Motorrijder onderuit ......N219

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawaidioot

MF veteraan
9 jun 2004
17.974
149
Zevenhuizen (Zuid-Holland)
...hoop herrie in ons dorp om 08:30...brandweer/politie en ambulance..alles tegelijk en de kleinste hond meteen in huil-modus..
kleine jongen van me ( bijna 3) springt meteen in z,n laarsjes om op de drukte af te vliegen...
dus ff later, met het apie mee om de blauwe lichtjes te bekijken...
de gehele N219 + dorp ( 7-huizen)+ sluiproute's, is chaos en file...
komen we op de plek des onheils,...zie ik daar een motor staan
*
Honda CBR 1000, zwart, topkoffer, kenteken MN-**-**,...met schuifschade....
*
Ik hoop dat't meevalt, wie het ook geweest is...

Oorzaak: diesel??
brandweer had een olie-achtige vloeistof met een schoonmaakmiddel geneutraliseerd over een afstand van 200 meter op beide rijstroken....en waren druk doende de boel weer schoon te krijgen...

...dus 'vette' pech, voor deze motorrijder.
 
slagboom07.JPG


slotje
 
hoezo niet MFer waar haal jij dat uit dan :? :?

de reden is altijd dat er niet per ongeluk een topic geopend mag worden....en het onder MFers Gespot moet komen te staan!!

en het is net zo erg voor iedereen om onderuit te gaan MFer of geen MFer...dat is gewoon klote!! cker als het je het niet eens zelf gedaan hebt...maar door zo'n domme olie vlek...das gewoon balen!!


slotje :?
 
hoezo niet MFer waar haal jij dat uit dan :? :?

de reden is altijd dat er niet per ongeluk een topic geopend mag worden....en het onder MFers Gespot moet komen te staan!!

en het is net zo erg voor iedereen om onderuit te gaan MFer of geen MFer...dat is gewoon klote!!
Die reden heb ik nog niet eerder gehoord. :?

De reden dat dit soort topics op slot gaan is dat er best wel behoorlijk wat ongelukken gebeuren met motorfietsen. Als er voor ieder ongeval waar je langs komt, over in de krant leest, over op het nieuws ziet, etc. een topic opent, komen er wel heel veel 'Ik heb een gecrashte motorrijder gezien, weet iemand wie het was?'-topics.

Vandaar dat er op een gegeven moment ingesteld dat we alleen crash topics doen waar jezelf bij betrokken bent geweest (zelf gecrashed, bekende gecrashed, iemand voor je ogen gecrashed, etc.).

Daarnaast, als er teveel van dat soort topics komen, reageert niemand er meer op. Ook niet als het wél een MF'er is, die het misschien wel leuk vindt als mensen hem/haar sterkte wensen.

Dus: niet omdat het minder erg zou zijn oid, maar gezien het aantal motorongevallen is een klein beetje selectiviteit wel praktisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan