Motorrijder laat zich 26 keer flitsen... op dezelfde plek

Seroczynski

Die hard MF'er
1 okt 2010
523
2
motor_munchen_0.jpg


Motorrijder laat zich 26 keer flitsen... op dezelfde plek

Als je dan toch in de fout gaat, kun je het beter goed doen: een motorrijder is in München binnen drie maanden 26 keer op precies dezelfde plek geflitst.

Hardnekkig negeerde hij op zijn Honda CBR 600 de maximumsnelheid van 60 km/u in de Richard Strauss-tunnel, een verkeerstunnel in het centrum van de Zuid-Duitse stad. Daarbij was hij tot 56 km/u te snel. De boetes kostten hem bij elkaar 4.180 euro.

Puntenrijbewijs kwijt
De man heeft een rijverbod van twee maanden opgelegd gekregen. Het zal hem sowieso moeite kosten zijn rijbewijs terug te krijgen: volgens het Duitse puntensysteem zou hij het al bij 8 punten aftrek kwijtraken. Opgeteld zit hij aan de 47 punten.

De 26-jarige motorrijder had erop gerekend dat zijn kentekenplaat door de camera's in de tunnel niet zou worden geregistreerd, meldt de politie. In eerste instantie klopte dat, maar de politie kreeg zijn opvallende rijgedrag in de gaten. Nadat ze daarin een vast patroon hadden ontdekt, kon hij eenvoudig worden aangehouden.

RTL Nieuws
 
ik kan mij nog een soortgelijk iets herineren van jaren terug, een motorrijder reed bewust elke keer te hard voorbij een flitspaal die op zijn dagelijkse route lag, en ik dacht van voor gefotografeerd.
later bleek het bij zijn aanhouding om een agent in opleiding te gaan :?
 
Ja daar kun je op wachten natuurlijk. _O-
Na de 20e foto met dezelfde motor gaan ze toch eens kijken lijkt me. :P


Ik reed vroeger ook wel eens met een groepje mee die zich langs voor lieten flitsen. Mij niet gezien, mijn motor is veel te herkenbaar. :+
 
ha haaa net als mijn collega ,die bij het rijden van een nieuwe route naar de toko
op de A2 zes keer achter elkaar ze binnen kreeg :(
toen had ie het pas door |(
met elkaar bijna 600 piek........... '( maar nu weet ie het dus wel.
van zijn vrouwtje mocht ie ook de auto sleutel inleveren.....oeps.
 
ha haaa net als mijn collega ,die bij het rijden van een nieuwe route naar de toko
op de A2 zes keer achter elkaar ze binnen kreeg :(
toen had ie het pas door |(
met elkaar bijna 600 piek........... '( maar nu weet ie het dus wel.
van zijn vrouwtje mocht ie ook de auto sleutel inleveren.....oeps.
Hoe komt hij nu op zijn werk dan ?
Brengt zijn vrouw hem weg ?
Neem jij m mee ?
Vragenvragenvragen ....
 
ik kan mij nog een soortgelijk iets herineren van jaren terug, een motorrijder reed bewust elke keer te hard voorbij een flitspaal die op zijn dagelijkse route lag, en ik dacht van voor gefotografeerd.
later bleek het bij zijn aanhouding om een agent in opleiding te gaan :?
:^

Stak hij ook niet een middelvinger op? _O-
 
Bij mijn vorige woning stond er ook een oude flitskast een straat verderop. Heb me misschien twee of drie keer opzettelijk laten flitsen omdat het kan, maar wou niet riskeren dat ze me op een gegeven moment zouden opwachten. Blijkbaar dacht deze meneer daar niet aan :+
 
Enkele jaren geleden stond in de krant een artikel van iemand die zich tijdens het weekend een middagje aan het uitleven was op een verlaten industrie terrein. Omdat de politie er weet van had dat er regelmatig "vlot" gereden werd, had ze zich opgesteld met een camera. Ik weet niet meer hoe vaak die gast geflitst was maar het was een behoorlijk aantal!
 
Bij ons in de kantine werkte een blonde Belgische
Die werkte s'nachts
Nu hadden ze op een gegeven moment een digitale flitspaal op haar route gezet
Kreeg in 1 keer voor 2000€ bonnen binnen
Belgisch en blond tja
 
Bij ons in de kantine werkte een blonde Belgische
Die werkte s'nachts
Nu hadden ze op een gegeven moment een digitale flitspaal op haar route gezet
Kreeg in 1 keer voor 2000€ bonnen binnen
Belgisch en blond tja
Piccie de moeite niet waard? :+
 
Ik zie nu al een ambtenaar denken "Waarom doen we dat in Nederland niet?"... Hang een flitscamera in de Leidsche Rijntunnel op de A2 bij Utrecht en ik kan een tweede hypotheek nemen.. dat is zo'n leuke plek om iets te snel heen en weer te racen!
 
Nu hadden ze op een gegeven moment een digitale flitspaal op haar route gezet
Kreeg in 1 keer voor 2000€ bonnen binnen
Digi kast flitst niet, dus dan is het makkelijk te denken dat ie het toch niet doet. En voor dat de eerste bekeuring op de mat ligt heb je al een hele verzameling in de pijplijn zitten :o

[me="Dutch"]spreekt gelukkig niet uit eigen ervaring, kent wel de kast waar dat verhaal-uit-2e-hand over ging.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik zie nu al een ambtenaar denken "Waarom doen we dat in Nederland niet?"... Hang een flitscamera in de Leidsche Rijntunnel op de A2 bij Utrecht en ik kan een tweede hypotheek nemen.. dat is zo'n leuke plek om iets te snel heen en weer te racen!


Hey! ssssssst. Hondjes slapen nog.
 
ik kan mij nog een soortgelijk iets herineren van jaren terug, een motorrijder reed bewust elke keer te hard voorbij een flitspaal die op zijn dagelijkse route lag, en ik dacht van voor gefotografeerd. later bleek het bij zijn aanhouding om een agent in opleiding te gaan :?

Was in Voorst en hij was op weg naar Politie Academie in Apeldoorn. Was 's ochtends toch stil en rustig op de weg.
 
Als we dan toch grappige flitsverhalen vertellen....

Ik had destijds motorrijles van een instructeur met Marokkaanse roots.
Hij ging op vakantie naar Marokko. Vanaf Schiphol vliegen met vrouw en kinderen. Eenmaal terug thuis opent hij gelijk zijn koffers en merkt dat een er van een verkeerde is. Hij belde met de vliegmaatschappij en daar had zich nog iemand gemeld met het zelfde verhaal.

Dus nog geen uur thuis of weer terug naar Schiphol. koffer geruild en weer terug.

Paar weken later 3 bekeuringen wegens overschrijden van de maximum snelheid. Ja die nacht dus. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan