Motorrijder doet zich voor als agent

Zit er nu recht op 1 te kijken.

Knalgele helm en jas, zijkoffers op de motor waarop op de achterkant links een rood vlak is geplakt en rechts een blauw vak is geplakt.
Dikke pens...


Wat een sneu figuur.


Helaas geen feauteau...


Edit; Eeeeeen he's gone
 
Laatst bewerkt:
Zit er nu recht op 1 te kijken.

Knalgele helm en jas, zijkoffers op de motor waarop op de achterkant links een rood vlak is geplakt en rechts een blauw vak is geplakt.
Dikke pens...


Wat een sneu figuur.


Helaas geen feauteau...


Edit; Eeeeeen he's gone


Ook nog op een BMW?

Een ex overheids BMW? -O-
 
Lijkt een trend te worden, zie regelmatig in het kader van de veiligheid, motorrijders met gele helm en gele motorjas op motoren, lijkend op wetsdienaren. (zolang ze zich er maar niet naar gaan gedragen)
 
Wellicht, inmiddels alweer na bijna 2 jaar, een mispijnpuntje })
 
Laatst bewerkt:
Die van een poos geleden (ander topic) kwam ik ook weer tegen op de A28 tussen Utrecht en Amersfoort.

Gele helm, Geel jasje en dan echt identiek aan de politie moest echt twee keer kijken, alleen de emblemen missen.
Volgens mij ook maatwerk Damen. De reflectiestreep op de zijkant van de zwart leren broek.
BMW 6 pitter, reflectie strepen ook op de zijkant en tank (waarom :X , zonde van de motor)

Complete kofferset, links blauwe reflectie recht rode reflectie en op de topkoffer een zwaailamp :X
Alleen die was oranje, hij is slim genoeg om binnen de lijntjes van de wet te blijven blijkbaar.

Op afstand echt 1 op 1, je moet er dichtbij komen om het verschil te zien.
Naja laat maar, wanneer hij daar vrolijk van wordt moet het het vooral doen....

Zijn rijgedrag was dan weer behoorlijk sportief. Ik ben bang dat hij zo nog wel een keertje tegen een bekeuring van een 'collega' oploopt })
 
Kijk, die is goed bezig. :t


Betreft nabootsing van politiekleding. Ik vind het erg slim. Mensen zijn over het algemeen super alert op politie in het verkeer uit eigenbelang omdat ze bang zijn een boete te krijgen voor de belabberde rijsteil die 90% erop na houdt. Op dat egoisme inspelen voor je eigen veiligheid is gewoon geniaal.
Nadeel is dan wel weer dat al het verkeer voor je 5km onder de snelheidslimiet begint te rijden. :P
 
Laatst bewerkt:
Kijk, die is goed bezig. :t


Betreft nabootsing van politiekleding. Ik vind het erg slim. Mensen zijn over het algemeen super alert op politie in het verkeer uit eigenbelang omdat ze bang zijn een boete te krijgen voor de belabberde rijsteil die 90% erop na houdt. Op dat egoisme inspelen voor je eigen veiligheid is gewoon geniaal.
Nadeel is dan wel weer dat al het verkeer voor je 5km onder de snelheidslimiet begint te rijden. :P

Ik vind het erg dom.
 
Complete kofferset, links blauwe reflectie recht rode reflectie en op de topkoffer een zwaailamp :X
Alleen die was oranje, hij is slim genoeg om binnen de lijntjes van de wet te blijven blijkbaar.

Op afstand echt 1 op 1, je moet er dichtbij komen om het verschil te zien.
Naja laat maar, wanneer hij daar vrolijk van wordt moet het het vooral doen....

Zijn rijgedrag was dan weer behoorlijk sportief. Ik ben bang dat hij zo nog wel een keertje tegen een bekeuring van een 'collega' oploopt })
En je weet zeker dat het niet een motor was in de kleuren van een andere dienst?
Het klinkt mij als zeer opvallend en zoiets zou toch zelfs een slapende diender nog op kunnen vallen.
 
En je weet zeker dat het niet een motor was in de kleuren van een andere dienst?
Het klinkt mij als zeer opvallend en zoiets zou toch zelfs een slapende diender nog op kunnen vallen.

Zeker weten, ik ben er bewust nog even naast gaan rijden.
Zwarte BMW 1600GT geen enkele kleurzetting / herkenning van een dienst (brandweer/ambu/rijkswaterstaat/politie)
Alleen volgeplakt met reflectie strepen en rondjes.

Ook geen extra knopjes bediening op het stuur, berijder geen 'gereedschap' kortom niets officieels dus.
Motoragent in burger ook wel eens naast gereden, die zijn toch echt te herkennen aan het 'gereedschap' en de motor heeft communicatie spullen op het stuur en stop bordje valt met speuren ook vaak te vinden onder een topkoffer.

Nope dat was echt een neppert, hij keek ook niet naar mij en groette ook niet, strak voor zich uitkijken, blijkbaar voelde hij zich betrapt. Gaf gas en ging er vandoor. Ik ben er verder niet achteraan gegaan, vond het allemaal wel goed :)

edit: hij leek wel op deze : Dantan in "Nepagent op de A27"
Alleen was de Beemer nu zwart en bijna nieuw, kan dezelfde zijn die een nieuwe 6 pitter heeft aangeschaft.
Het oranje zwaailampje was iig precies hetzelfde gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Zeker weten, ik ben er bewust nog even naast gaan rijden.
Zwarte BMW 1600GT geen enkele kleurzetting / herkenning van een dienst (brandweer/ambu/rijkswaterstaat/politie)
Alleen volgeplakt met reflectie strepen en rondjes.

Ook geen extra knopjes bediening op het stuur, berijder geen 'gereedschap' kortom niets officieels dus.
Motoragent in burger ook wel eens naast gereden, die zijn toch echt te herkennen aan het 'gereedschap' en de motor heeft communicatie spullen op het stuur en stop bordje valt met speuren ook vaak te vinden onder een topkoffer.

Nope dat was echt een neppert, hij keek ook niet naar mij en groette ook niet, strak voor zich uitkijken, blijkbaar voelde hij zich betrapt. Gaf gas en ging er vandoor. Ik ben er verder niet achteraan gegaan, vond het allemaal wel goed :)

edit: hij leek wel op deze : Dantan in "Nepagent op de A27"
Alleen was de Beemer nu zwart en bijna nieuw, kan dezelfde zijn die een nieuwe 6 pitter heeft aangeschaft.
Het oranje zwaailampje was iig precies hetzelfde gemonteerd.

Een (over) enthousiaste motorbegeleider / verkeersregelaar :?
 
Ik had begrepen, dat jialing hoge ogen gooit, waarschijnlijk troeven ze Yamaha af met een budget model.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan