Motorrijder onderuit op PPP

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadCowBazz

Die hard MF'er
18 mrt 2003
478
0
Breda
Vanavond is rond een uur of denk ik een motor (volgens mij een CBR of een GSX-R) onderuit gegaan in dezelfde bocht als waar Evil Beaver het niet heeft gehaald.
Ik dacht juist een paar bochtjes te gaan sturen maar ben hevig ontdaan superrustig naar huis getuft. Echter ik kan hetgeen ik zag niet van m'n netvlies krijgen.

Wie weet hier meer van?

MadCow '(
 
Ik heb het gehoord van een maat van, zie mijn vraag in het topic PPP, misschien beter om daar verder te gaan. Laten we niet hopen op wat ik denk.
 
Hmmz, niet best dus. :(
Tjah, niet verwonderlijk dat er veel mensen onderuit gaan, er komen steeds meer motoren op de weg de laatste jaren.
 
Ik help het je hopen, maar vrees het ergste... '(
zo erg ist toch nie... zie hieronder
Op vrijdag 30 mei 2003 22:21 schreef rob RD het volgende:
Rode Blade, waarschijnlijk een "onbekende". De eerste berichten: Hij zat overeind in het gras, is dus wel bij, naar verluidt slechts een gebroken been. Pijnlijke zaak, verder geen enge dingen..

Blade zag er ook nog rijdbaar uit
 
Dat klinkt positief voor zover je het zo mag noemen

Dan heb ik wellicht een lege brancard gezien... Ik hoop het.

Ik zag niemand in het gras zitten, waren heel veel dingen om naar te kijken
 
Het lijkt er op dat hij er met een mazzeltje vanaf is gekomen. Hij is onderuitgegaan en nog voor de vangrail het gras ingeschoven '( . Toen ik langs kwam werd hij ingeladen in de ambu en liepen er al een cameraploeg + fotograaf rond. Het ging btw om een 2003 rood/zwarte Blade...geen bekende van mij iig

[me]CrashBR denkt wel dat het handig is om dit soort dingen binnen het PPP&A4 topic te houden aangezien het bij mijn weten niemand van MF is en dus officieel niet gepost mag worden... :X [/me]
 
Het lijkt er op dat hij er met een mazzeltje vanaf is gekomen. Hij is onderuitgegaan en nog voor de vangrail het gras ingeschoven '( . Toen ik langs kwam werd hij ingeladen in de ambu en liepen er al een cameraploeg + fotograaf rond. Het ging btw om een 2003 rood/zwarte Blade...geen bekende van mij iig

[me]CrashBR denkt wel dat het handig is om dit soort dingen binnen het PPP&A4 topic te houden aangezien het bij mijn weten niemand van MF is en dus officieel niet gepost mag worden... :X [/me]

Dan mag hij van mij dicht.
Blij te horen dat het niet is wat ik dacht!
 
Ik heb het gehoord van een maat van, zie mijn vraag in het topic PPP, misschien beter om daar verder te gaan. Laten we niet hopen op wat ik denk.


Het lijkt er op dat hij er met een mazzeltje vanaf is gekomen. Hij is onderuitgegaan en nog voor de vangrail het gras ingeschoven . Toen ik langs kwam werd hij ingeladen in de ambu en liepen er al een cameraploeg + fotograaf rond. Het ging btw om een 2003 rood/zwarte Blade...geen bekende van mij iig

* CrashBR denkt wel dat het handig is om dit soort dingen binnen het PPP&A4 topic te houden aangezien het bij mijn weten niemand van MF is en dus officieel niet gepost mag worden...

----------------------------------------

Mee eens...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan