motorrijder vs. motorrijders

Ik heb ook wel eens een flinke inschattingsfout gemaakt waar ik achteraf van dacht van: "Dat was zeer zeker niet verstandig." Echter zal het bij mij zelf geen tweede keer voorkomen. Aldoende leert men :)

We maken die fouten allemaal eens.

Ik toen ik net was begonnen, jaren geleden. Gelukkig nooit niets gebeurd in die enkele keer dat ik achteraf dacht, dat moet ik maar nooit meer zo doen.

Alle km goed geanticipeerd op het verkeer. Maarja, toch een keer geschept . Niet met al teveel gevolgen. Ik zat op dat moment op een voorangsweg/kruispunt en er kwam iemand gewoon de kruising op gereden. Een mevrouw die n.b. rij-instructrice was,zat niet op te letten.
 
Er wordt hier veel kritiek gespuid over andere weggebruikers zoals oude mensen etc.
Toch mag ook wel eens de hand in eigen boezem gestoken worden. Net reden we op een weggetje et veel bochten en voor ons kwam een groepje motorrijders ons tegemoet die haast hadden. Geen van alle haalde de bocht normaal en zat (daardoort) ruim op de andere weghelft(buitenbocht) Als ik 100m. eerder was, en niet meteen de rem had ingekneper denk ik niet dat 1 van deze krabbekokers zich had kunnen corrigeren.

Ik snap niet dat een motorrijder zo been blinde bocht instuurt..
Op vakantie in d eVogeze zagen we ook dat groepjes-rijders de meest gevaarlijke en idiote dingen doen om elkaar bij te houden, terwijl daar overal borden stonden dat er zoveel motorrijders verongelukten..

Nee, ik snap heel goed dat zoveel mensen zitten te zeuren over motorrijders...

Zo, ik moest'hier even kwijt..
Eensch.
 
Maar ff on topic.
Het is met motorrijden net zoals met het hele leven, kijk eerst naar jezelf en dan pas naar een ander..

Of zoals mijn oude wijze opa altijd zei, als je met 1 vinger naar iemand wijst, wijzen er 3 naar jezelf...
 
Maar ff on topic.
Het is met motorrijden net zoals met het hele leven, kijk eerst naar jezelf en dan pas naar een ander..

Of zoals mijn oude wijze opa altijd zei, als je met 1 vinger naar iemand wijst, wijzen er 3 naar jezelf...

3 maar?

Dan ben je echt heilig :+
 
Ben orgaandonor en moraalridder.....wat nu???

Ff serieus, blind een bocht insturen, prima, moet je zelf weten. Maar ik doe het niet.
En ja, er zijn ook automobilisten die dit doen.
Maar ja, automobilisten gebruiken hun knippers ook niet, kijken niet over hun schouder, rijden motorrijders van hun sokken........
 
de eerste. plaatjes zijn wel zo makkelijk.




nog zo'n lekkere @ 1:23


dit is echt een topper.



tuurlijk gebeurd er van alles op de weg, beetje relaxed zijn helpt een boel evenals op tijd vertrekken en weten dat je toch niks kunt winnen, maar dat betekent nog niet dat je best verontwaardigd mag zijn over dit soort figuren. tuurlijk komen ze zichzelf wel tegen, maar daar wil je zelf niet bijzijn.
als je zelf eens dit soort eikels ervaart dan zie je dit echt niet meer als "vrijdag" topic, maar meer als serieuze poep.

afsluitend filmpje om te laten zien dat een bmw ook een motorrijder is. ;)

camera motor ben ik zelf.

 
Terug
Bovenaan Onderaan