Motorrijder rijdt in op agent !!!!!!!

psssst........je moet dan wel het laatste stukkie ook veranderen joh.....anders klopt het niet :+


hint.....ambtenaren werken(niet :+ ) maar zijn 36 uur per week aanwezig :}
 
Laatst bewerkt:
kijk...mijn favoriete diender,verkeersintelectueel,(bijna)volleerd vrachtwagenexpert en bovendien mens met een gezonde hekel aan buschauffeurs komt mij een beetje bijstaan.



dag bakkie :+
 
ff een persberichtje jongens.
Rijswijk- Op woensdag 28 sept. om 11.00 uur heeft de politie op de Generaal Spoorlaan een 18-jarige Hagenaar aangehuoden als verdachte van een poging van het toebrengen van zware mishandeling op een politieagent.
Verdachte was bij een verkeerscontrole staande gehouden toen hij plotseling zijn motor startte en op de agent met scooter inreed.
De agent wist de verdachte vast te pakkenen met behulp van collega,s aan te houden.
De agent bleef ongedeerd.


Toch niet een van ons he jongens :N

groet Xeneos :W
hahahahaha dat is het besten wat je met een agent kan doen _O- _O- _O-
 
nee hoor......nog nooit een bon gehad.

als bloedverwant van de heer spee,heer in het verkeer,groot fan en voorstander van de nederlandsche rechtstaat (pinkt een traantje weg '( ) gedraag en verplaats ik mijzelf in het verkeer.

quid pro quo kerel.....zo werkt het nu eenmaal :+












volgens mij ben ik in een vorig leven plisiegent geweest _O-
 
Laatst bewerkt:
:Z Oud nieuws... Zó stond het in de krant:
Agent ontkomt aan scooteraanval

Een 18-jarige Hagenaar probeerde gisteren met zijn scooter een agent omver te rijden.
De jonge man is op de Generaal Spoorlaan aangehouden als verdachte van poging van het toebrengen van zware mishandeling op een politieagent. De Hagenaar was bij een verkeerscontrole staande gehouden toen hij plotseling zijn motor startte en op de agent met zijn scooter inreed. De agent bleef ongedeerd en wist de verdachte vast te pakken en met behulp van collega's aan te houden.

Bron: AD
Dus: jochie reed op scooter, werd staande gehouden, startte de motor van zijn scooter en reed op de agent in. Een scooter heeft ook een motortje he!

Anyway... Het zou verboden moeten worden. Of nee, wacht even: dat is het al :+
 
:Z Oud nieuws... Zó stond het in de krant:Dus: jochie reed op scooter, werd staande gehouden, startte de motor van zijn scooter en reed op de agent in. Een scooter heeft ook een motortje he!

Anyway... Het zou verboden moeten worden. Of nee, wacht even: dat is het al :+
Zwaar overdreven dus. En dat daar een krantenartikel voor gemaakt moet worden? Hoe hard kan je in godsnaam op iemand inrijden als je al staande bent gehouden? Poe poe, dat zal zeer doen... 'agent ontkomt aan scooteraanval' hahahahaha wat een watje. Weer een hoop poehá om niks :Z
En die heumeu natuurlijk de grootste verhalen bij z'n buddies op 't buro _O-


GaySmileyDayT.gif


:+
 
Laatst bewerkt:
nee was ik niet.
vroeger op de schakelbrommer wel gedaan, was in het winkelcentrum van p`rend en die agent was zo slim om aan de kant te springen. ( gelukkig niet gepakt was echt wat gaan kosten, 80 cc geen verzekering agent in het ziekenhuis in een winkelcentrum rijden, geen certificaat, geen verlichting, veel te veel geluid ect ect). voor de moraalridders. doe ik al lang niet meer hoor!! nu op de motor!! later van marvin
 
:Z Oud nieuws... Zó stond het in de krant:Dus: jochie reed op scooter, werd staande gehouden, startte de motor van zijn scooter en reed op de agent in. Een scooter heeft ook een motortje he!

Anyway... Het zou verboden moeten worden. Of nee, wacht even: dat is het al :+

Da's idd ietsje anders. :9
 
Ach jah... Wat zal ik van dit verhaal zeggen?! Nah, nix denk! Het blijft voor jullie een vraag en voor mij een weet! :Y

:W
 
Wij Beroeps(bus chauffeurs doen dit soort dingen niet, wij hebben een rijbewijs ervoor en hebben geen boetes open staan :N :N _O- _O- _O-
Nee... Je zou ook wel dom zijn om met een motor op iemand in te rijden als je gewoon de bus kunt pakken. :P
 
Goeie actie van pearl.. moet vaker gebeuren
Laat ie zijn gironummer maar geven, deel wel mee in de boete....
kwil natuurlijk wel een kopietje zien van de accept giro .
 
Goeie actie van pearl.. moet vaker gebeuren
Laat ie zijn gironummer maar geven, deel wel mee in de boete....
kwil natuurlijk wel een kopietje zien van de accept giro .

Gastjes als jij mogen dat bij mij komen uitproberen.
Niet achteraf janken om de manier waarop je dan van je scootertje afgaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan