Motorrijder op klompen

Hondapon

Die hard MF'er
18 mei 2004
568
1
Apeldoorn
Gisteren dacht ik echt: Nou breekt m'n klomp! Zag ik een vent met van die grote, gele boerenklompen aan op de motor rijden! Dat ziet er écht niet uit, zeg.
 
Ik vind dat die man lekker moet rijden zoals hij wil.

oops.... verkeerd topic ;)
 
Wij kwamen er een tegen die was met een SS naar zuid-france (Lunas) komen rijden. Op klompen. Wel veilig ? :?
 
..... :+ ..klompen van HP
klomp1.JPG

Met airco.
 
[ietsje off-topic misschien]

Beter op klompen en je voeten gewoon op de stepjes dan van die chopperrijders met hun voeten helemaal buiten op de Highwaysteps die aan de buitenkant van de valbeugel zitten ( hebben ze zo'n warme zak of zo :? ). Of van die lui met hun hielen op de Highwaysteps en hun voeten "lekker ontspannen" naar buiten gedraaid. Of met de Highwaysteps zo hoog dat ze met hun benen recht naar voren zitten. En als ze dan moeten schakelen met die Highwaysteps moeten ze hun voet helemaal naar achteren doen, terug naar de originale stepjes die ook nog gewoon op de motor zitten :?

Die "zit" komt van de choppers met Forward Controls, dan is het functioneel, daar rem en schakel je namelijk ook.

Hèhè, eindelijk een topic waar ik het in kwijt kan. Ik zou elke chopperrijder die rijdt wel willen stoppen en zeggen hoe belachelijk het eruit ziet ;)


Niets tegen chopperrijders overigens, ben er zelf jaaaarenlang een geweest en ik heb de chopper nog steeds, doe haar nooit meer weg ( jammer hè Mustang Sally ;) )
 
Hoe schakel je dan? :?

En echt veel gevoel met remmen zal er ook wel niet inzitten. :X

:P

je stampt met je linker voet het bendaaltje een keer naar beneden dan staat hij in z'n een en de rest doe je naar baven daar zit z'n 2 t\m 5 (6) ;)

remmen doe je toch niet met je voet |( ;)
 
je stampt met je linker voet het bendaaltje een keer naar beneden dan staat hij in z'n een en de rest doe je naar baven daar zit z'n 2 t\m 5 (6) ;)

remmen doe je toch niet met je voet |( ;)
Ik weet niet waar jouw motor vandaan komt, maar bij mijn motor bedien je de achterrem met je rechtervoet. :z

En zoals ik iets hierboven postte, is de ruimte tussen schakelpedaal en stepje zodanig dat ik mijn voet bijna haaks naar beneden zou moeten steken om met klompen (die 3 of 4 keer zo dik zijn dan als mijn motorlaarzen, ofzo) onder het schakelpedaal te kunnen komen.
 
Ik weet niet waar jouw motor vandaan komt, maar bij mijn motor bedien je de achterrem met je rechtervoet. :z

En zoals ik iets hierboven postte, is de ruimte tussen schakelpedaal en stepje zodanig dat ik mijn voet bijna haaks naar beneden zou moeten steken om met klompen (die 3 of 4 keer zo dik zijn dan als mijn motorlaarzen, ofzo) onder het schakelpedaal te kunnen komen.

Oh ja :? ,.....kijk dan maar eens goed naar die foto.



:9 :P
 
Ik weet niet waar jouw motor vandaan komt, maar bij mijn motor bedien je de achterrem met je rechtervoet. :z

En zoals ik iets hierboven postte, is de ruimte tussen schakelpedaal en stepje zodanig dat ik mijn voet bijna haaks naar beneden zou moeten steken om met klompen (die 3 of 4 keer zo dik zijn dan als mijn motorlaarzen, ofzo) onder het schakelpedaal te kunnen komen.

remblokken van mijn achterrem zijn nog zo goed als nieuw denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan