Motorrijders betrokken bij ongeluk Brienenoordbrug

AjjSts

Die hard MF'er
3 jun 2003
751
0
Zevenbergen
Vanmorgen kwam ik na een omweg op het werk. De parallelbaan van de A16 was geblokkeerd door een ongeluk. Ik zag de Yamaha Tundercat van David, die is altijd vroeg op het werk, niet staan en dacht: die staat vast in die blokkade en kan er niet langs (was het maar zo geweest).

Om 10:30 uur kreeg TAZzz (die tegenover me zit) een mailtje met het bericht dat David met ernstig hersenletsel, en in coma, is overgebracht naar het Dijkzigt.

Bij het ongeluk schijnen meerdere motorrijders betrokken te zijn. Over de oorzaak tast de politie nog in het duister, maar er waren ook 1 of 2 vrachtwagens en andere voertuigen bij betrokken. Er is niet veel te vinden over het ongeluk op internet.

Toen ik vanmiddag naar huis ging was Davids toestand nog steeds kritiek. Ik hoop dat die lege plek naast onze motoren niet voor altijd leeg blijft. Bij alles wat we vandaag deden, moesten we denken aan David. Ik kan me niet meer herinneren hoe vaak ik vandaag inwendig heb gevloekt en gescholden. Het is zo kloten dit :(
 
geen idee wie david is maar tis een motorcollega van ons allen, ik wens hem en zijn familie/vrienden en jullie veel suc6 toe in de komende tijd waarin kerst een ander gevoelg krijgt op deze manier.
 
tering, ik hoop dat het goed komt met hem!

sterkte aan zijn familie/vrienden en natuurlijk aan david zelf!
 
'(
Ik hoorde al iets op de radio hierover, bij het filenieuws.

Sterte aan alle betrokkenen.
 
Ik ben afgelopen maandag op die plaats ook bijna mijn kist ingereden omdat de doorgaande route 50 km/uur vermeldde en de parallelbaan stond op 70 km/uur.
Ik kwam toen in een soort fuik van doordrammende auto's uiterst rechts, een dropveter met PC Hoofdtractor die kostte wat het kost 50 wilde aanhouden en een busje met bouwvakkers die ineens zagen dat het rechts sneller ging.

Die verkeerssituatie daar is normaal al chaotisch, maar de laatste tijd staat de feestverlichting daar wel zulke rare getallen aan te geven dat je echt een stukje beschermend koekblik nodig hebt. Gewoon van de zotte dat zulke non-informatie gewoon weg aangegeven mag worden.


Ik hoop dat David weer hersteld. Ik denk dat ik hem weleens heb zien rijden .....


Beterschap....
 
Hopen dat ie er goed uitkomt en er niets al te ernstigs aan overhoudt...


Motorrijder ernstig gewond op A16

Een 28-jarige motorrijder uit Hendrik-Ido-Ambacht is donderdagochtend ernstig gewond geraakt bij een ongeval op de A16 bij de Brienenoordbrug.
De man werd geraakt door een vrachtwagen die van rijstrook wisselde. De chauffeur heeft vermoedlijk niets gemerkt en is na de aanrijding doorgereden. De motorrijder is in kritieke toestand overgebracht naar het Erasmus MC.

Na de aanrijding werden alle rijstroken afgesloten waardoor diverse files ontstonden.

Bron: site van TV Rijnmond, de regionale nieuwszender. Staan ook wat videobeelden van de situatie ter plekke.
 
Klote ;(

Laten we hopen dat het weer goed komt met David.
Heel veel sterkte gewenst aan alle familieleden en betrokkenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan