Motorrijder doet zich voor als agent

Sergio

MF veteraan
11 jul 2008
2.252
423
Alkmaar
artikel

Iemand van hier? ;)

Ik droeg fluoriserende kleding voor de veiligheid, blijkbaar roept het bij een enkeling aspiratie op.
 
Laatst bewerkt:
Goeie actie-foto er ook bij trouwens _O-
Maar we mogen hem best dankbaar zijn, straks zijn die fluo hesjes en dito kleding gewoon verboden voor ons burgers! _O- :}
 
Deze man ben ik gisteren bij mij om de hoek tegengekomen. Zie zijn motor vaak geparkeerd staan langs de bredaseweg.

Edit: staat blijkbaar ook vaak bij het tweedesteden bruggetje mensen aan te houden als nep agent, je mag daar namelijk niet met auto of motor overheen.

Wat een kneus
 
Laatst bewerkt:
quote:
gtswizard schreef op 22 juli 2013 @ 23:46:

[...]

als ze hier in tilburg maar denken dat je je voordoet als motoragent ,gele jas en helm zit je gewoon 24 uur vast en kom je voor spreek uit ervaring


Morrits en ik waren bijna helemaal in het zwart gekleed.
We leken net Zorro en Sandeman en dan weet de politie dat het wel goed zit
en laten ze de situatie aan ons over.

Wildromance89 was ter plaatse om de eventuele pers te woord te staan.

in het gespotforum
 
Laatst bewerkt:
nepagent.JPG
 
Wat een stakkert. Je gaat je toch ook niet als buschauffeur voordoen?
 
Deze man ben ik gisteren bij mij om de hoek tegengekomen. Zie zijn motor vaak geparkeerd staan langs de bredaseweg.

Edit: staat blijkbaar ook vaak bij het tweedesteden bruggetje mensen aan te houden als nep agent, je mag daar namelijk niet met auto of motor overheen.

Wat een kneus
Iedereen moet toch een hobby hebben?
 
Mwah tsja de politie komt toch steeds handen tekort.... nobele actie en je krijgt sowieso geen acceptgiro thuis. Win win?
 
Misschien loopt hij stage en wil wat ervaring opdoen. Staat altijd goed als je bij je sollicitatie kan zeggen dat je veel ervaring hebt opgedaan in je eigen tijd.
 
Mwah tsja de politie komt toch steeds handen tekort.... nobele actie en je krijgt sowieso geen acceptgiro thuis. Win win?
:^
Ze nemen i.v.m. met de bezuinigingen alleen nog politievrijwilligers aan.
Zijn er vrijwilligers, is het weer niet goed :?


:+
 
Iedereen moet toch een hobby hebben?

Dat is wel waar. Maar hij heeft toch al motorrijden?

Ik heb wat posts van hem terug gelezen op het forum, en volgens mij houdt hij wat achter. Zie op facebook meteen reacties komen van andere mensen dat ze hem herkennen van eerdere rare acties en "waarschuwingen" in het verkeer _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan