Motorrijders Ardennen gezocht voor dagtrip

Jongens en meiden,

bedankt voor deze geweldige dag, heel leerzaam en zeer vermakelijk.
Dingen die ik geleerd heb:
  • greppeltjes vermijden tijdens het rijden
  • frank houd van komkommers pijpen
  • de daytona maakt echt een tyfus herrie, zalig gewoon

Nu nog de boetes afwachten.

Ps. owja dit kan gewoon niet he

[afbeelding]



Vanex,jij ook bedankt voor je plaatjes...
enne..ik ben ook die "vage vogel" tegen gekomen _O-

full



p.s. nog ter info:
Thuis aangekomen had ik 282km m'n teller ..
en m'n topspeed wat ik deze rit op m'n teller zag staan was 262km 8-)
 
Laatst bewerkt:
282 km totaal, hoe doe jij dat?
ik had ruim die dag 850 km gerede.

Ter info vermiste persoon Besmelah
Ik heb mijn telefoon nagelopen, en ik heb twee oproeppen gemist die dag, dat was om 06:40 uur.
het nummer is niet van Besmelah, dat heb ik ... Hij heeft mij na vertrek van af Eijsden dus niet gebeld om zich te melden dat hij ons kwijd was.
Ik ben de gehele dag dus niet meer gebeld, dus begin mij best hier nu zorgen te maken..
Of hij moet zo boos zijn dat hij denkt bekijk het maar.
 
Mischien had ik nog wat klm extra van de vorige dag er bij staan.. :? Ik had getankt en nog een klein stukje gereden,dus mischien daardoor iets meer klm'rs ;)

Maar van Besmalh is het wel vreemd..dus laten we hopen dat ie toch nog iets van zich laat horen..
Kan me niet voorstellen dat hij boos zou zijn,en dan niks van zich laat horen ..hopelijk is er idd niks gebeurd met hem.
We wachten maar af ...

Dus bij deze:
@Besmelah..als je dit leest,wil je dan wat van je laten horen ;)
 
Zijn laatste activiteit was vandaag

Laatste bezoek:zondag 30 augustus 2009 11:41 (5 uren en 49 minuten geleden)

Dus hij leeft iig nog wel. :)

[me]Heeft net zijn fiets gepoetst.[/me] Hij was nogal vies van gister en daarvoor :)
 
Laatst bewerkt:
Ook mooie plaatjes, met wel wat bekende plaatjes er tussen....

Frank
Je hebt niets gemist, iedereen reed tegen de klok van 1 al een beetje weg waar naar toe? geen idee, t, druppelde klein beetje maar ik had t, ook snel weer gezien..
ga zo ff foto,s doen en Film maken...

Kreeg van RoonFz1 enn Tim66 die ook wel zin had weer een topic idee om mogelijk het laatste weekend in September een klein rondje om het Ijselmeer te doen..
maar dat zie je wel weer op een nieuw geopende topic


Rondje Ijselmeer lijkt me ook een hele leuke trip... :]
Dus ik ben dan ook van de party *O*
 
Niet op de datum letten
Was even een foutje he, maar wat maakt het uit, de gene die er bij waren weten waneer het was..

Voor de gene die het ook zien, het betrof de 29ste

Bedankt Chris.
 
Leuk filmpje, er zit ook fotomateriaal tussen wat zo een magazine in kan.
Was er nou ook al rijdend gefilmd?
 
Eerste filmpje..Ardennentrip-Geen foto,s

Deel 2 met een stuk snelweg race is in de maak..
 
Laatst bewerkt:
Niels bedankt voor de leuke foto.
Foto van de trip deel 1 Ardennen

Super foto's, knap dat je ze zo mooi kan schieten vanaf de motor :Y

Eerste filmpje..Ardennentrip-Geen foto,s

Deel 2 met een stuk snelweg race is in de maak..

Leuk hor :Y Die 1ste was geen ongelukje trouwens, heb daar even stil gestaan en gewacht, en reed weg toen jij kwam aanrijden. Jammer dat die 2de niet goed in beeld was. :]
 
Laatst bewerkt:
Hey guys,

al eerst sorry dat ik nix van me laat horen, bij deze er is nix ernstig gebeurt....

verhaal was, ik was zo blij en zo antosiast dat ik jullie eindelijk gevonden in Eijsden na hele rit alleen vanuit a'dam, daardoor dat ik vergat om te tanken, mijn lampje brandt al onderweg naar Eijsden, ik kon nog maar ongeveer 10 km meerijden maar wist niet wanneer het volgende tank station, ik heb nog naar Sjoerd die rijd namelijk voor me nog getouterd maar die hoord me niet omdat hij ipod aan had denk ik, toen begint iedereen weg te rijden,, heb nog geprobeerd naar naar hem te rijden ik stopt net achter hem maar helaas was ie weer weg......
toch ff snel getankt, toen de weg gepakt hopend jullie te bijhouden maar helaas tevergeefs.... toen heb gewoon mijn weg gepakt mij eigen route gereden,wel teluergesteld...............maar goed shit happend

ik hope dat jullie een leuk dag gehad hebben maar zo te lezen is al duidelijk
 
Hey guys,

al eerst sorry dat ik nix van me laat horen, bij deze er is nix ernstig gebeurt....

verhaal was, ik was zo blij en zo antosiast dat ik jullie eindelijk gevonden in Eijsden na hele rit alleen vanuit a'dam, daardoor dat ik vergat om te tanken, mijn lampje brandt al onderweg naar Eijsden, ik kon nog maar ongeveer 10 km meerijden maar wist niet wanneer het volgende tank station, ik heb nog naar Sjoerd die rijd namelijk voor me nog getouterd maar die hoord me niet omdat hij ipod aan had denk ik, toen begint iedereen weg te rijden,, heb nog geprobeerd naar naar hem te rijden ik stopt net achter hem maar helaas was ie weer weg......
toch ff snel getankt, toen de weg gepakt hopend jullie te bijhouden maar helaas tevergeefs.... toen heb gewoon mijn weg gepakt mij eigen route gereden,wel teluergesteld...............maar goed shit happend

ik hope dat jullie een leuk dag gehad hebben maar zo te lezen is al duidelijk


De eerst volgend keer, als je ooit weer mee wilt, en de zin nog kan opbrengen blijf je voortaan naast,achter, of voor me rijden.. je ghad ook Ingrid kunnen bellen, als je dat nummer had, ik had gekeken of je mij nog had gebeld..
Ben wel blij dat je weer in beeld bent.. Je staat helaas wel op een aantal foto,s, niet te veel sorry, 1 of twee.. Maar ik hoop dat je ooit een hele dag mee kan zonder vallen, of stil te komen te staan.
Groetjes van Ingrid en mij...
 
Blij dat er niks ernstig is gebeurd !
Volgende keer toch maar ff tel nummers uitwisselen.
 
Natuurlijk niet, gewoon lekker rijden, geen andere hobby, wat wil je doen breien?
Ik heb ook nog een deel 3 zonder muziek, dat is bij stops gefilmd, met de handycam..
ook leuk materiaal, die doe ik morgen weer, deel twee is nog 20 min onderweg.

Ingrid is ook haar laatste nu aan het uploaden..
Die heeft ook nog meer film werk, en ik ook.. genoeg nog te zien dus.

Een nieuw topicrit v/a de 1ste te lezen ff opletten dus.
( betreft rit in eigen land)
 
Laatst bewerkt:
Wie weet er nou de uiteindelijke route hoe we daadwerkelijk zijn gereden ?

Mag op een kaart maar ook van plaats naar plaats...
full


Meestal heb ik een gps logger aan boord, nu ook maar stond niet aan :$ :$
Nadat onze bermtoerist zijn actie had uitgevoerd kwam ik daarachter.
De log is dan ook vanaf deze plek gestart.
Heb je toch een idee wat de route is geweest.

Nog bedankt voor het posten van dat gasding (was de naam alweer vergeten)
Ga hem ook maar eens bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan