Motorrijder zwaar gewond bij ongeluk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit geweten dat ze in de rest van het land beschaafd reden :(


full
 
Ja maar waarom dan weer mensen uit Rotterdam ,spijkenisse en omstreken,omdat je juist door zo'n persoon voor je poten bent gereden beetje scheef.
Want dan zijn alle mensen uit friesland boeren en mensen uit limburg vlaaienvreters en ga zo maar door.En dat is natuurlijk helemaal niet zo,vind het niet tof voor je dat het jouw ook is overkomen,maar om nou gelijk te generalizeren vind ik da weer een beetje scheef.

En houd er rekening mee of je nouw bij rotterdam rijd of in Friesland of weet ik waar.Automobilsten zien je of niet rijden, of niet aan komen en ja soms doen ze het ook expres.Maar dat is iets wat ik me nouwelijks kan voorstellen.Zeg niet dat ik het uitsluit.Maar het kan natuurlijk altijd in de wereld tegenwordig

Je hebt gelijk het is heel erg wat ik daar neerplempte. Het spijt me.



Ik zal nooit meer schrijven dat er allemaal van die fucking tering gassies rijden die ze 4 keer nederland uit hadden moeten zetten met hun achterlijke weggedrag.



 
Laatst bewerkt:
BLABLABLA

Ik ruk al 23 jaar heel Nederland door op 2 wielen en zou ik dat niet weten?

Lul toch niet zo theoretisch. In Rotterdam en omstreken rijden ze gewoon argressiever. Wat ik daar allemaal mee maak is echt niet normaal. Allemaal van die pleurissjonnies of van die kut boomboomkarren met motoruitlaten.

kom achter je buro vandaan

Inderdaad als ik het zo lees allemaal BLABLA
 
t gebeurt idd ook wel eens onbedoeld express.

vandaag ook weer zo'n lamlul tegengekomen die vondt dat hij als tegenligger niet achter een fietser hoefde te blijven en vond dat ik best op het fietspad kon rijden.

Ik hoop echt dat we met zijn allen dit jaar een er voor kunnen zorgen dat we wat minder voorjaarsongevallen hebben met motorrijders.
 
Ik moet Hawk wel een beetje gelijk geven. Ik woon in die buurt, en ja, ik ben ook pas 22. Maar, heb in 3 jaar tijd genoeg gezien op de weg waar ik geen hol van begrijp. Helaas zijn het vaak leeftijdsgenoten...

Maar om weer ff on-topic te komen, die fiets is echt uit elkaar gespetterd. Ik kan niet eens zien wat voor merk of type...ik hoop dat de motorrijder weer volledig hersteld.
 
Inderdaad als ik het zo lees allemaal BLABLA


Gaat u voortplanten, dat er een 2e en 3e cylinder bij moge komen.

Oftewel die moralistische bullshit is leuk statistisch gewauwel


Tis gvd nog erger dan als ik heel amsterdam doorkruis. en dat heb ik 8 jaar gedaan vanuit den haag
 
die kut boomboomkarren met motoruitlaten.
Je bedoelt de basisdreun met daarop enkele bijgeluiden gesuperponeerd?
Niet alleen motoruitlaten, maar ook nog eens voorzien van zwarte ramen, zodat je er zeker van kan zijn dat je geen hol ziet en natuurlijk een aanduwplank achterop de minderwaardigheidscomplexracer (= synoniem voor oudere golfjes, subaru's, seat's etc.)
 
Ik moet Hawk wel een beetje gelijk geven. Ik woon in die buurt, en ja, ik ben ook pas 22. Maar, heb in 3 jaar tijd genoeg gezien op de weg waar ik geen hol van begrijp. Helaas zijn het vaak leeftijdsgenoten...

Maar om weer ff on-topic te komen, die fiets is echt uit elkaar gespetterd. Ik kan niet eens zien wat voor merk of type...ik hoop dat de motorrijder weer volledig hersteld.

wat ouder type gsxr750, het gaat inderdaad goed met de bestuurder,op een zwaar gebesseerde schouder na
 
Je hebt gelijk het is heel erg wat ik daar neerplempte. Het spijt me.



Ik zal nooit meer schrijven dat er allemaal van die fucking tering gassies rijden die ze 4 keer nederland uit hadden moeten zetten met hun achterlijke weggedrag.

:^
 
Gaat u voortplanten, dat er een 2e en 3e cylinder bij moge komen.

Oftewel die moralistische bullshit is leuk statistisch gewauwel


Tis gvd nog erger dan als ik heel amsterdam doorkruis. en dat heb ik 8 jaar gedaan vanuit den haag


Als jij nu net zo opgefokt op de weg zit :+ veel succes :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan