Motorrijder ligt dood om aandacht te trekken

Kr1s

Die hard MF'er
15 dec 2004
570
12
Voorhout
Een gestrande motorrijder uit Sydney had zoveel moeite auto s te doen stoppen, dat hij voor dood ging neerliggen op de weg. Zijn plan slaagde maar gedeeltelijk: er kwam uiteindelijk hulp opdagen – de politie. Die was verwittigd door een vrouw die de man had zien liggen. Ze reed er netjes langs en spoedde zich naar de dichtstbijzijnde telefoon, waar ze de politie opriep. “De man verroerde geen vin,” verklaarde de politie. De man wordt niet in beschuldiging gesteld.

:]
 
_O- _O-

Ik mis de poll: Hoe trek jij de aandacht van een koekblikker?

a) Uitkleden
b) Geweldadig
c) voor dood liggen
d) met geld zwaaien
etc...
 
The flying wegenwacht ipv the flying doctors :P

Deze bedoel je?

full
 
What the deal,.... my man
Wat's dit niet kwalijk nemen, wat bedoel je
We're all MAD here, Mad van vreugde om hier te kunnen leven.
Misschien eens proberen, kan je ook MAD worden.
:+ ;(
wat zeg je nou?
zeg het maar in het engels, je nederlands is niet te volgen....

ik heb het beeld voor me van de motorrijders in de eerste mad-max... heeft misschien het imago der motorrijders niet goed gedaan ;)
 
Klopt opzich wel.. ik stuiterde van het klaverblad af richting snelweg.. mensen zagen mij dus onderuit gaan in de grasstrook er tussen (ging toch niet langzaam..) en reden gewoon verder, toekijkend. Motorrijders zwaaiden ook vrolijk :?

Volgende keer ga ik ook doodliggen :)
 
Klopt opzich wel.. ik stuiterde van het klaverblad af richting snelweg.. mensen zagen mij dus onderuit gaan in de grasstrook er tussen (ging toch niet langzaam..) en reden gewoon verder, toekijkend. Motorrijders zwaaiden ook vrolijk :?

Volgende keer ga ik ook doodliggen :)


Ik zou de volgende keer gewoon op je fiets blijven zitten :] *D O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan