Motorrijder rijdt in op agent !!!!!!!

xeneos

Die hard MF'er
14 nov 2004
529
1
Gorinchem
ff een persberichtje jongens.
Rijswijk- Op woensdag 28 sept. om 11.00 uur heeft de politie op de Generaal Spoorlaan een 18-jarige Hagenaar aangehuoden als verdachte van een poging van het toebrengen van zware mishandeling op een politieagent.
Verdachte was bij een verkeerscontrole staande gehouden toen hij plotseling zijn motor startte en op de agent met scooter inreed.
De agent wist de verdachte vast te pakkenen met behulp van collega,s aan te houden.
De agent bleef ongedeerd.


Toch niet een van ons he jongens :N

groet Xeneos :W
 
Wij Beroeps(bus chauffeurs doen dit soort dingen niet, wij hebben een rijbewijs ervoor en hebben geen boetes open staan :N :N _O- _O- _O-
streekvervoer chauffeur's hebben geen rijbewijs,worden aangenomen als er nog minstens 23 boete's openstaan en ter plaatse hun eigen verkeersregels verzinnen.... *O*
 
streekvervoer chauffeur's hebben geen rijbewijs,worden aangenomen als er nog minstens 23 boete's openstaan en ter plaatse hun eigen verkeersregels verzinnen.... *O*

ja hoor Basman typisch een opmerking van een toerslaaf die 5/6 uur betaald wordt.
Ik weet teminste hoelaat ik eet vanavond jij ook. :P

:+ Xeneos
 
vanavond om een uur of half 10 toch......nadat je vanmorgen al om half 7 achter het stuur zat.


nee lekker joh die gebroken diensten :+

je zal bijna solliciteren om agent te worden met dat werk.







je heb dus mijn profiel al bekeken whahaha :+
maaarruuuhh.........ben alles behalve toerslaaf op een urinedoordrenkte incontinente ouwelullen toerbak.......rara waar werk ik *O*
 
Laatst bewerkt:
ff een persberichtje jongens.
Rijswijk- Op woensdag 28 sept. om 11.00 uur heeft de politie op de Generaal Spoorlaan een 18-jarige Hagenaar aangehuoden als verdachte van een poging van het toebrengen van zware mishandeling op een politieagent.
Verdachte was bij een verkeerscontrole staande gehouden toen hij plotseling zijn motor startte en op de agent met scooter inreed.

Stond het in de krant met de titel van dit topic erboven????
 
vanavond om een uur of half 10 toch......nadat je vanmorgen al om half 7 achter het stuur zat.


nee lekker joh die gebroken diensten :+

je zal bijna solliciteren om agent te worden met dat werk.

Mispoes Basman vanaaf op tijd en wat een werktijden hebben jullie zeg,zou er bijna jaloers op worden (s,morgens om 5 uur de deur uit om s,avond,s 12.00/1.00 binnen te komen waggelen)
dat zijn pas werktijden nee laat mij dan maar een gebrokendienstje maken tot uiterlijk half 8.

Mot wel ff kijken met wie ik te maken heb





je heb dus mijn profiel al bekeken whahaha :+
maaarruuuhh.........ben alles behalve toerslaaf op een urinedoordrenkte incontinente ouwelullen toerbak. *O*
:P :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan