Motorrijder onthoofd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shadow VT500

MF'er
4 jun 2002
92
0
Obdam
Bij een ongeluk op de A28, ter hoogte van Tynaarlo, is gisteravond een nog onbekende motorrijder onthoofd. De politie denkt dat de onfortuinlijke man met zijn wielen in de berm raakte, waarna hij over te kop sloeg. Bij deze valpartij raakte hij vervolgens de vangrail en werd onthoofd.

De motorrijder reed van Groningen richting Assen en was op weg naar de TT-festiviteiten in de Drentse hoofdstad.

Bron : http://ww.fok.nl en http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.motorrijder.weg.raakte.html
 
Het kan nog steeds...

hebben ze het hoofd nog niet gevonden, omdat hij nog onbekend is?

Hebben toch een nummerbord neem ik aan.
 
Beste tijd om slotjes tegen te gaan is deze tijd...zijn ze allemaal broodje happen })
 
Duurt WÉL lang, is er iemand een beetje slaperig, na 0 uur slaap :?
:P

Waarschijnlijk wel
yawnee.gif
;)

:( overigens zeg!
 
Is toch verschrikkelijk ;( Je zal het maar zien gebeuren... :r

Zal de regering er nu eindelijk eens wat aan gaan doen??

't Zal wel weer niet... "Zelfs al verdinken er 100 kalfjes..." :( :( :(
 
Oorzaak was hier op het werk bij een paar mensen al bekend. "Och, duidelijk toch. Hij ging naar de TT, dus heeft ie veel te hard gereden."

:j

Kortzichtigheid ten top.. :(
 
Non de juu, das klote.

Ik vind het ook een beetje vaag.
Ze kunnen toch het nummerbord na trekken om er
achter te komen wie hij is.
 
Ben benieuwd naar de werkelijke oorzaak... Beetje vaag mijn inziens

Kan van alles zijn... heb ook de meest rare oorzaken gezien...

Misschien dat de regering nu eens na gaat denken over vangrails... bij een normaal ongeval zou het niet zo in het nieuws komen...misschien helpt de publieke opinie een beetje..

Onthoofding gun je niemand ;(
 
Kan van alles zijn... heb ook de meest rare oorzaken gezien...

Misschien dat de regering nu eens na gaat denken over vangrails... bij een normaal ongeval zou het niet zo in het nieuws komen...misschien helpt de publieke opinie een beetje..

Onthoofding gun je niemand ;(
Ik vermoed dat 't voor 't slachtoffer nixc cq. weinig uitmaakt. Hoe sneller cq. pijnlozer hoe liever, maar nog liever helemaal niet. '(
 
Is leuk als je bij zijn kist staat. Dan weet je dat er meerdere losse delen in de kist liggen :r


Ik denk dat je in dit geval wel een dichte kist wordt genomen. Maar ze kunnen het toch even 1 geheel maken mbv. een paar vleeshaken? Beetje make up en je ziet er niets meer van.

Kan de kist ook nog open ook!
 
Kan van alles zijn... heb ook de meest rare oorzaken gezien...

Misschien dat de regering nu eens na gaat denken over vangrails... bij een normaal ongeval zou het niet zo in het nieuws komen...misschien helpt de publieke opinie een beetje..

Onthoofding gun je niemand ;(


Het zou wel een keer tijd worden dat iemand in Den Haag wakker wordt.......

Onthoofding gun je niemand :? Eh.. ik kan er wel een paar opnoemen hoor, maar dat zijn niet echt lieverdjes. Denk aan een Saddam Hoeszijn of een Bin Ben Liding enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan