Motorrijders/begeleiders gevraagd voor Truckrun 21 sept. 2019

Vulcanrider

MF veteraan
Donateur
1 nov 2008
2.938
1.018
Zaandam
Dames en heren,

Het volgende volgende wil ik graag onder de aandacht brengen.
Ik rij dit jaar voor het eerst mee op 21 september 2019 als motorrijdende verkeersregelaar. Het doel is uiteindelijk om de zwakkere in de samenleving c.q. gehandicapten een leuke dag te bezorgen in een truck.
En ja, het kost je tijd, je moet een verkeersregelaar e-learning ( 1 uur) doen plus een avond voorverkennen en wat benzine.

Maar men heeft te weinig vrijwilligers, dus meldt je aan als je deze uitdaging aan wilt gaan.

Onderstaande mail heb ik ontvangen


De inschrijving voor de Truckrun 2019 gestart. Maar dat wist je al! We gaan rijden op 21 september a.s. in de regio Heemskerk.

Wat je nog niet weet is dat er zich nog maar 58 motorrijders hebben aangemeld. En we hebben er minimaal 125 nodig!

Heb je mogelijkheden om dit bericht door te sturen aan rijdende vrienden/kennissen? Meteen doen!
Opgave van naam en e-mail is voldoende voor nieuwe rijders. Wij zorgen voor de rest. Als jij je al ingeschreven hebt hoeft je dit niet opnieuw door te geven!

Heb jij je nog niet opgegeven en ben je die dag vrij? Geef je dan alsnog snel op via een reply van dit bericht (je hoeft er niets bij te typen!)

Na jouw inschrijving ontvang je een mail met de gegevens waar je je certificaat kan regelen. Wacht niet te lang met opgave omdat het doorgaan van de TruckRun 2019 mede afhankelijk is van jouw aanwezigheid.

Namens Stichting Globetruckers,
Melgert Rink

www.stichtingglobetruckers.nl
 
Laatst bewerkt:
Goed initiatief, die mensen verdienen ook wat lol. Helaas heb ik 21 september al een evenement staan, anders had ik wel meegereden, zeker omdat ik de vrijstelling voor dit jaar al binnen heb vanwege een ander evenement.

Mensen, laat je niet afschrikken door die 'cursus verkeersregelaar', dat is niet zo gek moeilijk. Heb je veel fouten, noteer die dan, maak de vragen opnieuw en kies dan de juiste vragen. Heel random is het namelijk niet.
 
Goed initiatief, die mensen verdienen ook wat lol. Helaas heb ik 21 september al een evenement staan, anders had ik wel meegereden, zeker omdat ik de vrijstelling voor dit jaar al binnen heb vanwege een ander evenement.

Mensen, laat je niet afschrikken door die 'cursus verkeersregelaar', dat is niet zo gek moeilijk. Heb je veel fouten, noteer die dan, maak de vragen opnieuw en kies dan de juiste vragen. Heel random is het namelijk niet.

Het is jammer dat je niet mee kan.
En je hebt gelijk mbt de e-learning, die is te doen, vragen onthouden en/of opschrijven.

Er zijn veel motorrijdende verkeersregelaars nodig omdat er niet meer langs de vrachtwagens gereden mag worden.

Luitjes, geeft de zwakkere & gehandicapten een leuke dag en geef je op.
 
Beste forumleden,

Er zijn nog steeds motorrijders nodig om de truckrun in Heemskerk te laten slagen.

Kijk aub even op de startpagina van dit topic.

Alvast bedankt.

Willem
 
Wat een goed initiatief. Hier in A'dam komen ze ook 1x per jaar in brandweer & politie wagens door de stad met sirenes en alles aan. Twee vraagjes kost dat theorieexamen geld? En hoe lang duurt die rit ongeveer? Is het echt een volle dag of een paar uur?
 
Het examen kost NIETS. De tijdsduur is ongeveer een uur.

Na het inloggen, dat krijg je vd Truckrun organisatie, is het een kwestie van lezen en daarna een aantal vragen maken.

Zelfs deze 61e jarige kan het, dus de jonkies zeker.
 
Hoe zit het eigenlijk met extra verzekering die dag?

Heb als eens eerder mee willen doen, echter was alles volledig eigen risico, en dat is het mij niet waard.
 
Voor diepte informatie de site raadplegen. Staat boven in de topic. En eventueel een mail sturen naar de organisatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan