Motorrijder met 150 km/u door bebouwde kom

Jouw snelheid binnen de bebouwde kom waar je 50km/h mag?

  • max 50

    Stemmen: 1 2,2%
  • meestal 50 - 60 en als het kan weleens wat harder

    Stemmen: 21 45,7%
  • max 80, ik wil niet voorkomen

    Stemmen: 9 19,6%
  • max 100, want mijn rijbewijs is me heilig

    Stemmen: 2 4,3%
  • > 100 als het effe kan

    Stemmen: 6 13,0%
  • Zout op met je poll

    Stemmen: 6 13,0%
  • Anders, namelijk........

    Stemmen: 1 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    46

Cozy

MF veteraan
2 jul 2004
1.574
2
Renswoude
Bericht afkomstig van RTV Utrecht, www.rtvutrecht.nl, 13 juli 2004

quote:
UTRECHT - In Utrecht is een motorrijder betrapt die met 150 kilometer per uur over de Cartesiusweg scheurde. Hij deed dit op zijn achterwiel.

Vier kompanen van hem reden 143 tot 148 kilometer per uur. Op de Cartesiusweg mag maximaal 50 km/u worden gereden.

Het was voor de politie niet mogelijk het haastige vijftal staande te houden. Wel konden ze de motorrijders op de foto zetten, zodat zij zich binnenkort voor de rechter mogen verantwoorden.
/quote

Toch niemand van MF hoop ik :X
 
Bericht afkomstig van RTV Utrecht, www.rtvutrecht.nl, 13 juli 2004

quote:
UTRECHT - In Utrecht is een motorrijder betrapt die met 150 kilometer per uur over de Cartesiusweg scheurde. Hij deed dit op zijn achterwiel.

Vier kompanen van hem reden 143 tot 148 kilometer per uur. Op de Cartesiusweg mag maximaal 50 km/u worden gereden.

Het was voor de politie niet mogelijk het haastige vijftal staande te houden. Wel konden ze de motorrijders op de foto zetten, zodat zij zich binnenkort voor de rechter mogen verantwoorden.
/quote

Toch niemand van MF hoop ik :X


Bier/Chips/Strandstoel....... ik wacht op de moraalridders en de discussie :+
 
GELUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11






We reden daar 290 en daarmee punt uit..op ons achterwiel wel te verstaan. Baksteen reed 200 weliswaar maar ja die deed een wheelie op zijn voorwiel je moet hem ook alles uitleggen...plaat voor zn kop die moddereter.



Tiet voor joebar 9..
 
En begint er al iemand te zweten? *D

Je zal er maar vandaag op vergelijkbare manier gereden hebben en dit ff lezen. Ken je toch ineens wat wit wegtrekken denk ik! })

Gerechtigheid? Ken de situatie niet... Anyone? 8-)
 
GELUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
We reden daar 290 en daarmee punt uit..op ons achterwiel wel te verstaan. Baksteen reed 200 weliswaar maar ja die deed een wheelie op zijn voorwiel je moet hem ook alles uitleggen...plaat voor zn kop die moddereter.
Tiet voor joebar 9..

:+
 
En begint er al iemand te zweten? *D

Je zal er maar vandaag op vergelijkbare manier gereden hebben en dit ff lezen. Ken je toch ineens wat wit wegtrekken denk ik! })

Gerechtigheid? Ken de situatie niet... Anyone? 8-)


ach half jaartje wheelyen op een ATB :+
 
........ Gerechtigheid? Ken de situatie niet... Anyone? 8-)

De cartesiusweg is een redelijk brede weg met gescheiden rijbanen en fietspaden. De weg loopt deels langs een industriegebied.

Ik zou het nooooit doen O-)

full
 
En op dat nabijgelegen industrieterrein heb je dan wegen als de Vlampijp en de Tractieweg. En het dan raar vinden dat er zo hard wordt gereden?

Hoewel, tractie weg? Dan houdt hard rijden ook op...
 
Ik zou willen dat ik m'n brommert op zijn achterwiel kreeg (rijdend) !!
laat staan met 150 kmh errug cool........tot de foto dan.
 
fuck fuck fuck fuck...denkt iemand nu...nee dat had je eerder moeten doen vriend



was je wat rustiger op die fiets geweest ;)
 
Lijkt me raar als het de Carthesiusweg idd is... teveel kruisingen en stoplichten die altijd op rood staan op een klein stukkie :( . Hebben ze behoorlijk op moeten trekken...
 
duh die gozer die op z'n achterwiel rijdt heeft dan dus geen zichtbare kentekenplaat. de anderen zijn misschien een beetje het haasje, maar als die stug volhouden dat ze de gozer niet kennen...

als ik een van het was zou ik wel de foto opvragen en inlijsten :)
 
werk op de keulsekade (links van het rooie stipje) en moet met de auto via de cartesiusweg... Moet wel zeggen dat het K.U.T. asfalt is.... zullen wel van de marnixlaan zijn gekomen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan