Motorrijder onderuit Klaverblad Deil !

R6boy26

MF'er
28 apr 2002
32
0
Leerdam
Was gister lekker aan het touren, dacht kom laten we klaverblad Deil eens overgaan en proberen dat knietje aan de grond te krijgen.
Schijnbaar hadden meer bikers dit ide want er reden reeds drie andere voor mij onbekende bikers en deze probeerde hetzelfde wat ik wilde berijken.
Na effen gestopt te hebben en een praatje met de andere bikers. Ging een van de drie naar huis en ik besloot effen te gaan tanken en wat te drinken een stukkie verder langs de A2.
Na getankt te hebben drnk ik buiten m'n flesje leeg. Aan de overkant zag ik op de parkeerplaats een motorrijder stoppen met een ZX9R hij stond vrij overdreven na z'n bike te kijken. Het leek wel of hij mechanisch problemen had althans er was iets mis met de achterkant van de bike.
Na m'n flesje leeg gedronken te hebben dacht ik kom nog een keer deil en nu gaat het lukken !
Toen ik aan kwam rijden op de bocht vanuit utrecht naar Nijmegen was het er een drukste van jawelste. Er was een flink ongeluk gebuurt. Ook stonden de twee mede bikers waar ik reeds zo'n vijftien minuten geleden mee het klaverblad had bereden verschikt langs de weg. Ik vroeg wat er gebuurt was.
Er was een motorrijder een ZX9R in de bocht onderuit gegaan met motor tegen de vangrail geslagen van de motor af gevlogen tegen een paal aan geknalt en zo tussen de vangrail geboort.
Toen zag ik in eens de motorrijder het was volgens mij de ZX9R welke ik aan de overkant naar z'n motor zag kijken. Hij lag over de vangrail en bewoog niet meer. Ik kreeg ineens een heel rot gevoel. Oooh god dacht ik leef hij nog. De motorrijders welke al eerder waren aangekomen dan mij bij het ongeluk hadden reeds al een ambulanse gebeld maar het duurde vrij lang voordat deze er was. Van de 112 centrl moesten ze(we) de motorrijder op de grond leggen en de rug goed onderseunen. Ik dacht oh jhee na zo'n smak tegen de paal en tussen de vangrail wat zou hij allemaal inwendig hebben en kan het geen kwaat dat ze hem vlak leggen ivm ruggenwervel etc etc nadat hij een poosje op de grond lag kwam hij een beetje bij maar viel telkens weg. De motorrijders doorzochten z'n spullen voor indentificatie hij heet Marcel hoorde ik zeggen. Toen de ambulance ariveerde moesten we de motoren weg zetten zodat het verkeer gewoon door kon. Ik zelf moest weg dus kon niet blijven kijken en reed naar huis.

Vandaag reed ik nog eens door de bocht waar gister het ongeluk was gebuurt. Ik zag een motorrijder staan de kijken op de plek waar de verongelukte in de vangrail lag samen met een automobulist welke zijn auto op de vluchtstrook in de bocht had geparkeerd. Even keken ze op toen ik met m'n bike de bocht door kwam. Ik dacht zal ik stoppen om te vragen hoe het met de verongelukte is ! toch reed ik door. Helaas nog niet wetende hoe hij het maakt !

VRAAG: ken een van jullie deze motorrijder ? Of waren jullie een van de bikers welke ook erbij stonden ? De grote vraag van mij is hoe is het met hem ??

R6boy26
 
Laatst bewerkt:
Damn, altijd kut om te horen.

Modjes: verander svp de topic titel. Want verongelukken = een ongeluk niet overleven, en deze jongen heeft het voorzover jij weet wel gehaald.
 
Shoot zeg....

Maar zou je dan verongelukt willen veranderen in onderuit gegaan of ongeluk.

Verongelukt staat synoniem aan overleden...en dat is dus onbekend...of en hoe hij ervan gekomen is.

Ik hoop het allerbeste iig.

Edit: Oké joris ;)
 
Damn, altijd kut om te horen.

Modjes: verander svp de topic titel. Want verongelukken = een ongeluk niet overleven, en deze jongen heeft het voorzover jij weet wel gehaald.

Inderdaad, ik dacht gelijk dat deze jongen dood was. Maar gelukkig niet, laten we hopen.
Weer een ongeluk!!! Gizmo13 had dus toch gelijk!!
 
Help hoe doe ik het ?
wil geen verkeerde reakties opwekken was niet mijn bedoeling ! Hoe kan ik het aanpassen ?
 
OOOOOHH JHEEEEE Chit wat een blunder !
Het was geen GSXR maar een ZX9R Kawa
ik pas het gelijk aan Sorry !
Tja dan ben ik de sukkel van de dag !
 
Laatst bewerkt:
zxr900 ken ik ook niet hoor, ken wel de zx9r.
iig een erg slecht bericht, ik hoop dat het een beetje goed gaat met de rijder.
 
Verongelukken is inderdaad iets anders.... wel balen voor 'm en hopen dat ie het wel verder goed heeft overleefd. Als het de motor was die je zag toen je ff wat dronk, misschien een technisch mankementje en dat ie daarom onderuit is gegaan ?
 
Klinkt niet goed. Hopelijk is hij er zonder al te veel lichamelijke schade vanaf gekomen...

Als ik trouwens het vermoeden zou hebben dat er iets mis is met mijn motorfiets, dan ga ik geen klaverbladen rijden maar ga ik richting huis. Naja, living on the edge...
 
Ik moet zeggen dat ik vandaag tijdens het rijden het toch wel in m'n achterhoofd hield dat Jarno onder de vangrails door was gegaan.
 
Verongelukken is inderdaad iets anders.... wel balen voor 'm en hopen dat ie het wel verder goed heeft overleefd. Als het de motor was die je zag toen je ff wat dronk, misschien een technisch mankementje en dat ie daarom onderuit is gegaan ?
Iig niet slim van die gast...
Lijkt erop dat ie al eerder wat voelde (of het nou de weg was, of z'n fiets) en dan toch na een kleine check doorgaan... Erg link!

Hopelijk is het niet zo ernstig als het klinkt...
 
tja we willen allemaal het life on the edge gevoel hebben en heel hard gaan en knietje aan de grond waar mij overigens elk nut van ontgaat maar dat zal wel een mij liggen.Maar de consequenties van grenzen zoeken kunnen wel desastreus zijn. Ik heb vroeger ook gek gedaan op de motor en ik denk nog wel eens joh wat heb jij mazzel gehad altijd.
Ik wil niet de wijs overkomen maar ik ken wel mijn grenzen.Mijn motor wil en kan nml. veel harder dan ik wil en kan.Verder hoop ik dat het allemaal goed komt met die jongen en als hij het haalt zal hij zeker bewuster gaan rijden.Doe allemaal maar gewoon dan doe je gek genoeg.
 
tja we willen allemaal het life on the edge gevoel hebben en heel hard gaan en knietje aan de grond waar mij overigens elk nut van ontgaat maar dat zal wel een mij liggen.Maar de consequenties van grenzen zoeken kunnen wel desastreus zijn. Ik heb vroeger ook gek gedaan op de motor en ik denk nog wel eens joh wat heb jij mazzel gehad altijd.
Ik wil niet de wijs overkomen maar ik ken wel mijn grenzen.Mijn motor wil en kan nml. veel harder dan ik wil en kan.Verder hoop ik dat het allemaal goed komt met die jongen en als hij het haalt zal hij zeker bewuster gaan rijden.Doe allemaal maar gewoon dan doe je gek genoeg.

In dit commentaar heb ik eigenlijk weinig zin. :(
Als je je grenzen kent kan klaverblad rijden ook op een verantwoorde manier. Natuurlijk kan het een keer mis gaan. Maar zolang je niet teveel pusht is het redelijk veilig.
 
ben er zaterdag ook nog langsgeweest rond een uur of 2 of zo.

Toen stonden er dacht ik een man of 4 bij een een of ander "huisje" in de bocht richting tiel.

Was voor het eerst dat ik over dit Klaverblad ging maar vond het niet zo'n hele mooie. die bij ik dacht heereveen is echt zooo mooi :} .
Wij waren met een GSX-R, R6 , ZX6R 636 en een zilveren R1
 
Iig niet slim van die gast...
Lijkt erop dat ie al eerder wat voelde (of het nou de weg was, of z'n fiets) en dan toch na een kleine check doorgaan... Erg link!

Hopelijk is het niet zo ernstig als het klinkt...

Hoe kun je dat nu stellen??? :? Misschien keek hij wel naar z'n steppie of dat randje op z'n banden. Of was hij juist aan het nakijken of alles goed was voordat hij ging rijden...

Ik rij ook wel eens op Deil. Er zitten drie putten / hobbels in, en op het moment kan er zand liggen door de werkzaamheden. Je kan er leuk rijden, maar ik ga liever naar Hoevelaken of zo, heb je ook geen irritante vangrail.

Maar op Deil gaat ook met enige regelmaat een motor de vangrail in. Twee maanden geleden ook eentje. Ik hoop dat iedereen het overleefd. :]
 
Op zondag 02 juni 2002 23:33 schreef martinweb.nl het volgende:
Hoe kun je dat nu stellen??? :? Misschien keek hij wel naar z'n steppie of dat randje op z'n banden. Of was hij juist aan het nakijken of alles goed was voordat hij ging rijden...

Simpel... Als ik uitga van dit:
Aan de overkant zag ik op de parkeerplaats een motorrijder stoppen met een ZX9R hij stond vrij overdreven na z'n bike te kijken. Het leek wel of hij mechanisch problemen had althans er was iets mis met de achterkant van de bike.
... Lijkt het er sterk op dat meneer iets gevoeld heeft en toch weer is gaan rijden... Ja toch? Zodoende durf ik die stelling wel aan...

Daarmee wil ik niet zeggen dat hij onverantwoord hard heeft gereden of écht een ondeugdelijke machine had (dat kan natuurlijk niet, het is een Kawa ;) ), maar als je iets meent te voelen, doe dan effe wat langer rustig aan...

En als hij inderdaad alleen maar preventief een check uitvoerde (doe ik liever voordat ik überhaupt de weg opga, dus lijkt me zeer onwaarschijnlijk), dan is hij dus niet zo dom bezig geweest... :P
 
Simpel... Als ik uitga van dit:... Lijkt het er sterk op dat meneer iets gevoeld heeft en toch weer is gaan rijden... Ja toch? Zodoende durf ik die stelling wel aan...

Daarmee wil ik niet zeggen dat hij onverantwoord hard heeft gereden of écht een ondeugdelijke machine had (dat kan natuurlijk niet, het is een Kawa ;) ), maar als je iets meent te voelen, doe dan effe wat langer rustig aan...

En als hij inderdaad alleen maar preventief een check uitvoerde (doe ik liever voordat ik überhaupt de weg opga, dus lijkt me zeer onwaarschijnlijk), dan is hij dus niet zo dom bezig geweest... :P

Ah ok, je bedoelt het zelfde, maar ik zou het anders zeggen. :)
 
Heb zaterdagochtend ff op deil gereden. Vond het maar nix met die hobbels.

Hoevelaken op zondag gepakt (niemand gezien)... beviel toch een stuk beter.
 
Heel rot enzo allemaal...maar zouden we nie kappe met iedere crashje van andere een eige topic te geve...? Zoals Gizz het al zei...zo krijge we iedere dag een topic dat er iemand erges onderuit is gegaan...als et nou 1 van ons is...ok ;( maar weer een wildvreemde...
 
Terug
Bovenaan Onderaan