motorrijder verongelukt.......................

paashaas

MF veteraan
28 aug 2003
1.524
1
Vught
Brabants dagblad zaterdag 1 juli.


Vughtenaar op motor verongelukt

Vught - Een 30-jarige motorrijder uit Vught is donderdag om het leven gekomen door een ongeval op de N65 bij zijn woonplaats. De politie heeft dat vrijdag bekendgemaakt. De man ging door nog onbekende oorzaak onderuit en kwam tegen de vangrail terecht. Personeel van de traumahelikopter verleende assistentie. Het slachtoffer werd overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch. Daar is hij later aan zijn verwondingen bezweken.

Paul was lid van Mc de Chicane uit vught, En is de mede organisator geweest van de 1e Vughtse (NB) Motortourtocht die op dit forum staat.


Ik wens Astrid en de kinderen en familie en vrienden veel sterkte met dit grote verlies.
 
Laatst bewerkt:
;(


Ik denk alleen dat er snel een slotje op dit topic zit vanwege de huisregels van het forum.
 
Laatst bewerkt:
Veel sterkte met het verwerken van het verlies aan alle betrokkenen
 
heel zuur voor de familie :(

veel sterkte en respect voor de nabestaanden...

kzag er donderdag ook nog een ligge die ze aan't reanimeren waren na een klapper, motor stak onder een auto...

zag 't afgezet door de pliesie en khad net een erg onverantwoorde harde rit achter de rug :X

doe toch nadenken,zeker als je dan al eens een klapper hebt gemaakt..
 
Brabants dagblad zaterdag 1 juli.


Vughtenaar op motor verongelukt

Vught - Een 30-jarige motorrijder uit Vught is donderdag om het leven gekomen door een ongeval op de N65 bij zijn woonplaats. De politie heeft dat vrijdag bekendgemaakt. De man ging door nog onbekende oorzaak onderuit en kwam tegen de vangrail terecht. Personeel van de traumahelikopter verleende assistentie. Het slachtoffer werd overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch. Daar is hij later aan zijn verwondingen bezweken.

Paul was lid van Mc de Chicane uit vught, En is de mede organisator geweest van de 1e Vughtse (NB) Motortourtocht die op dit forum staat.


Ik wens Astrid en de kinderen en familie en vrienden veel sterkte met dit grote verlies.

Hee Dennis heb het gisteren te horen gekregen van Paul, echt klote!
De jongste was 5 dagen oud!

Sterkte voor Astrid, Pim en koen

http://www.mc-de-chicane.com (www.mc-de-chicane.com)
 
Terug
Bovenaan Onderaan