Motorrijder overleden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fritser

MF veteraan
17 mrt 2003
3.975
1
Nieuwerkerk ad IJssel
Helaas kom ik net het onderstaande bericht tegen:
---------------------------------------------------------------------------------
Motorrijder overleden na eenzijdig ongeval
Uitgegeven op zondag 05 februari 2006 om 20:31:02

(Novum) - Een motorrijder is zondagmiddag overleden na een eenzijdig verkeersongeval in het Brabantse Boxtel. Dit meldt de politie zondag. De 29-jarige man uit Abbenbroek raakte bij het ongeluk zwaargewond. Hij overleed later in een ziekenhuis aan zijn verwondingen.

De toedracht van het ongeval is niet bekend. De politie heeft namen van getuigen genoteerd, die nog moeten worden gehoord.
---------------------------------------------------------------------------------

bron

Sterkte voor de betrokken mensen!!
 
er zal vast een slotje op komen zometeen maar toch..

klote....
altijd vervelend om te lezen dat er iemand overleden is aan een verkeersongeval,
motorrijder of niet.

'(
 
-O-

Gemiddeld zo'n 83 doden per jaar (bron: SWOV), das dus iedere 4.3 dagen een dodelijk verongelukte motorrijder.

Maar niet teveel bij nadenken.

R.I.P.
 
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.
 
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

Op slot ????
Begrijp ik het niet of......
Gaan we hier ook al ons kop in het zand steken als er iets ergs gebeurd is?
We zijn hier toch om de motorsport te kunnen bespreken zonder politiek te bedrijven ??
Sorry hoor , maar als iemand savond`s thuis komt en onderweg geconfronteerd is met een mede motorrijder die in een hachelijke sytuatie terecht is gekomen (wel of niet overleden) dan lijkt me dat ie dat kwijt wil.
Ik heb afgelopen jaar een ongeluk gehad samen met ..... (laten we zeggen een hele bekende van hier) Helaas kan hij het niet na vertellen.
Ik weet héél erg goed wat het is als je je bek moet houden !
Bovendien zijn we wijs genoeg om dit soort ongerieflijke berichten in de juiste context te zien.
MF maakt zichzelf denk ik eerder onsterfelijk door het toe te laten dan door het te blokkeren.
Maar goed dat is mijn bescheiden mening (kan het verkeert begrepen hebben excusses in dat geval)
Kan er verder nog maar een ding over zeggen.

MF-lid (of niet)
Familie........ HEEL VEEL STERKTE
 
Op slot ????
Begrijp ik het niet of......
Gaan we hier ook al ons kop in het zand steken als er iets ergs gebeurd is?
We zijn hier toch om de motorsport te kunnen bespreken zonder politiek te bedrijven ??
Sorry hoor , maar als iemand savond`s thuis komt en onderweg geconfronteerd is met een mede motorrijder die in een hachelijke sytuatie terecht is gekomen (wel of niet overleden) dan lijkt me dat ie dat kwijt wil.
Ik heb afgelopen jaar een ongeluk gehad samen met ..... (laten we zeggen een hele bekende van hier) Helaas kan hij het niet na vertellen.
Ik weet héél erg goed wat het is als je je bek moet houden !
Bovendien zijn we wijs genoeg om dit soort ongerieflijke berichten in de juiste context te zien.
MF maakt zichzelf denk ik eerder onsterfelijk door het toe te laten dan door het te blokkeren.
Maar goed dat is mijn bescheiden mening (kan het verkeert begrepen hebben excusses in dat geval)
Kan er verder nog maar een ding over zeggen.

MF-lid (of niet)
Familie........ HEEL VEEL STERKTE
het is juist dat topics wel geopend blijven als men het meemaakt of het ziet gebeuren, dus om het van zich af te praten/schrijven.
Wat hier alleen gesloten wordt zijn de topics die men uit de krant heeft en er dus niet, op wat voor manier dan ook, persoonlijk bij betrokken is. Dit is niet omdat wij de kop in het zand steken maar anders kan er helaas bijna elke week wel zo'n topic geopend worden.

Dit neemt niet weg dat het vreselijk is als iemand door een verkeersongeval overlijd. Motor, auto of scooter.

aan het slachtoffer R.I.P.
 
het is juist dat topics wel geopend blijven als men het meemaakt of het ziet gebeuren, dus om het van zich af te praten/schrijven.
Wat hier alleen gesloten wordt zijn de topics die men uit de krant heeft en er dus niet, op wat voor manier dan ook, persoonlijk bij betrokken is. Dit is niet omdat wij de kop in het zand steken maar anders kan er helaas bijna elke week wel zo'n topic geopend worden.

Dit neemt niet weg dat het vreselijk is als iemand door een verkeersongeval overlijd. Motor, auto of scooter.

aan het slachtoffer R.I.P.

:^

Ook zouden de topics waarbij iemand wél betrokken is geraakt niet meer bekeken worden.
 
het is juist dat topics wel geopend blijven als men het meemaakt of het ziet gebeuren, dus om het van zich af te praten/schrijven.
Wat hier alleen gesloten wordt zijn de topics die men uit de krant heeft en er dus niet, op wat voor manier dan ook, persoonlijk bij betrokken is. Dit is niet omdat wij de kop in het zand steken maar anders kan er helaas bijna elke week wel zo'n topic geopend worden.

Dit neemt niet weg dat het vreselijk is als iemand door een verkeersongeval overlijd. Motor, auto of scooter.

aan het slachtoffer R.I.P.

:^

Desalniettemin....Het is bij mijn weten het eerste motorslachtoffer(ik heb tot nu toe tenminste nog niet eerder van een dodelijk motorslachtoffer gehoord dit jaar) welke in 2006 te betreuren is. En er mag dus wat mij betreft bij deze trieste gebeurtenis wel even stil gestaan worden.
Maar voor de rest ben ik het wel volkomen met je eens Stekman.

Slachtoffer....R.I.P.
 
:^

Desalniettemin....Het is bij mijn weten het eerste motorslachtoffer(ik heb tot nu toe tenminste nog niet eerder van een dodelijk motorslachtoffer gehoord dit jaar) welke in 2006 te betreuren is. En er mag dus wat mij betreft bij deze trieste gebeurtenis wel even stil gestaan worden.
Maar voor de rest ben ik het wel volkomen met je eens Stekman.

Slachtoffer....R.I.P.
Aangezien MF ook door Belgen gelezen wordt is deze contstatering dus helaas niet juist. Op vrijdag 27 januari sneuvelde al een motorrijder op de ring van Antwerpen

Zwaar verkeersongeluk op Antwerpse ring
vr 27/01/06 - Op de Antwerpse ring is in Borgerhout een dodelijk verkeersongeluk gebeurd in de richting van Nederland. Dat zorgde voor hinder tijdens de ochtendspits.
Iets voor zes uur vanochtend zijn in Borgerhout een motorrijder, een vrachtwagen en twee auto's betrokken geraakt bij een botsing.

De vrachtwagen reed in op een auto die vermoedelijk panne had. De chauffeur week nog uit, maar merkte een aankomende motorrijder te laat op.
Die reed tegen de vrachtwagen, kwam ten val en belandde onder een voorbijrijdende wagen.

De motorrijder is ter plaatse overleden. Er is ook een zwaargewonde. Een verkeersdeskundige van het parket kwam ter plaatse om de oorzaak van het ongeluk te onderzoeken.
Op de Antwerpse ring was tijdelijk maar een rijstrook vrij, en dat zorgde voor grote verkeershinder tijdens de ochtendspits.

Bron: VRT
 
Uit de de richtlijnen:

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.


Op slot ????
Begrijp ik het niet of......
Gaan we hier ook al ons kop in het zand steken als er iets ergs gebeurd is?
We zijn hier toch om de motorsport te kunnen bespreken zonder politiek te bedrijven ??
Sorry hoor , maar als iemand savond`s thuis komt en onderweg geconfronteerd is met een mede motorrijder die in een hachelijke sytuatie terecht is gekomen (wel of niet overleden) dan lijkt me dat ie dat kwijt wil.
Ik heb afgelopen jaar een ongeluk gehad samen met ..... (laten we zeggen een hele bekende van hier) Helaas kan hij het niet na vertellen.
Ik weet héél erg goed wat het is als je je bek moet houden !
Bovendien zijn we wijs genoeg om dit soort ongerieflijke berichten in de juiste context te zien.
MF maakt zichzelf denk ik eerder onsterfelijk door het toe te laten dan door het te blokkeren.
Maar goed dat is mijn bescheiden mening (kan het verkeert begrepen hebben excusses in dat geval)
Kan er verder nog maar een ding over zeggen.

MF-lid (of niet)
Familie........ HEEL VEEL STERKTE
Dit heeft niks te maken met onze kop in het zand steken. Helaas gebeuren er veel ongelukken op de weg, zo ook met motorrijders. Als we topics over motorongelukken in het nieuws starten dan staat er op MF iedere week weer een nieuw topic. Helaas maar waar...

Mocht het helaas het geval zijn dat het een bekende is, dat je ooggetuige of hulpverlener was dan blijft het topic gewoon open.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan