meteen een complottheorie van. Van een complot is helemaal geen sprake, het is door de eeuwen heen gebleken dat het blijkbaar heel menselijk is om elkaar na te praten, en heel moeilijk is om met een kritisch geluid gehoor te vinden. Dat zag je in de middeleeuwen bij Galilei, maar begin vorige eeuw nog bij Einstein. Toch twee voorbeelden van wetenschappers die uiteindelijk een verschil hebben gemaakt, tegen de mainstream in.[/quote]
Ten tijde van Galilei bestond de "wetenschap" nog voornamelijk uit het bestuderen van de Heilige Schrift O-) . Dan ga je als echte wetenschapper per definitie tegen de mainstream in.
 
Ten tijde van Galilei bestond de "wetenschap" nog voornamelijk uit het bestuderen van de Heilige Schrift O-) . Dan ga je als echte wetenschapper per definitie tegen de mainstream in.

Zo denken we er nu over, en vinden we Einstein ook een echte wetenschapper. Dat was in de tijd van beide heren toch echt anders. En het geval Einstein is nog geen 100 jaar geleden.
 
Jij maakt er meteen een complottheorie van. Van een complot is helemaal geen sprake, het is door de eeuwen heen gebleken dat het blijkbaar heel menselijk is om elkaar na te praten, en heel moeilijk is om met een kritisch geluid gehoor te vinden. Dat zag je in de middeleeuwen bij Galilei, maar begin vorige eeuw nog bij Einstein. Toch twee voorbeelden van wetenschappers die uiteindelijk een verschil hebben gemaakt, tegen de mainstream in.

Je hebt ook helemaal gelijk, waarom denk je dat het zo verdomde lastig is mensen aan hun verstand te brengen dat klimaatverandering een ding is, en zo ongeveer de grootste uitdaging die de mensheid ooit gehad heeft? :)
 
Jij maakt er meteen een complottheorie van. Van een complot is helemaal geen sprake, het is door de eeuwen heen gebleken dat het blijkbaar heel menselijk is om elkaar na te praten, en heel moeilijk is om met een kritisch geluid gehoor te vinden. Dat zag je in de middeleeuwen bij Galilei, maar begin vorige eeuw nog bij Einstein. Toch twee voorbeelden van wetenschappers die uiteindelijk een verschil hebben gemaakt, tegen de mainstream in.

Je hebt ook helemaal gelijk, waarom denk je dat het zo verdomde lastig is mensen aan hun verstand te brengen dat klimaatverandering een ding is, en zo ongeveer de grootste uitdaging die de mensheid ooit gehad heeft? :)

das helemaal niet lastig :N ...ik begrijp volkomen dat het een ding is maar kies ervoor om me er niet druk om te maken...
het zingt mijn tijd wel uit en dat die generaties puddingbroodjes en halfwatten die sinds medio jaren 90 uitgekakt (of moet ik zeggen;uitgekotst?) zijn er stront mee krijgen is hun probleem.
mischien dat ze dan die k*tmobieltjes eens wegleggen als ze tot hun enkels in het water staan.

Begrijp me niet verkeerd hoor..ik ben best milieubewust bezig vind ik zelf..
Eind jaren 80 klopte ik de asbak van mijn wagen nog leeg tegen de dorpel bij het stoplicht maar tegenwoordig schiet ik de peuken gewoon het raam uit. (meer verdeeld ipv vieze bultjes)
das toch een verbetering.. :Y
er is in dat opzicht toch veel veranderd en ook zeker ten goede...
als ik vroeger over de lokale sloperij liep hadden ze achterop het terrein altijd een rijtje accus op de kop in de greppel liggen om leeg te lekken.
dat soort nostalgie zie je niet meer...eigenlijk wel jammer...
betere tijden en gezondere mensen toen...niet zoals de weekdieren die je tegenwoordig hebt....
vieze bleke huidjes met worste vingertjes waarmee ze op hun iphone zitten te kloppen en compleet kontakt gestoord.....
tenzij er wat te mekkeren valt, dan zijn ze erbij...
zeiken over wat een ander wel of niet zou moeten doen.....
justin bieber lookalikes met spierwitte designer bloesjes aan en dikke meevreters met witte koppen op hun bek....als ze lachen kun je beter dekking zoeken en met dat soort moet deze maatschappij straks grote problemen overwinnen.... _O- :N
godallemachtig.....ik steek er nog maar 1 op en waar is de drankfles... -O- -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan