Motorrijder aangehouden -- is dit een MF-er?

W@lter

Rookie
6 aug 2003
21
0
Emmen
Uitgegeven: 18 juli 2004 19:20

ALPHEN AAN DEN RIJN - De politie heeft zaterdag bij een snelheidscontrole een 28-jarige motorrijder uit Waarder aangehouden omdat hij met 246 kilometer per uur op de N11 (Leiden-Alphen aan den Rijn) reed.

De toegestane snelheid daar is 100 kilometer per uur. De politie maakte dat zondag bekend. De man kreeg een bekeuring en moest zijn rijbewijs en zijn motor inleveren.


bron: nu.nl -- http://www.nu.nl/news.jsp?n=361120&c=14

---------------------------------------------------------------

Ik vraag me dan altijd direct af..wat was dat voor motor... :?
 
O nee..helemaal niet de bedoeling hoor om moraal ridders te laten chargen...(ff over ridders...king arthur lijkt me een mooie film... ;) )

Vraag me gewoon af welke motorfietse het was..nothing more noting less.
 
Lekker doorgereden zoals het hoort, jammer dat hij is aangehouden. '(

Had beter extra gas kunnen geven, had hij de blauwen misschien kunnen ontlopen. :9

Vorig jaar zelf ook gedaan, vanaf 240 konden ze niet meer volgen. 8-)
 
Verrukte 25kW-frustraties! Vast iemand die net vol vermogen mocht en daardoor zo gefrustreerd was dat 'ie dit ging doen! Een gevaar voor de mensheid!

Dat komt er dus van mevrouw Netelenbos!
 

offtopic:
JIJ BOEF!!!! Meteen rijbewijs afpakken! En motor innemen! Je moet je gewoon aan de regels houden! Dat gevaarlijke gedoe doe je maar op het cicuit maar niet op de openbare weg!

(en nu ff :r )
 
Oeps, dat zal aardig wat gaan kosten.

Het is niet allemaal weggegooid geld. Hij/zij kan nu mooi controleren wat de afwijking van z'n teller is :+
 
It wasn't me :)

Woon ook in dat dorp, maar ken de dader niet.

Als het een beetje mee zit kom ik er mischien nog achter vannavond :P
 
Dan komt bij mij eigelijk gelijk ff de vraag op, van wat je het beste kan doen??

Ik weet als je geflitst bent dat je ze rijbewijs niet in kunnen nemen (indien je jezelf nie verlult), omdat men nie kan bewijzen dat JY op die motor reed.

Maarrr men kan datzelfde ook nie bewijzen als je bent weggereden voor de politie (liefst in auto, voor motor zou ik dan wel stoppen ;) ), en ze later naar je huis komen of je een boete sturen.

Dus de vraag, als je harder dan 50km/h rijdt en de politie wil je pakken...kan je dan beter stoppen en je rbw inleveren of beter hard gasgeven zodat later niet meer te bewijzen is dat jy degene was die op die motor reed en misschien je rbw kan houden :? :? :?
 
jij is met ij :)
Maar is dat zo? Als je geflitst bent met zon snelheid (ik zelf misschien met +200, effe afwachten ;( ), dan krijg je toch bericht dat je mag voorkomen? En dan ben je dus het haasje en kun je gewoon je rbw inleveren. Tenminste zo dacht ik het.

Hoe zit het nou dan wanneer je dus geflitst bent met een erg te hoge snelheid?
 
Wat weet jij nou van mn ass :?
Hij ziet er uit als die van een lekker wijf... altijd goed dus ;)

<nog verder offtopic>
Thanks voor dat url verhaal. Mijn manier werkt ook wel hoor maar dan moet je niet een letter vergeten in een tag :X
Heel vreemd, ik kon niet meer reageren in dat andere topic :+

Ennuh... check mijn sig. ;) :}

<ontopic>
Mijn RF gaat niet gek veel harder als 200 volgens mij '( (laatst 225 op de teller toen hij in de toerenbegrenzer sloeg, had alleen niet door dat ik nog een versnelling over had... :X :X )

 
Ach .... we hadden deze "supermotard" op zijn "super-SS" hoe dan ook eerdaags een keer tegen gekomen op dit Forum. Nu is het omdat hij geen andere mogelijkheid heeft dan in het nieuws te komen met het in beslag nemen van zijn rijbewijs en motor ( wat uiteraard jammer genoeg natuurlijk niet zo "stoer" is). Anders waren we hem waarschijnlijk tegen gekomen in een één of ander brallerig bericht over hoe hard hij wel niet over die weg had gereden, terwijl die "suffe politie op hun Honda's hem niet eens bij konden houden. Of we hadden hem gevonden in één van die moeilijk te bewijzen topics waarin hij in de vangrail is beland terwijl hij niet harder reed dan 75, omdat hij nóóit te hard rijdt op dat punt omdat hij het héél goed kent ...

Ik zie het liever zo als het nu is; gewoon motor en rijbewijs inleveren. Helaas zie ik nog te vaak dat voertuigen weer worden terug gegeven als de overtreder ineens "zielig" gaat lopen doen, en allerlei hartverscheurende redenen heeft waaom juist hij niet zonder zijn voertuig kan omdat zijn kindertjes óók moeten eten en zijn zieke vrouw niet voor ze kan zorgen omdat zijn overleden moeder ... etc etc .. Bullshit !! Lafaard !! Schijnheil !! Mietje !!

Maar zoals ik al zei ; onvermijdelijk komt hij een keer in dit Forum ter sprake ..... bij deze .... *D
 
ik zeg niks, sta er zelf van te kijken eigenlijk.
(edit: kan een mod effe checken of bovenstaand account toevallig een kloon-account is? Laten we het hopen, zou ... nee ik hou me in :) )
 
Ach .... we hadden deze "supermotard" op zijn "super-SS" hoe dan ook eerdaags een keer tegen gekomen op dit Forum. Nu is het omdat hij geen andere mogelijkheid heeft dan in het nieuws te komen met het in beslag nemen van zijn rijbewijs en motor ( wat uiteraard jammer genoeg natuurlijk niet zo "stoer" is). Anders waren we hem waarschijnlijk tegen gekomen in een één of ander brallerig bericht over hoe hard hij wel niet over die weg had gereden, terwijl die "suffe politie op hun Honda's hem niet eens bij konden houden. Of we hadden hem gevonden in één van die moeilijk te bewijzen topics waarin hij in de vangrail is beland terwijl hij niet harder reed dan 75, omdat hij nóóit te hard rijdt op dat punt omdat hij het héél goed kent ...

Ik zie het liever zo als het nu is; gewoon motor en rijbewijs inleveren. Helaas zie ik nog te vaak dat voertuigen weer worden terug gegeven als de overtreder ineens "zielig" gaat lopen doen, en allerlei hartverscheurende redenen heeft waaom juist hij niet zonder zijn voertuig kan omdat zijn kindertjes óók moeten eten en zijn zieke vrouw niet voor ze kan zorgen omdat zijn overleden moeder ... etc etc .. Bullshit !! Lafaard !! Schijnheil !! Mietje !!

Maar zoals ik al zei ; onvermijdelijk komt hij een keer in dit Forum ter sprake ..... bij deze .... *D


Wanneer jij je motor rbw moet inleveren ben je die van je auto ook kwijt..en als je werkt is de kans groot dat je je auto daar hard voor nodig hebt. En zonder werk, geen geld, zonder geld geen onderdak of onderhouden van je gezin.

Dusss euhm, zielige verhaaltjes |( enjah dat had hij/zij ook van tevoren kunnen weten...maja we zijn niet allemaal perfect
 
jij is met ij :)
Maar is dat zo? Als je geflitst bent met zon snelheid (ik zelf misschien met +200, effe afwachten ;( ), dan krijg je toch bericht dat je mag voorkomen? En dan ben je dus het haasje en kun je gewoon je rbw inleveren. Tenminste zo dacht ik het.

Hoe zit het nou dan wanneer je dus geflitst bent met een erg te hoge snelheid?
ze gaan eerst kijken naar je verleden of het jouw vaker is gebeurd zo ja dan zou het nog wel eens kunnen dat je hem mag inleveren,zo nee dan bepaald de ovj wat het geld bedrag gaat worden,dus in jouw geval afwachten...... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan