Motorrijder gepakt met 100km/h ....(TE HARD!!!)

Bart Scheepers

Die hard MF'er
11 mei 2002
274
2
Roermond
Lees steeds meer berichten op Forum en in de krant dat politie naast koekblikken ook motorrijders gaat aanpakken.... Ze hebben kennelijk weer eens nix anders te doen! Gister motorrijder met 180km/h gepakt op 80km/h-weg.....in Swalmen(L) vlakbij Roermond! Had ik dus ook kunnen zijn... :( :( :( :( :(

Moet echt kotsen van die prioriteiten van Oom Agent. :r :r :r :r Misschien dat ze zich beter eens kunnen richten op het feit dat maar 10%(dacht ik) van alle misdaden worden opgelost...
 
te hard rijden is ook een misdaad |( , te triest voor woorden zoiets

ik word er ook moe van
op de A15 bij Deil / Nijmegen, al 31000 bekeuringen uitgedeeld voor hard rijden :(
ze hadden het druk zeggen ze dan............
en zometeen nog veel drukker met geld innen van de wanbetalers
 
vandaag stonden ze te flitsen tussen beek/leuth (GLD) je kunt beter een inbraak/moord/ dronken rijden oid plegen dan ben je minder crimineel dan als je te hard rijdt

want dan ben je pas een ECHTE CRIMINEEL volgens mij is justitie de weg kwijt en weten ze niet meer wat crimineel is er blijven jaarlijks meer dan 80.000 meldingen liggen van diefstal/mishandeling/bedreiging enz enz als je een aanrijding hebt en je belt ze op vragen ze als eerste 'zijn er gewonden bij ? antw. nee, oooodan komen wij niet ' dus ook geen politie rapport.
 
Hou toch eens een keer op met dat gezeik :( Je weet van te voren dat het risico erin zit om gepakt te worden. Zeker als je 180 rijdt op een provinciale weg.

:j

(vind de straf voor zo'n overtreding wel belachelijk)
 
Volgens mij moeten we hiervoor ook maar zo'n langlopend topic voor openen. Elke dag een nieuwe is ook vermoeiend :z :z :z
 
Het is wel dieptriest allemaal.
Hier hebben ze een nieuwe Subaru ..? zo`n terreinwagen gekocht bij de politie. Hartstikke duur
Enige km`ers dat dat ding maakt is vanaf politiebureau Huizen naar afslag Eemnes, hele dag flitsen en dan weer naam huis.

En dan moet er nog een agent erin zitten dus de hele dag uit zijn neus zit te vreten.... :(
 
Toch heb ik het idee dat mensen op binnenwegen vaak veel harder gaan rijden dan op de snelweg. Betrap me er zelf ook wel eens op dat ik zo 150 160 op een 80 km weg rij, terwijl ik 160 170 op een snelweg hard zat vind. |(
 
Toch heb ik het idee dat mensen op binnenwegen vaak veel harder gaan rijden dan op de snelweg. Betrap me er zelf ook wel eens op dat ik zo 150 160 op een 80 km weg rij, terwijl ik 160 170 op een snelweg hard zat vind. |(
Goh, heb laatst 182 geklokt tussen Abbenbroek en Zuidland, da's geloof ik ook 80 (Nog, zal binnenkort ook wel 60 worden, dan is heel Voorne-Putten een groot woonerf).
 
Op dinsdag 11 juni 2002 19:49 schreef Skoezie het volgende:
Toch heb ik het idee dat mensen op binnenwegen vaak veel harder gaan rijden dan op de snelweg. Betrap me er zelf ook wel eens op dat ik zo 200 240 op een 80 km weg rij, terwijl ik 200 240 op een snelweg hard zat vind. |(
:^ }) :P
 
Toch heb ik het idee dat mensen op binnenwegen vaak veel harder gaan rijden dan op de snelweg. Betrap me er zelf ook wel eens op dat ik zo 150 160 op een 80 km weg rij, terwijl ik 160 170 op een snelweg hard zat vind. |(

Zekers. Op zich toch altijd wel fijn dat ze op de snelweg en veel op rechte doorgaande wegen flitsen en niet op de leuke bochtige weggetjes waar de gemiddelde automobilist de 80 net haalt 8-) .
 
Ik reken erop dat ze niet in bochten staan te flitsen (althans ik hoop erop), dus daar gaat het gas erop. De rechte stukken ben ik weer erg braaf (als ik verdachte zaken zie }) )
 
ik rij ook wel es zo hard op een 80 km weg, en dan weet je dat t kan gebeuren....moet je niet over zeiken dan als t een keer gebeurd......risico van t vak zeg ik maar
 
te hard rijden is ook een misdaad |( , te triest voor woorden zoiets

ik word er ook moe van
op de A15 bij Deil / Nijmegen, al 31000 bekeuringen uitgedeeld voor hard rijden :(
ze hadden het druk zeggen ze dan............
en zometeen nog veel drukker met geld innen van de wanbetalers

Dat valt wel mee hoor, die 31000 bekeuringen. Op de A13, waar de max. snelheid over 1,6km tot 80km/u is verlaagd, worden per dag ruim 4000 bekeuringen uitgeschreven. Das pas triest. Diep triest.
 
Dat valt wel mee hoor, die 31000 bekeuringen. Op de A13, waar de max. snelheid over 1,6km tot 80km/u is verlaagd, worden per dag ruim 4000 bekeuringen uitgeschreven. Das pas triest. Diep triest.

4000 per dag das snel binnen lopen, de kans is dus daar dat je der 6 te gelijk op je mat krijgt of zo :(
 
Dat valt wel mee hoor, die 31000 bekeuringen. Op de A13, waar de max. snelheid over 1,6km tot 80km/u is verlaagd, worden per dag ruim 4000 bekeuringen uitgeschreven. Das pas triest. Diep triest.
Het is triest jaa.
Omdat er zoveel sukkels zijn die zich laten pakken
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Daar waar regelmatig wordt gecontroleerd zullen ze mij niet pakken, ik weet waar ik me geld liever aan uitgeef :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
En als het toch gebeurt hoor je mij niet zaniken, is het me eige stomme schuld,we weten allemaal dat het niet mag, en of ik het er mee eens ben is een ander verhaal.
 
Sommige mensen apen gaan wel erg ver:

Man redt met sprong vege lijf

VEGHEL - Door net op tijd opzij te springen, heeft een man (22) uit Haarlem weten te voorkomen dat hij werd aangereden door een personenauto. Woensdag 5 juni, omstreeks 16.20 uur, was de man met werkzaamheden bezig aan een flitspaal op de N265 te Veghel. Plotseling kwam een personenauto, vermoedelijk een VW Golf, op de man afrijden, met de bedoeling de man aan te rijden. Door snel opzij te springen mislukte dit. De politie is op zoek naar de bestuurder van de auto en verzoekt getuigen, die iets gezien hebben, contact met haar op te nemen.
 
Wow... ik begin echt de indruk te krijgen dat we beter het forum kunnen verhuizen naar crimineel-forum.nl, want we beginnen steeds meer op criminelen te lijken.... :+
We gaan steeds meer politie aandacht krijgen als motorrijders. Misschien een optie om mekaar ruige bijnamen te geven en codewoorden te gebruiken?

Ik snap het niet... dus je zit in een auto... beetje radio luisteren en lullen met collega... en je wordt er ook nog eens voor betaald.... met ons geld... om ons vervolgens weer een aardig bedrag lichter te maken....??? :r :j :r :j
 
Lees steeds meer berichten op Forum en in de krant dat politie naast koekblikken ook motorrijders gaat aanpakken.... Ze hebben kennelijk weer eens nix anders te doen! Gister motorrijder met 180km/h gepakt op 80km/h-weg.....in Swalmen(L) vlakbij Roermond! Had ik dus ook kunnen zijn... :( :( :( :( :(

Moet echt kotsen van die prioriteiten van Oom Agent. :r :r :r :r Misschien dat ze zich beter eens kunnen richten op het feit dat maar 10%(dacht ik) van alle misdaden worden opgelost...


Volgens mij wordt op die weg vaker gecontroleerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan