Motorrijder rijdt in op agent !!!!!!!

Nou is een agent op scooter ook geen gezicht...

maar als je dan tegen een agent aanrijd.. doe het dan tegen een agent met lasergun in zijn hand... of een parkeerwachter die net een bon uitschrijft..

Maar ik w8 wel tot daar een pc spel van uit komt.. heb ook een hekel aan poetsen.. en wat denk je van al dat blauw op je motor...
 
Goeie actie van pearl.. moet vaker gebeuren
Laat ie zijn gironummer maar geven, deel wel mee in de boete....
kwil natuurlijk wel een kopietje zien van de accept giro .
Goh K@W@, ik vond al dat ik lang door moest klikken voordat ik een post van jou tegenkwam! :X Maar je stelt ons wederom niet teleur... Is er een topic met het woord 'politie' erin ----> K@W@ is je man! |(
 
vanavond om een uur of half 10 toch......nadat je vanmorgen al om half 7 achter het stuur zat.


nee lekker joh die gebroken diensten :+

je zal bijna solliciteren om agent te worden met dat werk.







je heb dus mijn profiel al bekeken whahaha :+
maaarruuuhh.........ben alles behalve toerslaaf op een urinedoordrenkte incontinente ouwelullen toerbak.......rara waar werk ik *O*

Methadonbus :?
 
ik begrijp niet goed waarom je op een agent wilt inrijden..ik probeer ze juist te ontwijken. ;) ;) ;)
en als ik dan toch per ongeluk in aanraking met deze wetsdienaars kom..kost het mij 9 van de 10 keer geld... '( '(
 
Ik heb ook ene keer bijna een motoragent onderstoven gereden.
Was tijdens de VRO 1 met de oefening hard aankomen, voluiit remmen en uitwijken naar de kant die ik wijs.
NOT!!! Ik bleef de brave borst aankijken en alleen met een snoekduik miste ik hem.

Veel geleerd die dag:

Je stuurt waar je kijkt!
Agenten zijn lenig!

Ik heb die man natuurlijk wel mijn oprechte excuses gemaakt. Jezus wat was ik geschrokken.
 
Ik heb ook ene keer bijna een motoragent onderstoven gereden.
Was tijdens de VRO 1 met de oefening hard aankomen, voluiit remmen en uitwijken naar de kant die ik wijs.
NOT!!! Ik bleef de brave borst aankijken en alleen met een snoekduik miste ik hem.

Veel geleerd die dag:

Je stuurt waar je kijkt!
Agenten zijn lenig!

Ik heb die man natuurlijk wel mijn oprechte excuses gemaakt. Jezus wat was ik geschrokken.

Hij had zijn dienstwapen nog bij zich :? :? }) :P
 
Nee, het was op een zaterdag en we waren allebei in vrije tijd.

Nadat we allebei van de schrik bekomen waren hebben we er wel om gelachen, maar toch.
Daarna hebben we wel veel geleerd van die man. Dat was echt motorrijden!
Waar kan ik die complete rij opleiding krijgen? REst hoeft niet (uniform en wapen)
 
Nee, het was op een zaterdag en we waren allebei in vrije tijd.

Nadat we allebei van de schrik bekomen waren hebben we er wel om gelachen, maar toch.
Daarna hebben we wel veel geleerd van die man. Dat was echt motorrijden!
Waar kan ik die complete rij opleiding krijgen? REst hoeft niet (uniform en wapen)

:+ , was maar grappie ;)

Volledige rijopleiding zoals de politiemotorsurveillanten krijgen zul je niet zo 1,2,3 kunnen krijgen, die is dan ook tegenwoordig MINIMAAL 3 weken, veelal gevolgd door nog 2 of 3 weken ;)

14 dagen + examendag. 8 uur per dag...reken dat eens voorzichtig uit... :P ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik voel iets trillen aan mijn rechterbil, mijn portemonnee, ik haal hem uit mijn achterzak en zie dat het ding hartelijk zit te lachen.....
Mijn werkgever stopt er niet zoveel in dat ik dat kan betalen.
Maar blijft staan dat jullie wel ontiegelijk goed kunnen rijden, maar dat zal wel een van de weinige leuke dingen zijn die je als oom/tante agent in je erk hebt. Voor de rest is het gewoon een baan met een baas die alleen maar hoeft te managen. (niet gehinderd door enige kennis van zaken) Maar daar ging het niet over...
 
Uuuuh ik maak geen vrienden denk ik op deze manier maar goed. Ik weet precies hoe het gegaan is. Ik werk namelijk in Haaglanden. Het was een straatrover op een Gilera motorrunner. Dus die dingen die 150 of zoiets rijden. De collega die zag hem door rood rijden op het fietspad met een kentekenplaat en vetrouwde het niet. Nadat hij deze persoon staande had gehouden starte de jongen de runner en reed op de agent in. Deze kon na geraakt te zijn de jongen bij zijn helm pakken en hem van de scooter aftrekken. De scooter bleek gestolen te zijn.
Zo is het gegaan. Wat het merendeel denkt van ons is dan jammer maar ik ben blij dat deze mongool gepakt is en dat er weer een racemonster van straat is gehaald.

Greetz Kuikuhnek
 
Grote regio zeker of ben je er niet zo eentje...we zijn hier niet zo gek op haaglanden..

vooral ik niet

Maar goed werk _O- _O- _O- })
 
Uuuuh ik maak geen vrienden denk ik op deze manier maar goed. Ik weet precies hoe het gegaan is. Ik werk namelijk in Haaglanden. Het was een straatrover op een Gilera motorrunner. Dus die dingen die 150 of zoiets rijden. De collega die zag hem door rood rijden op het fietspad met een kentekenplaat en vetrouwde het niet. Nadat hij deze persoon staande had gehouden starte de jongen de runner en reed op de agent in. Deze kon na geraakt te zijn de jongen bij zijn helm pakken en hem van de scooter aftrekken. De scooter bleek gestolen te zijn.
Zo is het gegaan. Wat het merendeel denkt van ons is dan jammer maar ik ben blij dat deze mongool gepakt is en dat er weer een racemonster van straat is gehaald.

Greetz Kuikuhnek

Grin, valt best mee hoor, het is net als in de echte maatschappij...er zitten wat eikels tussen, maar over het algemeen is het hier een prima virtuele samenlevenig *D ;)

Mooi dat de politie weer een straatrover van de weg heeft gehaald :} :} ;)





Ik voel iets trillen aan mijn rechterbil, mijn portemonnee, ik haal hem uit mijn achterzak en zie dat het ding hartelijk zit te lachen.....
Mijn werkgever stopt er niet zoveel in dat ik dat kan betalen.
Maar blijft staan dat jullie wel ontiegelijk goed kunnen rijden, maar dat zal wel een van de weinige leuke dingen zijn die je als oom/tante agent in je erk hebt. Voor de rest is het gewoon een baan met een baas die alleen maar hoeft te managen. (niet gehinderd door enige kennis van zaken) Maar daar ging het niet over...

Een van de weinige leuke dingen ?? Echt niet ;)
Ik word gestuurd door wat op straat gebeurt, door meldingen van de meldkamer en door wat ik zelf zie gebeuren.
Hoe meer je op straat met het echte politiewerk bezig bent, hoe minder last je hebt van managers.
Er word veel gemanaged in politieland, maar het werk op straat laat zich daar niet door sturen, dus dat blijft hetzelfde. ;)
 
Laatst bewerkt:
We zijn 2 maatjes hij en ik :?

pfft waar staat deze server eigenlijk?

Je zit buiten je regio Bakkie :} :} :} This is mine mine!!!
 
Inderdaad ik ben allergies voor die btiefjes met vriendelijke groet uit Leeuwarden.

Ik heb in ruim 20 jaar met de auto nog geen 5 bekeuringen gehad. Nu overal van die fijne controles staan de laatste jaren heb ik er ongeveer 3 per jaar. Allemaal van die kleine tickets voor 5 km te hard.
Ik was voor mijn werk afhankelijk van mijn rijbewijs dus ben je voorzichtig.
Nu is het alleen woon/werk verkeer (auto 36000 km per jaar, motor just for fun)
Het gekke is dat ik met de motor harder rijd dan met de auto. Maar alleen voor de auto tickets gehad.

On topic

Blij dat er weer een eikeltje van de weg is, jammer dat ie waarschijnlijk alleen taakstraf zal krijgen. (geen borstvoeding gehad of zo)
 
Uuuuh ik maak geen vrienden denk ik op deze manier maar goed. Ik weet precies hoe het gegaan is. Ik werk namelijk in Haaglanden. Het was een straatrover op een Gilera motorrunner. Dus die dingen die 150 of zoiets rijden. De collega die zag hem door rood rijden op het fietspad met een kentekenplaat en vetrouwde het niet. Nadat hij deze persoon staande had gehouden starte de jongen de runner en reed op de agent in. Deze kon na geraakt te zijn de jongen bij zijn helm pakken en hem van de scooter aftrekken. De scooter bleek gestolen te zijn.
Zo is het gegaan. Wat het merendeel denkt van ons is dan jammer maar ik ben blij dat deze mongool gepakt is en dat er weer een racemonster van straat is gehaald.

Greetz Kuikuhnek
Zit ik ze in spanning te houden, ga jij het vertellen! :o |(











:+
 
Eigenlijk klopt de titel niet echt, het betrof hier geen motorrijder en van het echt op een agent inrijden was volgens mij ook niet echt sprake maar dit terzijde.
Ik zeg niet dat ik nooit zal proberen om onder staandehouding uit te komen maar om dan echt met grove snelheid op een agent in te rijden (het gebeurt) nee.
Al was het alleen maar om het feit dat een voetganger kwetsbaar is en evt. invalde kan raken cq. het leven laten.
Zie je het voor je; mamma die aan twee koters uit moet gaan leggen dat pappa niet meer thuis komt? Dan maar een prent/rijontzegging of weet ik veel.

@ kawa, kan me best vaak vinden in jouw mening maar deze voorgaande post :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan