Motorrijder gewond door vliegertouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Megaladon

MF veteraan
13 jan 2003
2.838
0
zh
Motorrijder gewond door vliegertouw
ALMELO - Een 24-jarige motorrijder uit Almelo is in zijn woonplaats verstrikt geraakt in het touw van een vlieger.

Net nadat hij de Jan Vermeerstraat was ingereden, voelde hij een stekende pijn bij zijn hals. Even later ontdekte hij dat hij een bloedende wond had en dat de gesp van zijn helm deels was doorgesneden.

Ook zag hij dat er een flinke dot vliegertouw aan zijn helm zat. Hij reed terug en zag op een veldje vier jongeren vliegeren.

Ook zag hij twee oudere mannen op een bankje zitten met een koffer met hierin vliegermateriaal. Niemand zei van iets te weten. De motorrijder heeft zich laten behandelen bij de huisartsenpost. De politie heeft de zaak in onderzoek


Link spul dat vliegertouw. Als hij harder had gereden dan was denk ik wel zijn keel veel verder doorgesneden geweest.
 
Heb 5 jaar gebuggied, vlieger (vrij groot) en dan met een karretje over het strand. 2 jaar wedstrijden gereden en heb toen ook vaak zat een vlieger vol tegen me aan gekregen. Dit was met een snelheid van ongeveer 70 + snelheid van de tegemoetkomende en ik moet je zeggen het geeft hele nare wonden die vliegerlijnen.

Wij reden met 150 kg dyneema (gevlochten) en als je de lijn vastpakte als die wegschoot dan kon je gelijk je handen niet meer gebruiken, meteen enorme brandwonden.

Je kan er iemand mee onthoofde :X en ja dat is ook al een keer gebeurd (niet bij mij)
 
Heb 5 jaar gebuggied, vlieger (vrij groot) en dan met een karretje over het strand. 2 jaar wedstrijden gereden en heb toen ook vaak zat een vlieger vol tegen me aan gekregen. Dit was met een snelheid van ongeveer 70 + snelheid van de tegemoetkomende en ik moet je zeggen het geeft hele nare wonden die vliegerlijnen.

Wij reden met 150 kg dyneema (gevlochten) en als je de lijn vastpakte als die wegschoot dan kon je gelijk je handen niet meer gebruiken, meteen enorme brandwonden.

Je kan er iemand mee onthoofde :X en ja dat is ook al een keer gebeurd (niet bij mij)

:? Dus ik kan mijn moeder niet eens blij maken als ik besluit te stopen met motorrijden omdat ik wil vliegeren....levensgevaarlijk!!? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan