motorrijder vs automobilist

dat je kwaad wordt ok, dat die auto iets gevaarlijks deed, ok
dat je vervolgens iemand in elkaar timmert en erover gaat lopen opscheppen, sorry hoor maar daar kun je toch geen begrip voor opbrengen?
Het gaat hier volgens mij niet over het opscheppen maar over de daad. Leer lezen.

Er zitten hier duizenden verschillende personen. Die moeten allemaal volgens de MF-normen denken en anders massaal afgeblaft worden? Daar kan ik geen begrip voor opbrengen B|


Ik vraag me af wat de reacties zouden zijn als de topicstarter Panrider zou heten en de tekst dus in ABN geformuleerd zou zijn. Zo van volgens artikel blabla ben ik de stilstaande file voorbij gereden etc. Waarop hij me op een artikel 5 manier van mijn leven wilde beroven etc.
 
Laatst bewerkt:
Hmm..ik kan me je reactie wel voorstellen! Ik zou ook bloedlink worden als ik op mijn plaat ga door dat iemand mij van de motor "remt"!!

Heren, dames MF'érs,..ik lees nu al een tijdje mee op het Forum maar daar wordt meer dan genoeg voor eigen rechter gespeeld,...dat deze heer het op deze manier oplost kan ik niet goedkeuren maar begrijpelijk is het wel!! Beetje jammer dat iedereen m meteen keihard afzeikt!!

Het feit dat hij iemand op een verkeerde/foute/slechte manier inhaalt geeft de blikrijder in kwestie niet het recht om je in gevaar te brengen door hard te remmen! En ik kan me niet voorstellen dat iedereen dan vrolijk weer opstaat en zijn weg vervolgt zonder achter de dader aan te gaan!?

Het zou wel de wijste beslissing zijn,...maar geef eens eerlijk toe,...zouden wij het ook zo gedaan hebben!?

De herder


Ik heb ergere dingen gehoord die we wel een ZOUDEN gaan doen met degene die ons leven in gevaar heeft gebracht. Kan me reacties op mensen die hun auto als moordwapen gebruiken herinneren die veel verder gingen als de actie van Rambo. B|

Kortom: jullie lullen gewoon met de eerste reactie mee, stelletje kuddeschapen :(

Ok, de topicstarter heeft zich meer verdiept hebben in zijn franse hoekie foekie sport dan in de nederlandse taal. Dat geeft hier schijnbaar zoveel mensen het idee dat ze slimmer zijn en kunnen gaan corrigeren om zichzelf beter te laten lijken. Het lijkt wel of iedereen erbij was.

O ja: iedereen die mensen van hun motor wil rijden omdat ze eigen rechter willen spelen moet er maar eens rekening mee gaan houden dat ze dit soort reacties kunnen krijgen!

schaap 1


wat een stelletje moraalridders heir allemaal. Natuurlijk heeft ie een foutje gemaakt, ingehaald waar het niet mocht..BOEIUH!! Je moet neit vergeten dat je op de motor 16-17x zo kwetbaar bent als in een auto. Dat die gast vol in de ankers gaat is LEVENSGEVAARLIJK. Voor hetzelfde geld was hij eronderuit gegaan en de volgende auto was er overheen gegaan. Mensen hebben eenmaal emoties en het is heel erg makkelijk om vanachter je computertje rustig en rationeel na te denken en er dan vervolgens een verstandige conclusie uit te trekken.Ik hoop voor alle mensen die zon geweldige moraalridder zijn zelf een keertje (bijna) tegen een auto aan knallen en dan kijken of je jezelf zo in toom kan houden..
veel succes en laat me weten hoe het afliep.

Brakke Gaid.

schaap 2


:z of zie ik dit nou verkeerd :+
 
wat een stelletje moraalridders heir allemaal. Natuurlijk heeft ie een foutje gemaakt, ingehaald waar het niet mocht..BOEIUH!! Je moet neit vergeten dat je op de motor 16-17x zo kwetbaar bent als in een auto. Dat die gast vol in de ankers gaat is LEVENSGEVAARLIJK. Voor hetzelfde geld was hij eronderuit gegaan en de volgende auto was er overheen gegaan. Mensen hebben eenmaal emoties en het is heel erg makkelijk om vanachter je computertje rustig en rationeel na te denken en er dan vervolgens een verstandige conclusie uit te trekken.Ik hoop voor alle mensen die zon geweldige moraalridder zijn zelf een keertje (bijna) tegen een auto aan knallen en dan kijken of je jezelf zo in toom kan houden..
veel succes en laat me weten hoe het afliep.

Brakke Gaid.


:? Jij moet haast wel een kloon van flyaah (TS) zijn :? :?








:+
 
kloon??? waar slaat DAT nou weer op!!!!
Als je iets zinnigs ter discussie wil brengen, doe dat vooral.

omdat ik toevallig wel inkan zien waarom hij boos is omdat iemand hem net bijna onder zijn heeft proberen te krijgen?!?!!!?!?!?!?!?!!?

Enige die hier een kloon en een schaap is ben JIJ voor je welonderbouwde opmerkingen (NOT).
Misschien moet je je naam dan maar meteen veranderen in Dottie :X :X :X :X
 
... :Z dus ik vraag met een hand gebaar waar die gast last van heeft, gaat ie met zijn auto op me kentekenplaat plakken. Ik laat hem even voor gaan, rij ik achter hem, vond ie het grappig om even vol in zijn remmen te gaan, ... :+

Kun jij je misschien voorstellen hoe bedreigend dat het is als je ziet dat een motorrijder je gaat achtervolgen omdat hij schijnbaar boos opje is?

Ik zou óók op mijn rem gaan staan. Ik maak gebruik van mijn sterke kant; het gewicht!!!

Denk toch na randdebiel!!
Je vraagt er zelf om!
 
Mensen, wat maken we ons weer druk over bepaalde zaken. Ik heb op dit forum ook hele andere dingen gelezen, als er wel een motorijder onderuit gereden werdt door een koekblik. En dan werden er door heeeeeeeel wat mensen niet alleen steunbetuigingen getoond, maar heel wat andere dingen die veel op dit verhaal lijken!! Wat al meer mensen zeggen "Emoties". Deze zijn in sommige gevallen niet altijd even goed te onderdrukken. Ik zou ook in eerste instantie zeggen "wat een eikel dat hij zo reageerd". Maar kijk het van zijn kant, hij voelt zich bedreigt heeft al een nare ervaring met een steekpartij achter de rug. Ik weet niet hoe ik me op dat moment zou gevoelt hebben ( zou waarscheinlijk zelf ook niet gelijk er op inslaan ), maar zeker wel het 1 en ander hebben gedacht. Vind het wel jammer dat het gebeurd en zou het ook nooit goedkeuren, maar het is wel een "Emotie op dat moment"!!!

ps: sorry spigische verhaaltje O-)
 
Kun jij je misschien voorstellen hoe bedreigend dat het is als je ziet dat een motorrijder je gaat achtervolgen omdat hij schijnbaar boos opje is?

Ik zou óók op mijn rem gaan staan. Ik maak gebruik van mijn sterke kant; het gewicht!!!

Denk toch na randdebiel!!
Je vraagt er zelf om!
Jij vraagt net zo hard om :( Spreek eens iets af met topicstarter... Die maakt net als jij ook gebruik van zijn sterke kant. Kun je kijken wie er wint :+
 
motorrijder achter je aan......
kerel in zijn auto....


HMMMMMMM wie loopt er meer gevaar...
WAT WIL DIE MOTORRIJDER DOEN!!?!?!
Je een Bruce Lee trap door de ruit geven en je vervolgens vol op je kaak raken waardoor jij met je oor op je schakelpookje valt en hem ineens in zijn "r" van race zet???????
 
oeeeeee

serieus dat doet pijn. wil je aljeblieft mijn Appie erbuiten laten. Das een zeer nette dame die ik helemaal zelf heb opgebouwd en onderhouden.

Trouwens moet jij nodig zeggen als ik zo kijk naar welke topics jij allemaal bent gestart....
 
Maar kijk het van zijn kant, hij voelt zich bedreigt heeft al een nare ervaring met een steekpartij achter de rug.
ps: sorry spigische verhaaltje O-)
|( |( |( |( |( |( |( |(
maar natuurlijk! Je hebt gelijkt.
In zo'n geval begin je een achtervolging en als je hem te pakken hebt ram je hem in elkaar?

Jezus... dit is toch echt wel de Master_Blaster_Randdebiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan