Motorrijdende politici / bekende Nederlanders?

ben heel bekend, tiep me niknaam maar eens op je zoekmasjien, heel veel scores O-) maar ik weet niet meer wat ik rij :? :? :? o ja hij is groen nou zal wel kawa zijn dan ;)
 
Marco bakker rijd Harley (heb m zelf in mn handen gehad, met marco erbij)(ik las dat iemand hier intruder zei) maar dat is alweer 4 jaar terug..
Ron Brandsteder (ik zag m vorig jaar hardlopen toen we een ritje aan het rijden waren)) reed ooit vulcan maar is wat anders gaan rijden en rijd nu??
Rob de nijs Harley.

Hmm ik dacht dat ik meer aan te vullen had, maar het valt tegen ;)
 
Op woensdag 22 januari 2003 22:05 schreef Bert.....of Henk het volgende:Ja, maar niet van MF, dus wie zijt ge dan?Volgens mij is het in een ander topic waarin iedere MF-er wordt genoemd met motor :?

De ijskoning is zelfs in Engeland bekend! Dus een bekende Nederlander....
Check de posting over het ijsrijden/ijspret maar eens...
 
Oke en dan nu een politici:


van Bommelen van de SP..

Deze man komt ook vooral op voor de veiligheid van de motorrijders (oa. motorvriendelijke vangrail langs de weg)
 
Gerard v. Velde, heeft een 998 gehad (een of andere replica) en daarna direct weer verkocht |( .

Katja Schuurman, R6 of R1, weet niet zeker, in All Stars i.i.g. R1

Ik zag laatst een aflevering en toen had ze toch echt een rooie R6 vlgs. mij.
 
Peter \"The Lumberjack\" Aerts reed op een HD Fatboy, waar die beste man nu oop rijdt is mij niet bekent. :]

( voor diegene die niet weten wie Peter is: meerdere malen K1 wereldkampioen )

( voor diegene die niet weten wat de K1 is: wereldkampioenschap kickboxen met toevoegingen. Wordt gehouden in Japan ) :}
 
Volgens mij rijdt Edgar Davids ook motor, weet alleen niet wat voor modelletje.
 
Laatst bewerkt:
Ruud de Wild en Tatum Dagelet kunnen ook motor rijden, of ze het ook doen (motorrijden dus hè) en waarop is mij onbekend
 
Net over de grens: Herman Brusselmans rijdt een Buell volleges mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan