Motorrijder speelt met zijn leven

Mr.P.Honda

Die hard MF'er
14 jan 2007
748
7
Overijssel
Vanmiddag haalde ik en meerdere auto's een vrachtwagen in. Plots werd ik rechts ingehaald en op het laatste moment voor de vrachtwagen voegde deze in en propte zich tussen de bumpers met nog geen meter tussenruimte.
Vervolgens haalde hij mijn voorgang ook rechts in.....dat ging dus tussen de vrachtwagen en de auto door.
Asso gedrag dus van iemand die op de A1 richting De Lutte reed.
Kawasaki NINJA 300 ABS (kawa groen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Of de Kawa piloot zich dan hier even wil melden, voor een stevig
1565971517877.gif
 
Vanmiddag haalde ik en meerdere auto's een vrachtwagen in. Plots werd ik rechts ingehaald en op het laatste moment voor de vrachtwagen voegde deze in en propte zich tussen de bumpers met nog geen meter tussenruimte.
Vervolgens haalde hij mijn voorgang ook rechts in.....dat ging dus tussen de vrachtwagen en de auto door.
Asso gedrag dus van iemand die op de A1 richting De Lutte reed.
Kawasaki NINJA 300 ABS (kawa groen)
Kenteken: geen mf-sticker:?
Met welke snelheid gebeurde dit allemaal?

Mocht dit gewoon bij 80km/u geweest zijn dan was je zelf behoorlijk aan het kleven.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag haalde ik en meerdere auto's een vrachtwagen in. Plots werd ik rechts ingehaald en op het laatste moment voor de vrachtwagen voegde deze in en propte zich tussen de bumpers met nog geen meter tussenruimte.
Vervolgens haalde hij mijn voorgang ook rechts in.....dat ging dus tussen de vrachtwagen en de auto door.
Asso gedrag dus van iemand die op de A1 richting De Lutte reed.
Kawasaki NINJA 300 ABS (kawa groen)

Ah dat was ik, ik was wat aan de late kant voor mijn afspraak dus moest even een beetje doorrijden!
 
Laatst bewerkt:
zal ik mijn kenteken ook vast doorgeven, dan kun je je aandacht bij de rest van het verkeer houden....

maar ik denk dat je op de pagina van de telegraaf moet zijn
 
Vanmiddag haalde ik en meerdere auto's een vrachtwagen in. Plots werd ik rechts ingehaald en op het laatste moment voor de vrachtwagen voegde deze in en propte zich tussen de bumpers met nog geen meter tussenruimte.
Vervolgens haalde hij mijn voorgang ook rechts in.....dat ging dus tussen de vrachtwagen en de auto door.
Asso gedrag dus van iemand die op de A1 richting De Lutte reed.
Kawasaki NINJA 300 ABS (kawa groen)
Kenteken: 59-MB-LZ
als je recht ingehaald kan worden rijdt je onnodig links dat is net zo strafbaar als rechts inhalen en vaak de oorzaak van rechts inhalen. en als je niet de maximum snelheid reed was het file en dan is rechts passeren gewoon toegestaan.
 
Kenteken er ook nog even bij. Heb je niet ook meteen opgezocht bij welke persoon het hoort? Dan is je naming & shaming compleet, nu blijft het naast infantiel ook nog halfbakken.
 
Vanmiddag haalde ik en meerdere auto's een vrachtwagen in. Plots werd ik rechts ingehaald en op het laatste moment voor de vrachtwagen voegde deze in en propte zich tussen de bumpers met nog geen meter tussenruimte.
Vervolgens haalde hij mijn voorgang ook rechts in.....dat ging dus tussen de vrachtwagen en de auto door.
Asso gedrag dus van iemand die op de A1 richting De Lutte reed.
Kawasaki NINJA 300 ABS (kawa groen)
Kenteken: XX-XX-XX

Het RWD zegt dat XX-XX-XX een Honda CBF1000 is. 8)7

Edit: Ik vind het eigenlijk niet kunnen wat je hier flikt @Mr.P.Honda Je plaatst gegevens om iemand zwart te maken. En dan zijn het ook nog eens de verkeerde gegevens. Het is al eerder voorgekomen dat onschuldige mensen in de problemen gekomen zijn door dit soort praktijken, ik herinner me een geval van iemand die onterecht werd beschuldigd van het misbruiken van kinderen. Een heel ander kaliber 'gevalletje' ja.... da's waar. Maar toch, er lopen genoeg mongols rond die graag eigen rechter willen spelen en die niet terugdeinzen voor meer actie dan alleen maar van achter hun toetsenbord te roeptoeteren. :(

Want wat als er iemand morgen ergens een XX-XX-XX ziet, en hij denkt effe lekker eigen rechter te moeten spelen... bandjeprik? Bumpertjestoot?

OK, fuckit, ik vraag gewoon aan een mod om dit te beoordelen, ik vind het niet kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Zoals hierboven dus volkomen juist geformuleerd door slonzebons.

Wat ben je aan 't doen man stupid.

Ik zie je al zitten op je bike de hele weg het kenteken herhalen in je emotie zodat je het niet vergeet, en dan nog het verkeerde kenteken onthouden ook.

Ik begrijp je frustratie wel en als diegene jou in gevaar heeft gebracht door zijn foute inschatting en gevaarlijke rijstijl is dat niet juist en ben ik blij voor je dat er niks is gebeurt maar wat je hier doet dat kan natuurlijk echt niet.

Sowieso is een kenteken benoemen behoorlijk kansloos, maar dan ook nog het verkeerde kenteken ventileren van een nietsvermoedende motorrijder kan echt niet.

Laat dit een les voor je zijn want zoals je ook ziet aan de reacties worden dit soort acties absoluut niet gewaardeerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan