Motorrijders bash topic

Veel reacties op GS doen me maar aan 1 ding denken:

envys.jpg
 
De geenstijl bezoekers grossieren allemaal in een hele makkelijke eigenschap die zich het best laat omschrijven als: "Blaffende honden bijten niet". Ze hebben een grote mond over 'opduwen' en 'deur open gooien in de file' en 'afsnijden', maar in de praktijk kom je het maar heel zelden tegen.
Ik zie geenstijl (waar af en toe amusante artikelen op staan) vooral als een soort rebellen club, waar middelmatige mensen hun frustraties van zich af kunnen schrijven, zowel in de blogs als in de comments.
 
Wat ik apart vind is dat ze "negatieve reacties dan" alleen over babyboomers en herriebakken hebben. Ehh, ooit een babyboomer op een r1 gezien? Ik niet.
Mja, dit is geenstijl, "niks aan de hand mensen, lachen en doorlopen.
 
ik zag laatst een mooie motor staan van een gast die prittstift heet.
had een beetje dezelfde kleuren als dit beest.
horzel.jpg
 
wat een "gemauuw"" zeg om het maar op z'n brabants te zeggen.

9 van de 10 die op GS negatief reageren zijn mislukte zakenmannetjes in hun lease opel/audi/bmw die zelf niet de ballen hebben om op zo'n ding te stappen.

Dus gaan ze de gem.motorrijder maar vergelijken met iets wat ze zelf niet durven cq. mogen van de vrouw,aangezien de vrouw weet dat hun man een ruggengraatlose loser is met zijn audi als goedmakertje wat ie in bed tekort komt.
Dus die frustratie botvieren ze maar weer eens op de motorrijder en dan is het cikeltje weer s compleet...

En de opmerkingen over: ik druk m van de weg af enz enz enz,,gebaseerd op een levendige fantasie waarin ze een partij ballen tussen hun benen hebben en een eigen mening,aangezien ze die in de normale realliteit niet hebben.

C'ya
 
Klopt, 80 wordt 60, niet meer inhalen. Dus je sukkelt met 50-55 achter elkaar aan waar je vroeger door reed en in kon halen. Mensen gaan andere dingen doen en letten niet meer op, worden duf en zo krijg je dat mensen ook met lage snelheid op elkaar klappen omdat de achterste te laat in de gaten had dat de voorganger ging afslaan/remmen.
Komt vooral omdat heel veel medeweggebruikers de richtingaanwijzer (huh? Wasda...? )niet weten te zitten!
 
wat een "gemauuw"" zeg om het maar op z'n brabants te zeggen.

9 van de 10 die op GS negatief reageren zijn mislukte zakenmannetjes in hun lease opel/audi/bmw die zelf niet de ballen hebben om op zo'n ding te stappen.

Dus gaan ze de gem.motorrijder maar vergelijken met iets wat ze zelf niet durven cq. mogen van de vrouw,aangezien de vrouw weet dat hun man een ruggengraatlose loser is met zijn audi als goedmakertje wat ie in bed tekort komt.
Dus die frustratie botvieren ze maar weer eens op de motorrijder en dan is het cikeltje weer s compleet...

En de opmerkingen over: ik druk m van de weg af enz enz enz,,gebaseerd op een levendige fantasie waarin ze een partij ballen tussen hun benen hebben en een eigen mening,aangezien ze die in de normale realliteit niet hebben.

C'ya
_O- _O-

*Vraag me wel af hoeveel motorrijders hier er ook daadwerkelijk een spiegel van een auto af hebben geslagen, zijn er ook nogal veel hier... :X
 
Laatst bewerkt:
wat een stelletje laffe jaloerse honden zeg daar op GS...
heb idd ook regelmatig de neiging om even de spiegel eraf te trappen nadat mr/mrs koekblik mij bijna doodrijd.. mja dat maakt mij cker weer de rotte appel... zucht..
defensief rijden.? huh watsdat:s.?
echt geen woorden voor dat soort mensen....^^
 
U bent bij dezen gewaarschuwd. 's Heeren wegen zitten tjokvol met stuiterende, klappende en plakkende, ONVERANTWOORDELIJKE GEKKEN.

Goh, steeds als ik kijk, zitten 's heerens wegen vol met mensen in lompe ijzeren doosjes wachtend in een stinkende rij. Gelukkig lees ik net op GeenStijl dat het het aankomende paasweekeinde eindelijk eens een keer anders is.

Is er dan weer een autoloze zondag of zo?
 
Ach het is gewoon uitlokken joh, allemaal grote mond en blijkbaar nog niet eens genoeg kennis om te begrijpen dat het gewoon is toegestaan om tussen files door te rijden ;)
 
_O- _O-

*Vraag me wel af hoeveel motorrijders hier er ook daadwerkelijk een spiegel van een auto af hebben geslagen, zijn er ook nogal veel hier... :X

"Afgeslagen...", nee inderdaad daar hoor ik niet bij.
Spiegel afgetrapt is wel glansrijk gelukt. *O*
(En och hij gebruikte die spiegel toch al niet.)
 
Laatst bewerkt:
Dit is weer een geweldig voorbeeld van :
Be the better man, and just walk away!

Laat ze maar lekker lullen, denken en zeiken. Wij zijn beter en laten ons niet verleiden tot een zinloze discussie met kortzichtige internet 'reaguurders' die zich nog verbazen over hun eerste sprietjes schaamhaar!

Discussion on the internet is like the paralympics: even if you win, you are still a retard! ;)


full
 
GeenStijl heeft altijd gelijk, nu dus ook. Jullie zijn gewoon aso's!!

Wie nu nog zeurt, gaarne naar het Calimero topic.




:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan