motorrijder overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
27 dec 2006
110
0
elburg
HASSELT - Een motorrijder is zaterdag even na het middaguur omgekomen door een botsing met een auto met caravan in Hasselt.
anp

De automobilist is na het ongeval doorgereden, aldus de politie zaterdag. De bestuurder had zich zaterdagmiddag nog niet gemeld.

Politie

De politie vermoedt dat de motorrijder op de auto, die uit tegenovergestelde richting kwam, botste toen deze linksaf sloeg op de Werkerlaan.

Het slachtoffer werd met spoed naar het ziekenhuis in Zwolle gebracht waar hij aan zijn verwondingen bezweek.
 
Er zijn echt teveel automobilisten die totaal niet uit hun doppen kijken...laatst ook al een of andere imbiciel die ff achteruit ging om uit te parken...hops tegen mijn motortje aangetikt (ik zat er niet) gelukkig kwam die er niet hard tegen aan en stond ie niet op stuurslot...en wegrijden...meteen achteraan gerend en op zn ruit geklopt, komtie later aanlopen, ja ja ik had het niet gezien....<-- je rijdt toch niet achteruit zonder te kijken??? en doorrijden na een ongeluk...gvd alsof die het niet gemerkt heeft dat iemand zich te pletter rijdt tegen je auto :N een gore klosjak is het
 
had het ook gelezen op internet is best een triest verhaal. Vooral de `dader` gewoon doorrijd enzich zelf nog ook echt in een moeilijke hoek zet, (hij heeft nog 24 uur na het ongeval toch anders is het een zwaar misdrijf?)
 
volgens de MF richtlijnen:

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.
 
hallo,

ik hoorde het van mijn vriendin.. het schijnt een vriend te zijn van de groep waar ze mee om gaat.. ze zijn nu op weg naar waar het gebeurd is.

het is idd onbegrijpelijk dat automobilisten de motorrijders over het hoofd zien, laatst ook bijna aangereden om dat 1 of anders sjakie in een mercedes vond dat ie over een doorgetrokken streep mocht rijden terwijl ik er aan kwam... liefst zou ik er naast gaan rijden en een spiegel eraf trappen ofzo... ik hoop dat die vent zich nog gaat melden want dit is gewoonweg niet acceptabel!!

gr. richard
 
Uit de richtlijnen:

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

Slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan