Motorrijder dronken en zonder helm op motor

Fastlady

MF veteraan
10 jul 2003
1.158
0
Heerhugowaard
Motorrijder grossiert in processen-verbaal

BLOKKER-Een 30-jarige motorrijder uit Hoorn is woensdagavond aangehouden door de politie. De man kreeg een verzameling processen-verbaal uitgereikt voor verschillende overtredingen.

Het viel de politie op dat de man op zijn motor reed zonder helm en zonder verlichting. Daarnaast overschreed hij de maximum snelheid.

Toen de motorrijder de politie in het oog kreeg ging hij er als een haas vandoor. Even later kon hij toch staande worden gehouden. Naast de eerder genoemde overtredingen bleek de man bij de aanhouding ook een flinke slok op te hebben. Vervolgens maakte hij het nog een graadje erger door zich te verzetten tegen de aanhouding waardoor hij geboeid moest worden.

De motorrijder beschikte ook niet over een rijbewijs, terwijl de motor zelf alleen geschikt bleek te zijn voor circuits. Dat was de reden dat er geen kenteken en verlichting werden gevoerd.

Voor alle gepleegde overtredingen krijgt de man een proces-verbaal.
 
eigenlijk vind ik het enige echt erge aan het verhaal dat ie gezopen had |(

Doodschieten moeten ze al die lui die zuipen en dan gaan rijden :( :X

De rest van het verhaal is vooral niet slim maar vind ik absoluut niet boeiend.
 
das echt neit te geloven, is gelukkig ook geen echte motorrijder dus... gewoon een of andere debiel die eens wou kijken of hij ook op 2 wielen kon rijden.

boomklevertje |(

@gixxer: niet boeiend? lijkt me toch dat ik die vent niet wil tegenkomen in het donker zonder licht, kenteken en onverzekerd. zelfs als ie niet gedronken had is het nog een domme idioot zonder een greintje verantwoordelijkheidsgevoel.
 
Laatst bewerkt:
Vraag me af waaar die motor vandaan komt.

Circuitmotor en als bestuurder op je 30e geen rijbewijs voor de openbare weg hebben?

Dat moet och niet zo'n moeilijke opgaaf zijn om dat te halen. :?
 
Dit is toch wel erg.
Stel dat deze "beste" man een ongeluk had veroorzaakt en iemand anders letsel had toe gedaan.....Had weer slechte reclame geweest voor ons motor rijders!!!
 
de reden waarom de politie heb uiteindelijk kon staande houden :

Racer1.jpg
 
wat een mafkees :(
gelukkig heeft ie geen ongeluk veroorzaakt.
had hem niet graag tegengekomen, zo slingerend en zonder verlichting.

ennn fastlady kom je ook uit Hoorn????
 
das echt neit te geloven, is gelukkig ook geen echte motorrijder dus... gewoon een of andere debiel die eens wou kijken of hij ook op 2 wielen kon rijden.

boomklevertje |(

@gixxer: niet boeiend? lijkt me toch dat ik die vent niet wil tegenkomen in het donker zonder licht, kenteken en onverzekerd. zelfs als ie niet gedronken had is het nog een domme idioot zonder een greintje verantwoordelijkheidsgevoel.


owkee, nog ff gelezen en in het donker had ik zeg maar ff overheen gelezen.
Laat ik het dan anders zeggen, overdag had het me niet veel geboeid

sorry, het is nog vroeg


EDIT: nog ff verduidelijken, ik vind het niet verstandig maar ben zelf ook niet heilig
 
Dacht dat je maar maximaal 3 bekeuringen mocht krijgen :?

Wel een idioot zeg.
 
Dacht dat je maar maximaal 3 bekeuringen mocht krijgen :?

Wel een idioot zeg.
Je mag er wel meer krijgen als je direct een nieuwe stempelkaart afneemt ;)

Maar zullen we even met zijn allen, FOEI, dat had hij niet mogen doen, die boef.

(ben het niet eens hoor met dronken rijders maar vind die foei topics niet zo)
 
Dat je je op een circuitmotor laat pakken |(
Gaaaaaasssssss })

Wel een eikel dat ie met zijn zatte kop op dat ding stapt :(
 
Motorrijder grossiert in processen-verbaal

BLOKKER-Een 30-jarige motorrijder uit Hoorn is woensdagavond aangehouden door de politie. De man kreeg een verzameling processen-verbaal uitgereikt voor verschillende overtredingen.

Het viel de politie op dat de man op zijn motor reed zonder helm en zonder verlichting. Daarnaast overschreed hij de maximum snelheid.

Toen de motorrijder de politie in het oog kreeg ging hij er als een haas vandoor. Even later kon hij toch staande worden gehouden. Naast de eerder genoemde overtredingen bleek de man bij de aanhouding ook een flinke slok op te hebben. Vervolgens maakte hij het nog een graadje erger door zich te verzetten tegen de aanhouding waardoor hij geboeid moest worden.

De motorrijder beschikte ook niet over een rijbewijs, terwijl de motor zelf alleen geschikt bleek te zijn voor circuits. Dat was de reden dat er geen kenteken en verlichting werden gevoerd.

Voor alle gepleegde overtredingen krijgt de man een proces-verbaal.


- rijden zonder helm
- rijden zonder verlichting
- overdreven snelheid
- vluchtmisdrijf
- overdreven alcoholgebruik
- weerspannigheid bij arrestatie
- waarschijnlijk ook nog smaad erbij

kostdat ? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan