Motorrijder aangehouden -- is dit een MF-er?

Ach .... we hadden deze "supermotard" op zijn "super-SS" hoe dan ook eerdaags een keer tegen gekomen op dit Forum. Nu is het omdat hij geen andere mogelijkheid heeft dan in het nieuws te komen met het in beslag nemen van zijn rijbewijs en motor ( wat uiteraard jammer genoeg natuurlijk niet zo "stoer" is). Anders waren we hem waarschijnlijk tegen gekomen in een één of ander brallerig bericht over hoe hard hij wel niet over die weg had gereden, terwijl die "suffe politie op hun Honda's hem niet eens bij konden houden. Of we hadden hem gevonden in één van die moeilijk te bewijzen topics waarin hij in de vangrail is beland terwijl hij niet harder reed dan 75, omdat hij nóóit te hard rijdt op dat punt omdat hij het héél goed kent ...

Ik zie het liever zo als het nu is; gewoon motor en rijbewijs inleveren. Helaas zie ik nog te vaak dat voertuigen weer worden terug gegeven als de overtreder ineens "zielig" gaat lopen doen, en allerlei hartverscheurende redenen heeft waaom juist hij niet zonder zijn voertuig kan omdat zijn kindertjes óók moeten eten en zijn zieke vrouw niet voor ze kan zorgen omdat zijn overleden moeder ... etc etc .. Bullshit !! Lafaard !! Schijnheil !! Mietje !!

Maar zoals ik al zei ; onvermijdelijk komt hij een keer in dit Forum ter sprake ..... bij deze .... *D


de vrienden van spee zijn weer gearriveerd
 
Wanneer jij je motor rbw moet inleveren ben je die van je auto ook kwijt..en als je werkt is de kans groot dat je je auto daar hard voor nodig hebt. En zonder werk, geen geld, zonder geld geen onderdak of onderhouden van je gezin.

Dusss euhm, zielige verhaaltjes |( enjah dat had hij/zij ook van tevoren kunnen weten...maja we zijn niet allemaal perfect

"maja we zijn niet allemaal perfect"

klopt ... *D
 
Hij moet blij zijn dat hij bij 245 gepakt werd, 15 sec later zou hij 300 gereden hebben :P :P
This jammer dat de beemer maar 191 km/uur loopt en geen 300.
Net zoals indertijd metde fazer 1000 top ik elke dag wel een paar keer, nu is het maar 191 (met wat aandringen :P )
Dat die langzamene linksrijdende truttige moraalrukkers maar optiefen met hun gezeik. :P
Ik ben er altijd op tegen geweest om eigen rechter te spelen, maar als ik binnen 10 km 3 maal ernstig gehinderd wordt omdat mensen denken dat ik te hard rijdt, dan kan de 4 toch wel een kras op zijn zijkant verwachten op een deuk in zijn deur. :(
Ik heb het helemaal gehad met die rukkers
 
Ach .... wat een teringverhaal
znaika.gif
bootyshake.gif
fuckyou.gif
newsaw.gif
 
Ik zei nog rij nou door....

maar ja hij moest zo nodig weer ff onderweg stoppen om te kijken of zijn mf sticker er nog op zat..ja en over dat stukje krijg je hem niet naar 320

En die sukkel ook nog kijken op die teller..je moet echt 320 voor die flitser verderop..nee schakelt die terug nog ook..

wat een bak....steen.
 
Ach .... we hadden deze "supermotard" op zijn "super-SS" hoe dan ook eerdaags een keer tegen gekomen op dit Forum. Nu is het omdat hij geen andere mogelijkheid heeft dan in het nieuws te komen met het in beslag nemen van zijn rijbewijs en motor ( wat uiteraard jammer genoeg natuurlijk niet zo "stoer" is). Anders waren we hem waarschijnlijk tegen gekomen in een één of ander brallerig bericht over hoe hard hij wel niet over die weg had gereden, terwijl die "suffe politie op hun Honda's hem niet eens bij konden houden. Of we hadden hem gevonden in één van die moeilijk te bewijzen topics waarin hij in de vangrail is beland terwijl hij niet harder reed dan 75, omdat hij nóóit te hard rijdt op dat punt omdat hij het héél goed kent ...

Ik zie het liever zo als het nu is; gewoon motor en rijbewijs inleveren. Helaas zie ik nog te vaak dat voertuigen weer worden terug gegeven als de overtreder ineens "zielig" gaat lopen doen, en allerlei hartverscheurende redenen heeft waaom juist hij niet zonder zijn voertuig kan omdat zijn kindertjes óók moeten eten en zijn zieke vrouw niet voor ze kan zorgen omdat zijn overleden moeder ... etc etc .. Bullshit !! Lafaard !! Schijnheil !! Mietje !!

Maar zoals ik al zei ; onvermijdelijk komt hij een keer in dit Forum ter sprake ..... bij deze .... *D

Hewi... ik hou er niet van om mensen op een forum in de grond te trappen maar van jouw uitspraken hier word ik echt kotsmisselijk!
In de paar weken dat je hier actief bent heb ik je alleen maar zien zeiken en mensen proberen te vertellen hoe het zit.
doe ons allemaal een lol ver emigreer naar een eiland waar ze geen internetaansluiting hebben en geniet daar van je verdere leven, maar val ons ALSJEBLIEFT niet meer lastig met je moraalridderpraat!

:r
 
Laatst bewerkt:
Ach .... we hadden deze "supermotard" op zijn "super-SS" hoe dan ook eerdaags een keer tegen gekomen op dit Forum. Nu is het omdat hij geen andere mogelijkheid heeft dan in het nieuws te komen met het in beslag nemen van zijn rijbewijs en motor ( wat uiteraard jammer genoeg natuurlijk niet zo "stoer" is). Anders waren we hem waarschijnlijk tegen gekomen in een één of ander brallerig bericht over hoe hard hij wel niet over die weg had gereden, terwijl die "suffe politie op hun Honda's hem niet eens bij konden houden. Of we hadden hem gevonden in één van die moeilijk te bewijzen topics waarin hij in de vangrail is beland terwijl hij niet harder reed dan 75, omdat hij nóóit te hard rijdt op dat punt omdat hij het héél goed kent ...

Ik zie het liever zo als het nu is; gewoon motor en rijbewijs inleveren. Helaas zie ik nog te vaak dat voertuigen weer worden terug gegeven als de overtreder ineens "zielig" gaat lopen doen, en allerlei hartverscheurende redenen heeft waaom juist hij niet zonder zijn voertuig kan omdat zijn kindertjes óók moeten eten en zijn zieke vrouw niet voor ze kan zorgen omdat zijn overleden moeder ... etc etc .. Bullshit !! Lafaard !! Schijnheil !! Mietje !!

Maar zoals ik al zei ; onvermijdelijk komt hij een keer in dit Forum ter sprake ..... bij deze .... *D
Krijg toch de tering, jou mogen ze ook in een lek rubberbootje de Noordzee opschoppen, zijn wij tenminste verlost van weer zo'n moraalnicht. :9

Zwem ze, zal je niet missen. *D
 
Krijg toch de tering, jou mogen ze ook in een lek rubberbootje de Noordzee opschoppen, zijn wij tenminste verlost van weer zo'n moraalnicht. :9

Zwem ze, zal je niet missen. *D

:^

Mag ik dan ze bootje lek prikken....... anders pleuren we gewoon die goldwing vannuit een helikopter erin... is er daar ook weer 1 minder van *D . Weer iets minder kans dat ik zo traag hok in de file tegenkom als ik net lekker aan het slalommen ben

/edit: fuck hij was al lek |( .. pleur dan maar meteen die wing erbij })

 
Laatst bewerkt:
:^

Mag ik dan ze bootje lek prikken....... anders pleuren we gewoon die goldwing vannuit een helikopter erin... is er daar ook weer 1 minder van *D . Weer iets minder kans dat ik zo traag hok in de file tegenkom als ik net lekker aan het slalommen ben

/edit: fuck hij was al lek |( .. pleur dan maar meteen die wing erbij })

:^ Zo'n Goldwing heb toch al wat weg van een woonboot... ;)
 
Tjonge, het barst hier van de wereldverbeteraars (dat zeg ik altijd ipv moraalridders). Van dat soort leden mag je niet hard rijden, of wat dan ook, en zijn bereid om dit jou op een a-sociale manier duidelijk te maken. Ook in het verkeer.... :X B| :r
 
Tjonge, het barst hier van de wereldverbeteraars (dat zeg ik altijd ipv moraalridders). Van dat soort leden mag je niet hard rijden, of wat dan ook, en zijn bereid om dit jou op een a-sociale manier duidelijk te maken. Ook in het verkeer.... :X B| :r

Kunnen we niet voor ieder topic een :r moraalridder :r terreur alarm introduceren. Dit is duidelijk een code rood. Extra waakzaamheid cq actie is vereist })

full
 
Uitgegeven: 18 juli 2004 19:20

ALPHEN AAN DEN RIJN - De politie heeft zaterdag bij een snelheidscontrole een 28-jarige motorrijder uit Waarder aangehouden omdat hij met 246 kilometer per uur op de N11 (Leiden-Alphen aan den Rijn) reed.


Ik vraag me dan altijd direct af..wat was dat voor motor... :?
Een echte :+
 
Ik baal er zo vreselijk van dat er altijd anderen zijn zijn die die het voor ons verzieken. Op deze manier wordt onze image weer eens flink omlaag gehaald.

Waarom denken sommige mensen nu dat ze alles maar kunnen maken. Denken zij nooit aan anderen. Gaat het de laatste tijd net een beetje lekker weer. Komt er weer zo'n leip met een rot vaart aan...........


en zet zo'n ongeloofelijk domme reactie hier op MF.
Nu denk net mijn hele kennissen kring dat alle motorrijders stoere racers zijn, komt die Hewi :r weer met zijn reactie.

Daar gaat onze reputatie van hardrijdende associale weggebruikers weer.
Je wordt bedankt hoor minkukel....
 
Tjonge jonge wat zijn we weer 'anti-moraalridder'. Als iemand ook maar een hint geeft iets a-sociaal te vinden (oftwel politie optreden terecht te vinden) wordt deze gelijk voor ik weet niet wat uitgemaakt en wordt ie zo'n beetje doodgewenst nadat de sticker 'MORAALRIDDER' duidelijk zichtbaar is aangebracht. Waarom denken de meeste hier dat je als motorrijder boven de wet staat?

Stevig doorrijden is 1 ding. Meer dan dubbel de snelheidslimiet rijden is gewoon uitermate stom. Geen enkele weggebruiker is daar op ingespeeld. Enig besef van wat je remweg is bij die snelheid? (hint: verdubbeling van de snelheid is verviervoudiging van de remweg).

Als het een automobilist was geweest, dan hadden deze zelfde mensen zoveel pluimen in de reet van de agenten gestoken dat een pauw er jaloers van was geworden.
 
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
en zo nog 6 rijen met :r
Ok, mag ik ook 1 keer voor wereldverbeteraar (ok, weliswaar op dit forum maar ja je moet ergens beginnen).

Ahum, uit de faq:
Smiliegebruik
Smilies zijn leuk en vaak ook nuttig om emoties weer te geven, iets wat anders vrij lastig gaat via een medium als het internet. Gebruik ze echter wel met mate, 10 smilies achterelkaar is nergens goed voor dus let hierop. Ook is het belangrijk de juiste smilies te gebruiken, het is erg gemakkelijk om verkeerd te worden begrepen bij onjuist smiliegebruik.
Nou mensen, allemaal lief zijn voor elkaar, ten slotte rijden we allemaal motor (ok, hewi op een goldwing maar dat zien we door de vingers ok?)

Valt me trouwens op dat dit topic nog open is :? Gelet op het aantal scheldpartijen hier...
 
waarom vallen jullie hewi nou aan,is gewoon zijn mening hoor.
spuitelf.... :Z
voor jou geld hetzelfde als Hewi lees eerst maar eens een paar jaar en krijg ervaring voordat je al die BS hier gaat posten..gun ons die rust aub
 
Terug
Bovenaan Onderaan