Motorrijdende dames gezocht

Als ik alleen maar vrouwen om me heen zou willen hebben bij het uitoefenen van mijn hobby was ik wel gaan punniken of zo *D
Maar goed, is een leuk initiatief maar geloof dat de mf vrouwen er niet zo warm van lopen.
 
Het leven is veel leuker als mannen en vrouwen samen hun interesses kunnen delen. ;)
Klopt, maar de dames hebben altijd hoofdpijn })
Yammie....begint maar vast met verstoppertje spelen
kloguck.gif


Op dinsdag 28 mei 2002 23:31 schreef Kubiekdriehoekje het volgende:Was er geen tussenstop bij het nationale punnikmuseum gepland dan? :+
LOL...ik dacht dat bloemschikken voor dit jaar op de agenda stond :P
 
Laatst bewerkt:
Wat heb ik ineens een spontaan opkomende hoofdpijn. Pfoei!!!

Maare Spider...mogen er voor dat bepaalde rijden wel heren bij dan :?
Met dames :? Daar heb ik het niet zo op eerlijk gezegd.
 
Hah! Een dag met alleen vrouwen! Wij (vrouwen) gaan natuurlijk alleen motorrijden om juist MANNEN in die strakke pakkies te mogen meemaken.... En omdat het mannenwereldje veel beter is dan dat vrouwengemuts.
Ik zou dus voor geen goud meegaan.
 
Ga ook liever met "Big Boys" rijden kan ik tenminste nog wat van leren, zo heel af en toe :)
 
Yammie, alles wat jij lekker vindt, hoeft een ander nog niet lekker te vinden... ;)
Tis net als met motorrijden.
De een houdt van kleine ritjes, de ander van lange tourtochten.
Iemand anders houdt van lekker langzaam cruisen terwijl de ander van snelheid houdt.
Zo heeft iedereen zijn eigen rijstijl.
Als je samen wilt rijden moet je je rijstijl soms aanpassen ;)
 
Op woensdag 29 mei 2002 21:13 schreef **Lara** het volgende:Tis net als met motorrijden.

Hadden we het daar niet over dan :?
Heb ik weer THE POINT gemist.
Komt door me hoofdpijn... ;)
 
Of is het beter om een stuk te rijden })
Combinatie van dan maar. (slikken en rijden ;) )

En dan naar Zijtaart voor de slagroom })
Rijden is ontspannend (als het goed is)vooral met de banden op juiste spanning, wat olie voor de doorsmering en dan op naar een bakkie koffie met slagroom :9~
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 29 mei 2002 00:22 schreef Yammie het volgende:Klopt, maar de dames hebben altijd hoofdpijn })


Ik weet het: Yammie maakt alleen dames mee die fietsen hebben met lekke banden, te laat om nog op te kunnen pompen tot de juiste spanning.

Dat wordt dan geen Para (wat is dat voor een merk?!) maar een YAMAHAcetamolletje.
 
Ik weet het: Yammie maakt alleen dames mee die fietsen hebben met lekke banden, te laat om nog op te kunnen pompen tot de juiste spanning.

Dat wordt dan geen Para (wat is dat voor een merk?!) maar een YAMAHAcetamolletje.
En dan proberen de banden met de mond op te blazen... das pas een blowjob! LOL :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan