Motorrijders Ardennen gezocht voor dagtrip

Ringo2008

MF veteraan
22 apr 2009
2.068
0
Amsterdam
Ardennen dag trip 29 Augustus 2009
full







Nieuwe routen
Van af Maastricht naar Luik via de snelweg is ongeveer 40 km.
Van af maastricht naar Luik snelweg vermijden is 30 km.
Deze route wat de kaart aangeeft is ruim 210 km rijden, qwa tijd: 4 uurtjes.
( veranderingen, afwijkingen OVB )
Eindbestemming hoeft niet perse Luxenbourg te zijn, het gaat om de mooie omgeving
en uiteraad de trip.
full

full

full


-------------------------------------------------------------------------------------
De routen die mogelijk gereden gaat worden IVM F1 races en drukte.

Door Naba verkregen...
Alternative route: vanaf Luik - Sprimont - Aywaille - Durbuy - Marche-en-Femme - La Roche en Ardenne - Houffalize - Bastogne - grens over naar Clervaux en Wiltz.
Je rijdt dan dwars door de Ardennen Luxemburg in, deze route is vrij vlot, je gaat dus niet over allerlei geitepaadjes.
---------------------------------------------------------------------------
De gene die dit Topic heeft geopend:
--is niet aansprakelijk voor enige calimiteit die zich voor kan doen.
--is niet aansprakelijk voor enige schade, of andere voorkomende dingen..
Let op de rijder achter je, maak geen wheelys, tussen de rijders in.
Hou je aan de regels, rij baksteengewijs. let op elkaar.....
 
Laatst bewerkt:
Fred, zet mij er ook maar weer bij.
Nog wel even onder een obv-tje.
Ik heb er wel weer zin in.
 
Fred, zet mij er ook maar weer bij.
Nog wel even onder een obv-tje.
Ik heb er wel weer zin in.


Leuk je er weer bij te hebben, en leuker als je definitief ook mee gaat.......

Frank het weer is niet al te best he! dus Schevenningen zal wel niets worden, of het moet in de middag opklaren,, we kijken wel ff ...
 
Laatst bewerkt:
Leuk je er weer bij te hebben, en leuker als je definitief ook mee gaat.......

Frank het weer is niet al te best he! dus Schevenningen zal wel niets worden, of het moet in de middag opklaren,, we kijken wel ff ...


We moeten maar even afwachten..We leven in nederland,dus het enen moment heb je regen en een uur kan je een parasol opzetten :)
Dus laten we hopen op een zonnetje vanmiddag ..
 
Heb nog wat film materiaal van de onboard motor cam gevonden, zal deze eerdaags ook even plaatsen, niet al te best van kwalitijd, bevestegig verkeerd gedaan, dus kleine beeld trilling, maar wel leuk om ons terug te zien in hardje Parijs, En uiteraad wederom een snelweg gedeelte.
 
Laatst bewerkt:
Deel twee Parijs trip filmje Heenweg

Deel twee Parijs trip filmpje terugweg

Volgende keer ook een keertje voor me rijden, dan komen we allemaal ff in beeld, sorry voor het trille van het beeld, cam was verkeerd gemonteerd.

Heb ook de terugweg nog, die in de maak.
 
Laatst bewerkt:
Deel twee Parijs trip filmje Heenweg

Volgende keer ook een keertje voor me rijden, dan komen we allemaal ff in beeld, sorry voor het trille van het beeld, cam was verkeerd gemonteerd.

Heb ook de terugweg nog, die in de maak.

Leuk, kan niet wachten op deel 3 *O*
 
Een evt afspreekplaats? Ideeén zijn welkom ...
Om weer te verzamelen is er uiteraad weer een afspreek plaats nodig, welke?
We gaan zo, ie zo bij Maastricht de grens over...
 
Laatst bewerkt:
~
ik denk bij diegene die het dichtst in de buurt van Maastricht woont[/quote

Mij lijkt het ook wel wat om daar af te spreken, maar als je daar afspreekt zijn er wel rijders die tot daar dan alleen naar toe rijden, er komen er twee uit Amsterdam, een uit haarlem, ik en Frank rijden dan samen van uit de regio Zoetermeer. de A12 op R, Utrecht.
 
Laatst bewerkt:
hey Ringo, heb je ook al gezien dat je route vlak langs Spa-Francorchamps loopt?

aandachtspuntje: F1 weekend - druk - file - politie - controles

en vooral bij Verviers, daar komt het verkeer vanuit Luik (Nederlanders Belgen Engelsen) en Aachen (Duitsers) bij elkaar. iedereen moet daar over de A27 :/
 
~
hey Ringo, heb je ook al gezien dat je route vlak langs Spa-Francorchamps loopt?

aandachtspuntje: F1 weekend - druk - file - politie - controles

en vooral bij Verviers, daar komt het verkeer vanuit Luik (Nederlanders Belgen Engelsen) en Aachen (Duitsers) bij elkaar. iedereen moet daar over de A27 :/[/quo


Dat klopt, ik heb dat eerder al vernomen, we moeten dus gewoon relax rijden even daar in die buurd, of kijken om het te omzeilen.
Andere route,s zijn welkom.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan