Motorrijder A7 onderuit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nespico

Die hard MF'er
5 nov 2006
353
0
Langedijk
Net na acht uur vanmorgen reed ik over de A7, net ten zuiden van Purmerend. Lag een blauwe motor tegen/onder de middenvangrail. Er was politie bij. Ben erg nieuwschierig hoe het met de bereider ervan is afgelopen.
 
Net na acht uur vanmorgen reed ik over de A7, net ten zuiden van Purmerend. Lag een blauwe motor tegen/onder de middenvangrail. Er was politie bij. Ben erg nieuwschierig hoe het met de bereider ervan is afgelopen.


De bereider (van het ongeluk) is hoop ik gearresteerd. Het is namelijk illegaal om een ongeluk te bereiden. :N :N :N :+
 
Net na acht uur vanmorgen reed ik over de A7, net ten zuiden van Purmerend. Lag een blauwe motor tegen/onder de middenvangrail. Er was politie bij. Ben erg nieuwschierig hoe het met de bereider ervan is afgelopen.
Met de berijder valt het wel mee. Die sprong direct weer op. De motor is aan gruselementen.
Mijn vrouw reed er pal achter en vroeg mij om nog maar een dagje niet met de motor naar mijn werk te gaan.
 
Gelukkig valt het met de berijder mee.

uit de richtlijnen:
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

slotje dus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan