Motorrijder verongelukt op de A12 thv Z'meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hornet600F

MF'er
2 mei 2007
123
0
Ik vertrok wat laat van huis op weg naar m'n werk effe gewacht tot de regen stopte. Wil ik bij Zoetermeer de A12 op, richting Den Haag, helemaal vast. Alles stond stil. Ik een stuk over de vluchtstrook naderhand tussen de file door. Zie ik voorbij de 2e oprit dat 2 rechter rijstroken zijn afgesloten, met rode kruisen aangegeven, met aan het einde een verlichte pijl, naar de linkerrijstrook. Ben ik naar voren gereden, stonden nog 2 motoren te wachten.

Politie ter plekke, brandweer was bezig schermen op te zetten. Naderhand kwam de lijkwagen erbij '(

Een van de motorrijders vroeg aan de politie agent wat er gebeurd was. Zegt de agent: "Motor-rijder van ze motor gevallen." Yeah right! Van z'n motor afgereden zul je bedoelen. Hoe kun je nou zomaar van je motor "afvallen". Maar ja die agent moet natuurlijk een politiek correct antwoord geven.

Vreselijk om zo aan je eind te komen :(

Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

IMAGE_00005.png
 
Ik vertrok wat laat van huis op weg naar m'n werk effe gewacht tot de regen stopte. Wil ik bij Zoetermeer de A12 op, richting Den Haag, helemaal vast. Alles stond stil. Ik een stuk over de vluchtstrook naderhand tussen de file door. Zie ik voorbij de 2e oprit dat 2 rechter rijstroken zijn afgesloten, met rode kruisen aangegeven, met aan het einde een verlichte pijl, naar de linkerrijstrook. Ben ik naar voren gereden, stonden nog 2 motoren te wachten.

Politie ter plekke, brandweer was bezig schermen op te zetten. Naderhand kwam de lijkwagen erbij '(

Een van de motorrijders vroeg aan de politie agent wat er gebeurd was. Zegt de agent: "Motor-rijder van ze motor gevallen." Yeah right! Van z'n motor afgereden zul je bedoelen. Hoe kun je nou zomaar van je motor "afvallen". Maar ja die agent moet natuurlijk een politiek correct antwoord geven.

Vreselijk om zo aan je eind te komen :(

Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

[afbeelding]

Hoe weet je nou dat ie van zn motor 'gereden' is?
 
'(

Maar hoe naar zulke dingen ook zijn, uit de richtlijnen:
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

Slotje dus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan