Motorrijdende familie, jullie ook?

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
Het virus is begonnen bij mijn opa en oma. Zij reden allebei motor.
Behalve ik, rijden ook mijn zus en mijn zwager motor (foto\'s moet ik nog even zoeken).

Helaas heb ik geen foto\'s van mijn opa en oma op de motor, wel hun rijbewijzen.
Mijn oma was 34 jaar toen ze haar rijbewijs haalde in 1926, mijn opa vlak daarna.

full


full



Verder rijden van Frank\'s familie zijn vader motor en een zooitje neven en een nicht.


CAT
 
Tja, het werkt ook aanstekelijk. Eerst ging mijn broer (de middelste) rijden, toen zijn vrouw, toen mijn andere broertje en daarna zijn vrouw. Twee jaar geleden mijn moeder en als bijna laatste ik (zei de gek). Alleen mijn vrouw en mijn vader rijden niet. (en vincent maar die is nog iets te jong, zo\'n jaar of 16 te jong)
 
Mijn opa, mijn pa en 2 broers van hem. Misschien binnenkort ook nog de zwager van mijn pa en natuulijk ik :)
 
Mijn schoonvader, mijn schoonmoeder, mijn zwager, mijn vriend, zijn grootouders, zijn halve familie verder ... en ik nog niet maar dat komt zo gauw als de financiën het toe laten! Ik heb het dus niet zo zeer van mijn eigen familie maar meer van mijn schoonfamilie (de liefde voor zat echter al wel eerder in mijn bloed, en is slechts gegroeid door hen)
 
alleen een een oom die ik nooit zie. woont in het zuiden.
En een aangetrouwde achter neef waar ik wel eens mee tour :)
 
Nee was altijd de enigste met die motor afwijking. Zijn de laatse jaren inmiddels wel diverse neven gaan rijden en eigen kits kunnen niet wachten tot ze mogen.
 
Ook alleen mijn jongere broertje die ( in 1978 ) een proefrijbewijs had en nooit examen heeft gedaan en een neefje die in 1977 zijn motorrijbewijs heeft gehaald en nog zo\'n 2 jaar heeft gereden ( Laverda SFC 750 ! ) en daarna ook nooit meer.
Ikzelf vanaf 1976 altijd motorgereden.
 
Mn Pa heeft me aangestoken toen ik nog in de wieg lag zo\'n beetje...
Me jongste broertje gaat brommer rijden (RS50) me andere broertje rijdt brommer (RS50) en allebei daarna motor natuurlijk... :)

Mn Pa heeft een Laverda 1000 RGS en een 750 GT... hier een fotootje met mijnes:

start.gif
 
Yep, m\'n vader en m\'n broertje hebben allebei een motor en m\'n moeder gaat na een winterstop weer verder met lessen. Voor de rest heb ik geen motorrijdende familie (wel enkelen met een motorrijbewijs)
 
Mijn wijlen pa, heeft ook jaren motor gereden, zat bij de MP en heeft o.a Harley, Indian, Matchless, Norton, Ariël gereden, het laatste ritje op een motor was op mijn broer z\'n toemalige Waterbuffel GT750 Suzuki, met jawel een heerlijk jankende 3-1. Hij heeft dus z\'n drie zonen ook aangestoken. M\'n oudtse broer heeft 3 harley\'s waarvan één Trike. Zelf rijd ik nog steed rond op mijn Bol, alleen nu even niet! :+ En mijn andere broer heeft helaas zijn motor een paar jaar terug verkocht. Ik ben begonnen in \'79 op m\'n 18e, mijn oudste broer 2 jaar eerder en de jongste twee jaar later. Verkocht zijn motor toen een maat verongelukte, jaren niet gereden, daarna een paar jaar wel, en nu weer niet meer.
Hen nog wel een foto van mijn Pa op zijn Harley, maar heb ff geen scanner, XP?!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben de enige in de familie, hoewel mijn neef wel een RBW maar nog geen motor heeft. In mijn vriendenkring rijdt bijna iedereen motor.
 
ja ook het virus had bij bij aanstekelijk gewerkt
mijn oudste 2 broers haden hun rijbewijs en ik ook toen ik 18 werdt meteen gehaald.
al hun vrienden hadden een rijbewijs dus altijd met motors bezig geweest.
ook al mijn (ex)vriend hadden motors en mijn man leren kennen bij een motorclub
(het motorrijdertje)in Tilburg.
pas heeft mijn jongste broer zijn rijbewijs gehaald en mijn jongste dochter is ook al met het virus besmet en wil gaan rijden als ze 18 is maar dat duurt nog 5 jaar.
zo zie je dat het motor rijden echt een virus is je komt er nooit meer vanaf :}
 
jah, inderdaad.

vader, moeder, broer, ik. Grappig als je in de buurt bij onbekenden zelfs, bekend staat als motorfamilie.

overigens is dit een virus waar ik nogsteeds blij mee ben. :)
 
Mijn pa heeft vroeger alles op de motor gedaan (toen je nog hard mocht)
Mijn broer was lange tijd motorfreak maar is nu gaan duiken en zit nu zonder geld voor een nieuwe ;(
en nu ik al een paar jaar
 
Mijn vader heeft een poging gedaan om op de motor te springen.Niet gelukt,kreeg te veel lichamelijke klachten..........jammerrrrr. ;(
De rest van mijn familie + aangetrouwde familie is achterlijk. :(
 
Ik was de eerste zot die met de motor begon.
De rest van de familie deed alles op de fiets of op de brommer.
 
Nee, ik ben de eerste in de familie die op de motor is geklommen, maar ik denk dat mijn zoons er wel voor gaan als ze de leeftijd hebben.
Oh ja, m\'n zwager rijd wel eens motor, maar hij heeft sleutelen aan dat ding verheven boven rijden. Het is ook een echte antieke Norton uit 1956.
 
Ik heb samen met m\'n broer m\'n rijbewijs gehaald.
Voor de rest heeft in onze familie alleen een oom motor gereden (gele Ducati toerfiets).
 
Me vader, maar die is langggggggg geleden gestopt na een zwaar motorongeval.

Verder ken ik de helft van de familie niet, omdat die zo groot is, dus wat die allemaal uitspoken? Geen idee!
 
Vriendin moeder broer schoonmoeder schoonzus en een stuk of 6 neven/nichten met aanhang. En er staan er nog een paar op punt van beginnen. Vorig jaar de eerste familie-motordag gehouden 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan