motorrijder vs automobilist

Dan toch nog maar even reageren.

Dan zou je me toch moeten advisren om nu juist niet met mijn auto de weg op te gaan maar juist met de 'lichte' motor. :]
Nu snap ik het weer niet.... We dwalen af van een magnifiek topic.

Als het om adviseren gaat over stoned rijden moet je terug naar dat andere topic (waar ik al van baalde dat het stil werd toen ik er onderzoeksrapporten bij ging halen). Staat hier: Drugs en motorrijden...


Na de post van hieronder antwoord ik niet meer in dit topic... het is verziekt :Z
 
Laatst bewerkt:
geen slecht woord over lichte motoren .....ze zijn COOL!
tis wel eens een leuke gezichtje om in de bocht die dikke motoren weg te rijden....maja dan heb je het ook wel gehad.
 
kloon??? waar slaat DAT nou weer op!!!!
Als je iets zinnigs ter discussie wil brengen, doe dat vooral.

omdat ik toevallig wel inkan zien waarom hij boos is omdat iemand hem net bijna onder zijn heeft proberen te krijgen?!?!!!?!?!?!?!?!!?

Enige die hier een kloon en een schaap is ben JIJ voor je welonderbouwde opmerkingen (NOT).
Misschien moet je je naam dan maar meteen veranderen in Dottie :X :X :X :X

:? Je heb schijnbaar de :+ gemist???


Je opvliegende karakter is me al wel vaker opgevallen, dus ik zal t je niet kwalijk nemen.

Ik zal overigens even reageren.
Over onderbouwen gesproken: 1 en 2
Je bent zo bezig propaganda te maken, kun je even onderbouwen wat je er ook daadwerkelijk aan doet om iets te veranderen in onze maatschappij ???
Of hoor je juist ZELF bij de
full
-figuren, je komt nl vaker pas tevoorschijn als 1 bepaalde mening al volledig uitgekauwd is, jij je daarbij aansluit en de boel probeert te overschreeuwen.

Graag niet alleen schelden, mocht je reply-en, maar een onderbouwde mening geven.

PS ik ben iig geen kloon en dat schaap was Dolly genaamd.
ofzoiets, iig geen dottie :P
In de shoarma smaakt t trouwens hetzelfde....
 
PS ik ben iig geen kloon en dat schaap was Dolly genaamd.
ofzoiets, iig geen dottie :P
In de shoarma smaakt t trouwens hetzelfde....
Dat was toch de bedoeling van klonen :?
Dat je een exacte kopie krijgt van het origineel :?
Dan moet het natuurlijk ook hetzelfde smaken :)

Mmmmm. Shoarma .... :9
 
Toch goed voor,

laat eens kijken,


even nadenken,


eigen rechter spelen,


geweldspleging,


zwaar lichamelijk letsel


vandalisme,


zaakschade,


nog even rekenen,


schattinkje maken,


vier maanden hechtenis,


waarvan twee voorwaardelijk


en €1.500 boete.

voor die automobilist bedoel je he! :)
 
t*ering...wat een chips en cola topic...hahaha...overigens...dat die boer een paar klappen gekregen heeft...eigen schuld...

dus ik vind het wel een nette actie...

ik benader dat soort acties tegenwoordig anders...
als auto toeteren...(gebeurt me niet vaak...) dan zwaai ik vriendelijk...en kijk ze glimlachend aan...dan willen ze soms nog wel ff een vingertje laten zien...

krijgen ze van mij een duim......lekker boeie wat die persoon denkt ...ik ben m al voorbij..en moet me druk maken wat er voor me gebeurt... :)
 
Ik vindt het goed, als die gast boos verhaal komt halen, en jij kiest ervoor om te blijven staan, moet je wel vechten. Dan heb je het toch vrij netjes met een petser opgelost, toch?
 
Volgens mij hebben we in een eerder topic geleerd dat om niks plotseling remmen als er iemand achter je rijdt als 'poging tot doodslag' kan worden aangemerkt. Dan hebben we het nog niet eens over het op iemand inrijden gehad. Ik denk dat als je dat bij bijv. Baksteen probeert hij een heel geldige reden heeft een paar blauwe bonen jouw kant op te sturen. Dan lijkt me één rake klap op de juiste plaats niet meer dan noodweer. Die boer had net zo goed door kunnen rijden nadat ie zijn plaatsje weer terug had.

Maar meestal werkt compleet negeren het beste. Worden ze nog kwaaier omdat al hun fratsen niks lijken uit te halen. Dan effe lekker het gas erop en bij de volgende file er tussen door en weg ben je.

Allemaal gefrustreerd die koekblikkers omdat ze van hun vrouw geen motor mogen ;)
 
Mmmmhhh eigen rechter spelen ben ik niet zo'n fan van, al is het wel te link om onnodig te gaan remmen. Zou idd opgevat kunnen worden als poging tot.... Doe meestal hetzelfde wat hierboven beschreven stond. Gewoon vriendelijk lachen en een thumbs up! :] laten we het wel leuk houden als motorrijders onder elkaar. :]
 
Ook zonder schapen:

Ik zal iemand, dus ook TS nooit veroordelen op een verkeersovertredinkje. Veel regels vragen erom om overtreden te worden.

Maar in principe vind ik elke vorm van fysiek geweld een brevet van onvermogen. En daar zijn best wel wat uitzonderingen op te verzinnen, maar hier zeker niet. De escalatie had eenvoudig voorkomen kunnen worden door hoofdschuddend een flinke draai aan het gas te geven en dat heerschap in die auto het nakijken geven. Maar hier werden door beide partijen alle testosteronnetjes van stal gehaald, vergaten ze dat ze mens waren, en werden ze haantjes. En er waren niet eens kippetjes in het geding...
 
Een groot deel van de reactie op dit topic heeft te maken met te weinig hersens en teveel hormonen. Lachen man..... 8-)
 
Mja de een snapt je de ander wat minder.Om het even duidelijk te maken ben ik dus niet een of ander agressief ventje . Maar als ik twee keer toe van mijn motor word af gereden dan mag ik toch wel even verhaal halen. Na twee keer een poging mij van me fiets te rijden ben ik hem pas gaan volgen en toen nog praten ik met hem ,alleen wilde hij daar niks van weten en gaf een flinke puist gast terwijl ik half in zijn passagiers raampje hing reed me bijna over me poten heen en als ik bleef hangen dan had ik doorzijn auto mee gesleurd kunnen worden,toen sloeg ik pas die deuk in zijn auto hij keerde om en reed op me in echter ging ik niet opzij hij stapte uit en liep op me af en vroeg wat ik nou wel niet wilde van hem . &%*&$^%$#*%????? toen ging ik even uit me plaat . voor de rest valt het reuze mee ik ben 31 jaar heb een lieve vrouw een geweldige zoon van 6 waar ik nog lang van wil genieten. Ik laat die drie levens niet verkloten door een of andere randdebiel die denkt dat het een spelletje is . Of iemand dit nou leuk vind of niet. Ik heb met plezier jullie meningen gelezen en kan me bij het een en ander wel wat voorstellen. Maar wat al meerdere keren door somige inderdaad werd ingezien,als je der bij was of het zelf had mee gemaakt is het een ander verhaal .En nu ik na een week wat rustiger er tegen aankijk was het inderdaad een emotie en is het niet zo dat ik de hele dag achter autojes aanren om ze te laten zien dat ik kan slaan,als ik wil slaan ga ik gewoon een avondje extra trainen . Greets Mike aka flyaah

ps: bedankt dat jullie je mening met mij wilde delen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan