Motorrijdende dames gezocht

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.367
169
Veghel
Nee, het is niet wat je denkt ;)

St. Oedenrode/Zijtaart – Op zondag 9 juni wordt voor de 5de keer de Ladiesrun verreden. Dit is een motortoertocht waaraan alleen motorrijdende dames mee mogen doen. De organisatie is wederom in handen van een aantal dames van MC D’n Dommel uit St. Oedenrode en Straal Open uit Zijtaart.

De route met een lengte van ca 170 km, gaat door mooie stukken van Brabant: de Kempen en de Meierij. Inschrijven kan tussen 10.00 en 12.00 uur bij Tapperij & Eeterij D’n Dommel, Markt 15 in St. Oedenrode. Het eindpunt is bij ’t Dorpskaffee in Zijtaart bij Veghel.

Het inschrijfgeld bedraagt €5,00 voor niet-leden en €2,50 voor leden van D’n Dommel en Straal Open. Alle deelneemsters krijgen een routebeschrijving en een consumptie. De rit staat ook op de LOOT-toerkalender. Meer info op http://www.straalopen.go.to (www.straalopen.go.to)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat ik mezelf een plezier doe met alleen maar vrouwen om me heen.

En ik zit in Barcis dat weekend.
Geen twijfel dit keer...sorry.
Wel een leuk initiatief })
 
Denk ook niet dat je die vrouwen een plezier doet. }) ;)

Ga jij mee in mijn plaats dan })

Bij een TOKO verkopen ze van die haarstukjes.
Zakie naar achteren binden en je valt niks op.
Heb je de dag van je leven.
Misschien wil Sandra met je mee })
 
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel als vrouwen alleen met vrouwen rijden :r

Laatst las ik ook weer: zij met haar vriendinnen motorrijden, jij met je vrienden.

Ik ben heel erg blij dat ik gewoon kan rijden met die lui waar ik altijd mee rijd. En of dat nou mannen of vrouwen zijn, maakt me geen ruk uit. (Overigens zijn het mannen met sporadisch een extra vrouw erbij.)

PS: Het is natuurlijk goed bedoeld van je hoor Joris. Dat waardeer ik ook wel. Maar het is niet aan mij besteed.
 
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel als vrouwen alleen met vrouwen rijden :r

Laatst las ik ook weer: zij met haar vriendinnen motorrijden, jij met je vrienden.

Ik ben heel erg blij dat ik gewoon kan rijden met die lui waar ik altijd mee rijd. En of dat nou mannen of vrouwen zijn, maakt me geen ruk uit. (Overigens zijn het mannen met sporadisch een extra vrouw erbij.)

PS: Het is natuurlijk goed bedoeld van je hoor Joris. Dat waardeer ik ook wel. Maar het is niet aan mij besteed.

Er is vraag naar, en wie zijn wij als we niet aan die vraag voldoen :P

(die zin heb ik niet zelf verzonnen)
 
Jorisa, stiekum toch een meisje :?

Oh dankje, wat vind je van m'n lange blonde lokken. Helemaal van mezelf. Ga je een keertje mee winkelen, lekker veel geld uitgeven. Daar heb ik toch zo'n zin in. 8-)
 
Oh dankje, wat vind je van m'n lange blonde lokken. Helemaal van mezelf. Ga je een keertje mee winkelen, lekker veel geld uitgeven. Daar heb ik toch zo'n zin in. 8-)

Helemaal strak plan. Altijd goed heh, met een lekker blond ding winkelen.
Wel naar Lady Sting dan hoor })
Of gaan we naar een motorzaak, om ietsiepietsie on topic te blijven.
 
Eh bah alleen met dames op stap, iets saaiers kan ik me niet voorstellen. :r
Ik vind het onzin om speciaal iets voor de dames te organiseren, zoals motor sites voor dames en dames motortourclubs.
Het leven is veel leuker als mannen en vrouwen samen hun interesses kunnen delen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan