Motorrijder speelt met zijn leven

Het RWD zegt dat 5 een Honda CBF1000 is. 8)7

Edit: Ik vind het eigenlijk niet kunnen wat je hier flikt @Mr.P.Honda Je plaatst gegevens om iemand zwart te maken. En dan zijn het ook nog eens de verkeerde gegevens. Het is al eerder voorgekomen dat onschuldige mensen in de problemen gekomen zijn door dit soort praktijken, ik herinner me een geval van iemand die onterecht werd beschuldigd van het misbruiken van kinderen. Een heel ander kaliber 'gevalletje' ja.... da's waar. Maar toch, er lopen genoeg mongols rond die graag eigen rechter willen spelen en die niet terugdeinzen voor meer actie dan alleen maar van achter hun toetsenbord te roeptoeteren. :(

Want wat als er iemand morgen ergens een 5 ziet, en hij denkt effe lekker eigen rechter te moeten spelen... bandjeprik? Bumpertjestoot?

OK, fuckit, ik vraag gewoon aan een mod om dit te beoordelen, ik vind het niet kunnen.

Ik heb niet het idee dat M-F zo belangrijk is dat er na aanleiding van dit topic morgen de hele wereld op zoek gaat naar een motor met een bepaald kenteken, om een verkeersovertreding.

Maar laat ik erin mee gaan. Ik heb het kenteken uit de openingspost gehaald.

Maar ik ga niet ook nog eens alles nalopen in quotes, als je vind dat een kenteken niet genoemd zou mogen worden is zelf dat kenteken 2 x noemen niet handig :+
 
Ik heb niet het idee dat M-F zo belangrijk is dat er na aanleiding van dit topic morgen de hele wereld op zoek gaat naar een motor met een bepaald kenteken, om een verkeersovertreding.

Maar laat ik erin mee gaan. Ik heb het kenteken uit de openingspost gehaald.

Maar ik ga niet ook nog eens alles nalopen in quotes, als je vind dat een kenteken niet genoemd zou mogen worden is zelf dat kenteken 2 x noemen niet handig :+

Nou moet je de rollen niet gaan omdraaien.
Wat slonzebons hiermee aan wilde geven is dat er foutieve informatie verspreid werd over een motorfiets die met bovenstaande niks van doen had.

Ik begrijp je standpunt en wat je zegt heb je gelijk in maar dit was niet de intentie van slonzebons.

Wel goed dat je het kenteken verwijderd hebt.
 
Toch is dat kenteken in diverse quotes te zien. Persoonlijk ben ik het er ook niet mee eens dat kentekens zomaar op het net geplaatst worden, maar als je het verwijdert, doe het dan goed.
 
Ik heb niet het idee dat M-F zo belangrijk is dat er na aanleiding van dit topic morgen de hele wereld op zoek gaat naar een motor met een bepaald kenteken, om een verkeersovertreding.

Maar laat ik erin mee gaan. Ik heb het kenteken uit de openingspost gehaald.

Maar ik ga niet ook nog eens alles nalopen in quotes, als je vindt dat een kenteken niet genoemd zou mogen worden is zelf dat kenteken 2 x noemen niet handig :+
Dat idee heb ik ook niet. Dat is dan ook helemaal niet wat ik zei.... Fijn dat je het kenteken hebt verwijderd, ik heb mijn post ook aangepast.
Nu staat 'ie alleen nog maar in jouw quote van mijn post, en die kan ik gelukkig niet aanpassen. Misschien wil jij dat zelf nog doen? Bedankt! :t

Sowieso, bedankt.
 
Toch is dat kenteken in diverse quotes te zien. Persoonlijk ben ik het er ook niet mee eens dat kentekens zomaar op het net geplaatst worden, maar als je het verwijdert, doe het dan goed.
Ik heb de mijne verwijderd, mag ook best mijn verantwoordelijkheid zijn omdat ik tenslotte zelf om de beoordeling heb gevraagd. Alleen de quote van mijn post vermeldt nu nog het kenteken, maar ik hoop en denk dat MBM die twee ook nog wel weghaalt.
 
Nou moet je de rollen niet gaan omdraaien.
Wat slonzebons hiermee aan wilde geven is dat er foutieve informatie verspreid werd over een motorfiets die met bovenstaande niks van doen had.

Ik begrijp je standpunt en wat je zegt heb je gelijk in maar dit was niet de intentie van slonzebons.

Wel goed dat je het kenteken verwijderd hebt.

Weet je dat zeker? Je wilt ze de kost niet geven die voor een proefritje met een ongekentekend of geschorst voertuig even het kenteken van een andere motor pakken ... waarmee ik niets wil zeggen over specifiek deze motor, dit kenteken, deze bestuurder of het op internet ploffen van kentekens in combinatie met een beschrijving van al dan niet vermeende overtredingen.
 
Nou moet je de rollen niet gaan omdraaien.
Wat slonzebons hiermee aan wilde geven is dat er foutieve informatie verspreid werd over een motorfiets die met bovenstaande niks van doen had.

Ik begrijp je standpunt en wat je zegt heb je gelijk in maar dit was niet de intentie van slonzebons.

Wel goed dat je het kenteken verwijderd hebt.

Dat snap ik.

Dat is een duidelijke boodschap aan de topicstarter en aan anderen die het lezen.

Foutieve informatie staat M-F ( en alle andere vormen van social media ) vol mee.
Als het aan mij was om alle foutieve informatie te verwijderen zou dit een verdomd vreemd forum worden waar niemand meer voor zijn plezier zou komen.
Bovendien zou ik dan God moeten zijn ipv Mod. Ik zou dan tenslotte pretenderen te weten wat goed en wat fout is.
Met de constante discussies met iedereen want iedereen weet net even beter als iemand anders wat wel of niet correct is.
Daar ga ik dus niet over.

Waar ik wel over ga is herleidbare informatie verwijderen. Dat heb ik gedaan.
Alhoewel ik daar zelf de noodzaak niet eens echt van zie, het was tenslotte het verkeerde kenteken en niemand schrijft dat kenteken op om onderweg te zoeken. 99% van de lezers is niet eens in staat het kenteken nog te herinneren na 15 minuten.

Ik ben dus erg benieuwd naar waar ik de rollen omdraai ?
 
Dat idee heb ik ook niet. Dat is dan ook helemaal niet wat ik zei.... Fijn dat je het kenteken hebt verwijderd, ik heb mijn post ook aangepast.
Nu staat 'ie alleen nog maar in jouw quote van mijn post, en die kan ik gelukkig niet aanpassen. Misschien wil jij dat zelf nog doen? Bedankt! :t

Sowieso, bedankt.
Nee slons, het staat ook nog in de quotes van Raymond W, Joep en too. Bedankt voor het aanpassen van je bericht trouwens!
 
Nee slons, het staat ook nog in de quotes van Raymond W, Joep en too. Bedankt voor het aanpassen van je bericht trouwens!
Hmtja ... misschien dat @Raymond W , @Joep en @too dit zelf nog willen aanpassen, en anders ga ik het ook lekker loslaten. Ik, wij, hebben 'ons bes gedoan´ en het is ook geen echte halszaak natuurlijk, dat merkt MBM m.i. wel terecht op.

Ik vond het gewoon kortzichtig, aso, ongewenst, en niet kunnen om op zo'n manier (de verkeerde!) aan de schandpaal te willen nagelen.
 
Nee slons, het staat ook nog in de quotes van Raymond W, Joep en too. Bedankt voor het aanpassen van je bericht trouwens!

Maar..... moet een moderator nu overal gaan zoeken waar het kenteken genoemd staat en daar in al die reply gaan lopen rommelen om overal dat kenteken weg te halen ?

Het genoemde kenteken is al niet correct. Niemand onthoudt dat kenteken, niemand gaat op pad met dat kenteken in gedachten om .... tja... om wat te doen eigenlijk als ie m al zou tegen komen ??
En iedereen die het kenteken leest, leest ook dat het kenteken verkeerd is.

Ik voel me niet geroepen mezelf veel werk op de nek te halen om hele topic nauwkeurig te gaan doorzoeken om kentekens weg te halen die anderen quoten, dat mogen de betreffende gebruikers dan toch echt zelf gaan doen.

Ik snap de emotionele belasting hoor, dat er een kenteken word genoemd, maar als je buiten rondrijdt dan ziet iedereen dat kenteken.
En er zijn maar weinigen die iets met een kenteken kunnen en diegene worden zwaar gemonitord op het raadplegen van het RDW register.
Tenzij je gewend bent om te gaan met vuurwapens en kilo's drugs heb je weinig te vrezen van je kenteken dat ergens word genoemd.
 
Maar..... moet een moderator nu overal gaan zoeken waar het kenteken genoemd staat en daar in al die reply gaan lopen rommelen om overal dat kenteken weg te halen ?

Het genoemde kenteken is al niet correct. Niemand onthoudt dat kenteken, niemand gaat op pad met dat kenteken in gedachten om .... tja... om wat te doen eigenlijk als ie m al zou tegen komen ??
En iedereen die het kenteken leest, leest ook dat het kenteken verkeerd is.

Ik voel me niet geroepen mezelf veel werk op de nek te halen om hele topic nauwkeurig te gaan doorzoeken om kentekens weg te halen die anderen quoten, dat mogen de betreffende gebruikers dan toch echt zelf gaan doen.

Ik snap de emotionele belasting hoor, dat er een kenteken word genoemd, maar als je buiten rondrijdt dan ziet iedereen dat kenteken.
En er zijn maar weinigen die iets met een kenteken kunnen en diegene worden zwaar gemonitord op het raadplegen van het RDW register.
Tenzij je gewend bent om te gaan met vuurwapens en kilo's drugs heb je weinig te vrezen van je kenteken dat ergens word genoemd.

Echt wel, ik had het kenteken al op mijn kroonplaat geschreven! B|

@slonzebons ik heb mijn reply aangepast :t
 
Hmtja ... misschien dat @Raymond W , @Joep en @too dit zelf nog willen aanpassen, en anders ga ik het ook lekker loslaten. Ik, wij, hebben 'ons bes gedoan´ en het is ook geen echte halszaak natuurlijk, dat merkt MBM m.i. wel terecht op.

Ik vond het gewoon kortzichtig, aso, ongewenst, en niet kunnen om op zo'n manier (de verkeerde!) aan de schandpaal te willen nagelen.
Goed dat je mij er even op attendeert middels @forumnaam anders had ik er echt niet aan gedacht.
Kreeg nu een melding dat iemand mijn naam in een post schreef.

Goed werk van het nieuwe MF :}
 
Goed dat je mij er even op attendeert middels @forumnaam anders had ik er echt niet aan gedacht.
Kreeg nu een melding dat iemand mijn naam in een post schreef.

Goed werk van het nieuwe MF :}

Yep, het was overigens in de eerste instantie @Coert65 die het opgevallen was, en we zijn er met z'n allen vast al weer helemaal aan gewend, maar je zou bijna vergeten dat het MF door de nieuwe software er echt wel een stukkie volwassener op is geworden. Beter.

Het zou maar zo kunnen dat ik toch een keer mijn zeikprincipes aan de kant ga zetten, en donateur word. Maar het komt me nu effe niet uit. O-)
 
Hmm daarna kwam een filmpje genaamd ‘aandachtsmeisje op de motor’, die kan ik de heren op dit forum wel aanbevelen:)
Meh, ik ben het toch eerder stiekem redelijk eens met de nogal ongenuanceerde reacties onder dat filmpje. Al zou ik dat zelf natuurlijk nooit zo onder woorden brengen. Samengevat, als ik een onnozel wicht met lekkere borsten wil kijken zie ik liever een gifje van 5 seconden waar ze direct op seconde 1 haar shirt omhoog doet. En halverwege de 3e loop ben ik er dan ook wel weer op uitgekeken ook. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan