motorrijder vs automobilist

flyaah

MF'er
24 apr 2004
59
0
almere
Rij ik gisteren lekker door Almere heen, :] kom ik bij een rotonde waar drie auto's in de rij staan te wachten. Ik denk, ik schuif langzaam naar voren, het was te heet om te gaan staan wachten. O-) Gaat er zo een pannenkoek zitten toeteren omdat ik voor hem ging staan, :Z dus ik vraag met een hand gebaar waar die gast last van heeft, gaat ie met zijn auto op me kentekenplaat plakken. Ik laat hem even voor gaan, rij ik achter hem, vond ie het grappig om even vol in zijn remmen te gaan, dus ik vol in mijn voorrem, voorband begint te glijden lag ik dus bijna op me muil. :X Adrenaline door me lijf heen, ik hem volgen, neemt ie een afslag waar het lekker rustig is zodat we elkaar even onze mening kunnen delen. Ik zet me motor neer doe me helm af loop naar het zij raam wil die weer wegrijden, dus met al me adrenaline sla ik hem een flinke deuk in zijn deur. Hij rijd weg draait om rijd op me in. Dus met al die adrenaline blijf ik staan dacht waarschijnlijk dat ik door die auto heen kon, moest ie toch remmen vlakvoor me stapt er zo een grote boer uit van een meter of 2, na een olympisch sprongetje richting die grote bolle kop van hem en een gemikte knal op zijn lelijke bek, knalde die aan de andere kant van zijn auto met zijn kop tegen de auto aan en belande ergens onder zijn auto. :} Zijn auto rond om met deuken en zijn kaak die 360 graden rond is geweest, liet ik hem half nokkie achter denk niet dat ie nog eens een motor rijder gaat pesten :+
 
Toch goed voor,

laat eens kijken,


even nadenken,


eigen rechter spelen,


geweldspleging,


zwaar lichamelijk letsel


vandalisme,


zaakschade,


nog even rekenen,


schattinkje maken,


vier maanden hechtenis,


waarvan twee voorwaardelijk


en €1.500 boete.
 
en nu zoeken misschien iemand voor doodslag
bij een rotonde al naar voren rijden |(
als hij kwaad wil dan trek je toch echt aan het kortste eind
wat als hij je kenteken heeft opgeschreven ?
dank je wel voor wederom een slechte naam :r
je had ook gewoon weg kunnen rijden
 
Probleem is ook dat ik niet wil wten wat ie met de volgende motorrijder doet die die vent tegenkomt...
 
Toch goed voor,

laat eens kijken,


even nadenken,


eigen rechter spelen,


geweldspleging,


zwaar lichamelijk letsel


vandalisme,


zaakschade,


nog even rekenen,


schattinkje maken,


vier maanden hechtenis,


waarvan twee voorwaardelijk


en €1.500 boete.


en dit alles exclusief schadevergoeding

ziekenkosten

de ziektewet

het in huren van vervangend personeel

autoreparatie

etc

wat een genoeg :} doening

want jij bent hem achterna gereden
 
beetje jammer wel. Als ik heeeeeel eerlijk moet zijn; ik vind het wel heel erg sterk klinken. Beetje geromantiseerd misschien? :X
<edit> Sla me na dit berichtje gelezen te hebben aljeblieft niet in elkaar!!! ;( Mammmmmaaaaaaa
 
Laatst bewerkt:
heb je nou je helm op hem kapot geslagen

Peace%20Bird.jpg
 
alleen niet zo handig zo'n geschreven bekentenis :?

toch niet je schoenen en handschoenen beschadigd , anders snel een aan klacht indienen tegen hem ,dat ze kut kop te hard was en nu met materiaal schade zit.
en het was zelf verdediging toch O-)
 
Dit lijkt me nou niet de manier om je omgenoegen te uiten. Kenteken onthouden en doorgeven. mensen die zoiets flikken kom je te veel tegen die ga toch niet allemaal in elkaar peren.

Misschien is het ook verstandig om wat meer afstand te houden de volgende keer.

Oh ja bedankt nog dat je ons motorrijders in een negatief daglicht heb gezet, want we worden allemaal over een kam geschoren.
 
Oh ja bedankt nog dat je ons motorrijders in een negatief daglicht heb gezet, want we worden allemaal over een kam geschoren.

Het kan mij geen zak schelen hoe iemand over me denkt
 
Rij ik gisteren lekker door Almere heen, :] kom ik bij een rotonde waar drie auto's in de rij staan te wachten. Ik denk, ik schuif langzaam naar voren, het was te heet om te gaan staan wachten. O-) Gaat er zo een pannenkoek zitten toeteren omdat ik voor hem ging staan, :Z dus ik vraag met een hand gebaar waar die gast last van heeft, gaat ie met zijn auto op me kentekenplaat plakken. Ik laat hem even voor gaan, rij ik achter hem, vond ie het grappig om even vol in zijn remmen te gaan, dus ik vol in mijn voorrem, voorband begint te glijden lag ik dus bijna op me muil. :X Adrenaline door me lijf heen, ik hem volgen, neemt ie een afslag waar het lekker rustig is zodat we elkaar even onze mening kunnen delen. Ik zet me motor neer doe me helm af loop naar het zij raam wil die weer wegrijden, dus met al me adrenaline sla ik hem een flinke deuk in zijn deur. Hij rijd weg draait om rijd op me in. Dus met al die adrenaline blijf ik staan dacht waarschijnlijk dat ik door die auto heen kon, moest ie toch remmen vlakvoor me stapt er zo een grote boer uit van een meter of 2, na een olympisch sprongetje richting die grote bolle kop van hem en een gemikte knal op zijn lelijke bek, knalde die aan de andere kant van zijn auto met zijn kop tegen de auto aan en belande ergens onder zijn auto. :} Zijn auto rond om met deuken en zijn kaak die 360 graden rond is geweest, liet ik hem half nokkie achter denk niet dat ie nog eens een motor rijder gaat pesten :+

Motorrijden op z'n "Tuurs" :+
 
zeker ook een MF sticker op de plaat ?? staat je (en ons) goed.
Maar misschien heeft dit verhaal ook zijn positieve kant als er meer agresieve koekblik rijders rond rijden die dit lezen denken ze wel 2X na voor de een motorrijder proberen dood te rijden..

ik houd het op zelfverdediging De man kwam als eerste de auto uit..
 
Hoor ik daar nou een lama schijten? 8-)

Als er getoeterd of raar gedaan wordt als ik voorpiep zorg ik dat ze helemaal geen last van me hebben zodra het groen is, soms piep ik namelijk ook wel erg brutaal voor als ik een klein beetje eerlijk ben... O-)

*Knappe koekblikker die me dan nog bij houd *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan