Motorrijder met 150 km/u door bebouwde kom

Jouw snelheid binnen de bebouwde kom waar je 50km/h mag?

  • max 50

    Stemmen: 1 2,2%
  • meestal 50 - 60 en als het kan weleens wat harder

    Stemmen: 21 45,7%
  • max 80, ik wil niet voorkomen

    Stemmen: 9 19,6%
  • max 100, want mijn rijbewijs is me heilig

    Stemmen: 2 4,3%
  • > 100 als het effe kan

    Stemmen: 6 13,0%
  • Zout op met je poll

    Stemmen: 6 13,0%
  • Anders, namelijk........

    Stemmen: 1 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    46
Ja dames en heren boven de 70 geniet je dus niet van de techniek van je SS :? En als je te hard rijdt ben je crimineel :X
 
Waar slaat dit nou weer op?

Ook als je gewoon 70km/h rijdt kun je genieten op de motor. Juist als je verantwoordelijk en rustig rijdt, kun je genieten van de techniek van de motor, de omgeving en je bent dan niet tot overlast op de leuke dijkjes. Juist op de dijkjes wordt het motorrijden verziekt door die race fanaten!

:(


SUKKEL

Er zijn genoeg metingen gedaan door de MAG op de dijken, en wat blijkt, wie rijden er het hardst???? Precies, de bewoners van de dijk zelf.

Politie is altijd goed in het controleren op snelheid op wegen war 50 is toegestaan, maar die kilometers lang zijn, gescheiden rijbanen, geen zijwegen, en die eruit zien als snelwegen, hebben ze het weer goed gedaan vinden ze zelf, echt een bijdrage aan een veiliger nederland, ondertussen werd bij een bejaardentehuis een oma omver getrokken en liep een gebroken heup door een tasjesdief die nog op vrije voeten is.
 
Waar slaat dit nou weer op?

Ook als je gewoon 70km/h rijdt kun je genieten op de motor. Juist als je verantwoordelijk en rustig rijdt, kun je genieten van de techniek van de motor, de omgeving en je bent dan niet tot overlast op de leuke dijkjes. Juist op de dijkjes wordt het motorrijden verziekt door die race fanaten!

:(
:^ en nu zijn ze dus ook al in de bebouwde kom bezig, een grof schandaal
 
Lekker triest allemaal weer hoor.

Te hard rijden doet iedereen wel eens maar om nou iemand daar een pluim voor in zijn reet te steken vind ik echt niet normaal.

Mij is altijd gezegd dat een ongeluk in een klein hoekje zit en met dit soort snelheden wordt dat hoekje wel erg klein.

De desbetreffende persoon komt vanzelf een boom tegen die niet meegeeft en ik zal er niet wakker om liggen.

meer wil ik hier ook niet kwijt.
 
SUKKEL

Er zijn genoeg metingen gedaan door de MAG op de dijken, en wat blijkt, wie rijden er het hardst???? Precies, de bewoners van de dijk zelf.

Politie is altijd goed in het controleren op snelheid op wegen war 50 is toegestaan, maar die kilometers lang zijn, gescheiden rijbanen, geen zijwegen, en die eruit zien als snelwegen, hebben ze het weer goed gedaan vinden ze zelf, echt een bijdrage aan een veiliger nederland, ondertussen werd bij een bejaardentehuis een oma omver getrokken en liep een gebroken heup door een tasjesdief die nog op vrije voeten is.
We potver drie :(

Nou ben ik een sukkel omdat ik mij aan de snelheid hou, uiterst voorzichtig rij en dan worden er weer Oma's met gebrokenheup bijgehaald :?

De bewoners van de dijken moeten hun eigenverantwoordelijkheid maar nemen, ik heb de mijne en ik hou rekening met medeweggebruikers (fietsers bejaarde etc) en rij daar rustig. Ik vind het een slecht excuus dat als de dijkbewoners hard rijden ik dat ook maar moet doen, omdat er geflitst wordt langs 50km/h wegen.

Ja, ook ik raakte de draad kwijt.... We komen al bij de tasjes dieven en bejaarde na de wheely in Utrecht :+
 
Tsja op het achterwiel met die snelheid toch knap moet ik toegeven.. wel ooit met 220 door de bebouwde kom heen gegaan maar dat was op beide wielen (en met 160 over een fietspad, maar dat lag buiten de bebouwde kom)
wheelie in 2 kan tot 180km/h met een R1.... :Z
 
Hier wordt ik nou verdrietig van!

Irl zou ik me dan niet verbaal uitdrukken als een knakker die net komt kijken dit soort dingen zegt!

Ik had gezegd hier in dit topic niets meer te zeggen alleen wil ik nog ff inhaken op jouw uitspraak.

Je hebt gelijk en misschien is het ook wel te kort door de bocht alleen heb ik me O.A afgelopen 11 stedentocht zo enorm geergerd aan die dwazen die zonodig 3 versnellingen lang door een dorp moeten racen op het achterwiel terwijl er kleine kinderen aan de wegzijde staan om een handklapje te krijgen. Of dat ze op een smal boeren weggetje je dood leuk dwingen om aan te kant te gaan omdat ze zonodig moeten laten zien hoe stoer ze zijn als ze op hun achterwiel kunnen racen.

Sorry maar moest het ff kwijt. Schrok me op dat moment nog al de tering B|
 
Waar blijven die moraalridders nou :? Afgezien van die paar losse flodders en een acteur ;)

Heb al 2 zakken chips tevergeefs naar binnen gewerkt :(
 
alles boven de 50 km p/h snelheidsovertreding is in Nederland gewoon een misdaad hoor...
En binnen de bebouwde kom zo hard rijden ben je gewoon gek, getikt en gestoord... :r
Als je hard wil rijden ga dan gewoon lekker naar de snelweg of naar het circuit :(
 
Moraal ridders zijn met de caravan naar Frankrijk.

Gelukkig heb ik een lap-top en met mijn mobieltje kan ik het aardig bijhouden hier.


B|
een echte moraalridder gaat niet naar Frankrijk :( die lui zijn gruwelijk arrogant, nationalistisch en ze rijden allemaal te hard, gewoon onverantwoord. en dan heb ik het nog niet eens over de ondergrondse proeven met atoombommen
 
alles boven de 50 km p/h snelheidsovertreding is in Nederland gewoon een misdaad hoor...
En binnen de bebouwde kom zo hard rijden ben je gewoon gek, getikt en gestoord... :r
Als je hard wil rijden ga dan gewoon lekker naar de snelweg of naar het circuit :(

ppfieuww gelukkig, ze zijn er nog! M'n wereldbeeld begon al bijna te wankelen ;)
 
full
 
burn baby BURNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

I am out of here...


lijd aan een burnout


en een vlieg in me oor beest kropop me helm in en toen me oor

geef ik een ram blijft die stilzitten morgen mijn vrouw maar eens om assistentie vragen..kraakt een beetje..

Hoop maar dat ze dat oorsmeer laat zitten want die oren moeten wel gesmeerd blijven anders gaan ze roesten van dat slappe geratel..


En nou de companyspreuk.........:

FUCK THEM ALL


oh yeah baby..
 
Laatst bewerkt:
Bericht afkomstig van RTV Utrecht, www.rtvutrecht.nl, 13 juli 2004

quote:
UTRECHT - In Utrecht is een motorrijder betrapt die met 150 kilometer per uur over de Cartesiusweg scheurde. Hij deed dit op zijn achterwiel.

Vier kompanen van hem reden 143 tot 148 kilometer per uur. Op de Cartesiusweg mag maximaal 50 km/u worden gereden.

Het was voor de politie niet mogelijk het haastige vijftal staande te houden. Wel konden ze de motorrijders op de foto zetten, zodat zij zich binnenkort voor de rechter mogen verantwoorden.
/quote

Ik vraag me af wat er nou zo fout aan is ... :?
Bevorderd alleen de doorstroming als je een beetje doorrijd.

grtz.
Dr.@
 
een echte moraalridder gaat niet naar Frankrijk :( die lui zijn gruwelijk arrogant, nationalistisch en ze rijden allemaal te hard, gewoon onverantwoord. en dan heb ik het nog niet eens over de ondergrondse proeven met atoombommen

Juist het walhalla voor de moraal ridder, want de doorsnee moraal ridder is een pur-sang hypocriet.
 
Tja... ik hou me aan gezond verstand. Mijn rijstijl valt overigens redelijk binnen Wet Mulder (af en toe ook niet :P , ja een BMW kan ook best hard wegtrekken bij een stoplicht, en kan ook 230 km p/h op de teller)

alles boven de 50 km p/h snelheidsovertreding is in Nederland gewoon een misdaad hoor...
En binnen de bebouwde kom zo hard rijden ben je gewoon gek, getikt en gestoord... :r
Als je hard wil rijden ga dan gewoon lekker naar de snelweg of naar het circuit :(


Hypocriete moraalridder :r :r
 
alles boven de 50 km p/h snelheidsovertreding is in Nederland gewoon een misdaad hoor...
En binnen de bebouwde kom zo hard rijden ben je gewoon gek, getikt en gestoord... :r
Als je hard wil rijden ga dan gewoon lekker naar de snelweg of naar het circuit :(
Pffff.... Heb net een poosje achter zo'n 45km mobiel aan gereden (met koekblik, in de stad) ... Ik weet zeker dat die jongen met 150 op zijn achterwiel minder gevaarlijk bezig was dan die ouwe doos in die invalidenkar. |(
 
burn baby BURNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

I am out of here...


lijd aan een burnout


en een vlieg in me oor beest kropop me helm in en toen me oor

geef ik een ram blijft die stilzitten morgen mijn vrouw maar eens om assistentie vragen..kraakt een beetje..

Hoop maar dat ze dat oorsmeer laat zitten want die oren moeten wel gesmeerd blijven anders gaan ze roesten van dat slappe geratel..


En nou de companyspreuk.........:

FUCK THEM ALL


oh yeah baby..

roze pilletje ipv het witte pilletje geslikt?




:+
 
Leuk hoor al dit soort verhalen. Lijkt me overigens ook dat de politie in dit geval overdrijft. Tijdje in Utrecht gewoond, een citybox aan de cartesiusweg gehad en het zou wellicht kunnen maar het lijkt me lastig om daar op 150 km / uur te komen. Teveel rotondes en stoplichen. Het lijkt me allemaal schromelijk overdreven.

He sjefke ,wat is de code van die smiley? Errug grappig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan