MeanBlueMan
Moderator a la Pastafari
Laten we het erop houden dat ik schijnbaar vaker dat soort gasten ben tegengekomen als dat hij gasten zoals mij is tegengekomen

Zo, genoeg grootmuilerij weer, ik ga weer afwassen

Goh [email protected]@, ik vond al dat ik lang door moest klikken voordat ik een post van jou tegenkwam!Goeie actie van pearl.. moet vaker gebeuren
Laat ie zijn gironummer maar geven, deel wel mee in de boete....
kwil natuurlijk wel een kopietje zien van de accept giro .
vanavond om een uur of half 10 toch......nadat je vanmorgen al om half 7 achter het stuur zat.
nee lekker joh die gebroken diensten![]()
je zal bijna solliciteren om agent te worden met dat werk.
je heb dus mijn profiel al bekeken whahaha![]()
maaarruuuhh.........ben alles behalve toerslaaf op een urinedoordrenkte incontinente ouwelullen toerbak.......rara waar werk ik![]()
Dan kan ik er wel terechtstreekvervoer chauffeur's hebben geen rijbewijs,worden aangenomen als er nog minstens 23 boete's openstaan en ter plaatse hun eigen verkeersregels verzinnen....![]()
yepder zijn nog meer mensen met mijn karakter dus
![]()
Methadonbus![]()
Ik heb ook ene keer bijna een motoragent onderstoven gereden.
Was tijdens de VRO 1 met de oefening hard aankomen, voluiit remmen en uitwijken naar de kant die ik wijs.
NOT!!! Ik bleef de brave borst aankijken en alleen met een snoekduik miste ik hem.
Veel geleerd die dag:
Je stuurt waar je kijkt!
Agenten zijn lenig!
Ik heb die man natuurlijk wel mijn oprechte excuses gemaakt. Jezus wat was ik geschrokken.
Nee, het was op een zaterdag en we waren allebei in vrije tijd.
Nadat we allebei van de schrik bekomen waren hebben we er wel om gelachen, maar toch.
Daarna hebben we wel veel geleerd van die man. Dat was echt motorrijden!
Waar kan ik die complete rij opleiding krijgen? REst hoeft niet (uniform en wapen)
Uuuuh ik maak geen vrienden denk ik op deze manier maar goed. Ik weet precies hoe het gegaan is. Ik werk namelijk in Haaglanden. Het was een straatrover op een Gilera motorrunner. Dus die dingen die 150 of zoiets rijden. De collega die zag hem door rood rijden op het fietspad met een kentekenplaat en vetrouwde het niet. Nadat hij deze persoon staande had gehouden starte de jongen de runner en reed op de agent in. Deze kon na geraakt te zijn de jongen bij zijn helm pakken en hem van de scooter aftrekken. De scooter bleek gestolen te zijn.
Zo is het gegaan. Wat het merendeel denkt van ons is dan jammer maar ik ben blij dat deze mongool gepakt is en dat er weer een racemonster van straat is gehaald.
Greetz Kuikuhnek
Ik voel iets trillen aan mijn rechterbil, mijn portemonnee, ik haal hem uit mijn achterzak en zie dat het ding hartelijk zit te lachen.....
Mijn werkgever stopt er niet zoveel in dat ik dat kan betalen.
Maar blijft staan dat jullie wel ontiegelijk goed kunnen rijden, maar dat zal wel een van de weinige leuke dingen zijn die je als oom/tante agent in je erk hebt. Voor de rest is het gewoon een baan met een baas die alleen maar hoeft te managen. (niet gehinderd door enige kennis van zaken) Maar daar ging het niet over...
Grote regio zeker of ben je er niet zo eentje...we zijn hier niet zo gek op haaglanden..
vooral ik niet
Maar goed werk![]()
![]()
![]()
![]()
We zijn 2 maatjes hij en ik![]()
pfft waar staat deze server eigenlijk?
Je zit buiten je regio Bakkie![]()
![]()
This is mine mine!!!
Ja ik ben er wel eentje en ik weet ook waarom jullie niet zo gek zijn op Haaglanden. Dan gaat het over Rijswijk denk ik?
Zit ik ze in spanning te houden, ga jij het vertellen!Uuuuh ik maak geen vrienden denk ik op deze manier maar goed. Ik weet precies hoe het gegaan is. Ik werk namelijk in Haaglanden. Het was een straatrover op een Gilera motorrunner. Dus die dingen die 150 of zoiets rijden. De collega die zag hem door rood rijden op het fietspad met een kentekenplaat en vetrouwde het niet. Nadat hij deze persoon staande had gehouden starte de jongen de runner en reed op de agent in. Deze kon na geraakt te zijn de jongen bij zijn helm pakken en hem van de scooter aftrekken. De scooter bleek gestolen te zijn.
Zo is het gegaan. Wat het merendeel denkt van ons is dan jammer maar ik ben blij dat deze mongool gepakt is en dat er weer een racemonster van straat is gehaald.
Greetz Kuikuhnek