Motorrijder met zijspan gezocht voor Beestieboys (VPRO)!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tamar Bot

Rookie
17 nov 2016
1
0
Amsterdam
Hai motorrijders!

Mijn naam is Tamar Bot en ik ben redacteur bij het kinderprogramma Beestieboys van de VPRO (afleveringen hier terug te zien: Beestieboys gemist? Start met kijken op NPO Start). Beestieboys is een programma over de band tussen mens en dier en wordt gepresenteerd door Tim den Besten en Nicolaas Veul.

We zijn nu bezig met het maken van een kerstspecial die zal worden uitgezonden op en rond de kerstdagen. In deze kerstshow willen we graag wensen van dieren werkelijkheid laten worden. Nu heb ik een mailtje gekregen van een gezin wiens hond heel graag een keer in een zijspan van een motor wil zitten en lekker met z'n kop in de wind kan hangen.
Om deze wens uit te kunnen laten komen ben ik echter nog op zoek naar een motorrijder met een zijspan of een motorrijder die het leuk zou vinden om te rijden op een door ons gehuurde motor met zijspan te rijden met Jip de hond aan zijn of haar zijde.

We gaan niet de snelweg op, maar willen gewoon een klein stukje rijden op de parkeerplaats bij de studio in Amsterdam. Uiteraard gaat de veiligheid van de hond boven alles en zorgen wij dat de hond goed in de zijspan zit, in de gordel en met een tuigje.

Je krijgt er een leuke dag voor terug en zou Jip de hond de tijd van zijn leven geven!
Ben of ken jij iemand die dit leuk zou vinden? Reageer dan hieronder of stuur een mailtje naar tamar.bot@cccp.nl.

Alvast heel veel dank!
Hartelijke groet,
Tamar Bot
Redacteur Beestieboys (VPRO)
 
De wens van de hond?

image.jpg
 
Geen zijspaneigenaar maar toch een reactie: Bij Silverline verhuur hebben ze een ural dnepr met zijspan in de verhuur voor €100,-/dag. Heb je ook direct alles verzekerd e.d.
 
Geen zijspaneigenaar maar toch een reactie: Bij Silverline verhuur hebben ze een ural dnepr met zijspan in de verhuur voor €100,-/dag. Heb je ook direct alles verzekerd e.d.
Enige ervaring met zijspanrijden lijkt me wel gewenst, anders kan het een hele eenzame kerst worden voor de familie.
 
Slot.

Dergelijke oproepen staan we op dit forum niet toe.

Succes.
 
Als je deze oproep nu eens in het zijspan cafe in het zijspan gedeelte van het forum plaatst, dan maak je meer kans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan