Motorrijders betrokken bij ongeluk Brienenoordbrug

Poeh, da's een hele opluchting! Zo te lezen is David er nog lang niet, maar gaat hij wel de goede kant op. Veel sterkte, beterschap en voorspoed voor het nieuwe jaar gewenst! Dat hij maar snel weer lekker kan :]
 
Hallo mensen,

Ook ik ben natuurlijk hartstikke blij, dat het een stukje beter gaat met David. Helaas kunnen we voorlopig nog niet op ziekenhuisbezoek gaan. Maar we hopen, dat daarin snel verandering zal komen. We zullen dan ook zeker een papieren versie van dit topic meenemen. Dit om David en Claudia een hart onder de riem te steken door te laten zien, dat er zovelen met hun meeleven.
Over dit meeleven gesproken, zelf ben ik ook ontzettend onder de indruk geraakt van al de reacties. Vooral de getoonde betrokkenheid met het feit, dat David en Claudia hun eerste kindje verwachten deed mij heel veel (en ik weet zeker ook AjjSts), niet in de laatste plaats, omdat ook wij 2 van die koters rond hebben lopen.
Daarom wil ik jullie via deze weg heel hartelijk bedanken voor jullie woorden en belangstelling. En ik hoop, dat David en Claudia snel in de gelegenheid zijn om zelf een reactie te geven in dit topic.

Nogmaals bedankt.

Greetzzz,

Rob
 
Hallo mensen,

Ook ik ben natuurlijk hartstikke blij, dat het een stukje beter gaat met David. Helaas kunnen we voorlopig nog niet op ziekenhuisbezoek gaan. Maar we hopen, dat daarin snel verandering zal komen. We zullen dan ook zeker een papieren versie van dit topic meenemen. Dit om David en Claudia een hart onder de riem te steken door te laten zien, dat er zovelen met hun meeleven.
Over dit meeleven gesproken, zelf ben ik ook ontzettend onder de indruk geraakt van al de reacties. Vooral de getoonde betrokkenheid met het feit, dat David en Claudia hun eerste kindje verwachten deed mij heel veel (en ik weet zeker ook AjjSts), niet in de laatste plaats, omdat ook wij 2 van die koters rond hebben lopen.
Daarom wil ik jullie via deze weg heel hartelijk bedanken voor jullie woorden en belangstelling. En ik hoop, dat David en Claudia snel in de gelegenheid zijn om zelf een reactie te geven in dit topic.

Nogmaals bedankt.

Greetzzz,

Rob
Sterker nog, ik hoop hen met zijn drietjes volgend jaar irl te zien op de een of andere megameeting, eventueel in een tijdelijke stoel.
Toch nog prettige dagen toegewenst.
 
Dat zou helemaal te gek zijn Stekman en ik sluit me er helemaal bij aan :}

Greetzzz and happy holidays !
 
Eigenlijk zou TAZzz jullie op de hoogte brengen, omdat ik dacht vanavond geen tijd te hebben. Gelukkig nog een gaatje gevonden om het goede nieuws te brengen *D

Nu ik toch bezig ben.

In de voorgaande berichten wilde ik er niet over beginnen omdat de kans heel groot zou zijn dat David nooit zou kunnen genieten van hun eerste kind. Zijn vrouw is namelijk kort na onze rit naar de TT zwanger geraakt. Ze is nu bijna 5 maanden zwanger. Terwijl ik dit zit te tikken, zit ik bijna te janken achter mijn PC maar ik denk dat dit meer te maken heeft met de goede berichtgeving. Wat zit een mens soms vreemd in elkaar.
Nou joh, ik voel met je mee! Gelukkig gaat het al weer wat beter met David, maar ik kan me heeel goed voorstellen dat je hier emotineel van wordt. Sterker nog, bij het lezen van jou stukje kreeg ik zelfs al zo'n gevoel en ik ken David niet eens. Waarschijnlijk komt het omdat ik net vader geworden ben en me dit soort senario's al vaker door m'n hoofd heb laten gieren. Ik moet er niet aan denken dat die kleine van mij zonder z'n vader verder moet. Ik hoop in ieder geval dat David hier nix aan overhoud en dat hij over een paar maandjes lekker kan gaan zwemmen met z'n zoon/dochter. En als het goed komt hoop ik dat z'n vrouw hem nog laat rijden ;) STERKTE DAVID, VROUW+?
 
Ah, eindelijk eens een goed bericht in een situatie als deze. Gelukkig maar. Alle sterkte van de wereld toegewenst aan David en familie/vrienden, en veel sjucces en geluk met de kleine die op komst is! Geniet er van!
 
Wat fijn om te lezen dat David uit coma is.
ik wens de fam., vrienden maar vooral David, Claudia en de allerkleinste motormuis alle goeds voor nu en 2005.
 
Voor mij breekt nu de kerstvakantie aan. Gelukkig kan ik met een goed gevoel vertrekken. Gezien de omstandigheden gaat het de goede kant uit. Ik heb met TAZzz afgesproken dat hij jullie de komende week (als er nieuws) op de hoogte houdt.
Onderstaand heb ik een behoorlijk stuk van de tekst gezet die wij op het werk vandaag kregen toegezonden van degene die het contact met de familie onderhoud. Op verzoek van David is zij gisteren bij hem langs geweest.


Naar omstandigheden gaat het goed met David. Motorisch is hij helemaal in orde verklaard, hij kan alles gewoon bewegen. Voor zijn gebroken nekwervel moet hij nog minimaal 6 weken met een brace lopen. Hij ligt niet meer aan de beademing of aan het infuus. In zijn hersenen zijn 3 bloeduitstortingen te zien. Eerst moeten deze nog verder genezen en alle medicijnen zijn lichaam uit. Pas daarna kunnen ze iets meer zeggen over mogelijke gevolgen. Op dit moment heeft hij problemen met zijn geheugen, concentratie en ziet niet goed. Hij kan zich wel veel herinneren maar is ook stukken kwijt. Hiermee gaan de artsen nu met hem aan de slag.

Het is nu voor David erg zwaar. Zeker omdat hij zich maar kort kan concentreren en veel medicijnen krijgt, is alles nu nog heel vermoeiend voor hem. Na een klein halfuurtje bezoek was hij helemaal uitgeput. Hij heeft ook heel veel vragen hoe alles nu precies in elkaar zit, snapt het allemaal nog niet zo goed. Van het ongeluk zelf kan hij zich niets herinneren. Gelukkig maakt hij ook af en toe nog wel een grapje.

Ik vond het fijn om te zien dat hij er al zo goed voorstaat na 2 weken, ook volgens de artsen. Maar ik wil wel duidelijk maken dat hij echt nog niet de oude David is zoals wij hem kennen.
 
Goed nieuws dus wederom :} :} :}

Gelukkig nog enigszins een relatief goeie kerst voor de familie, bekenden en david zelf
 
Jeetje, ik lees dit nu pas allemaal. Dat is schrikken (understatement bij gebrek aan een beter woord)

Ik ken David niet, maar wat ben ik blij voor hem (en zijn vrouw/vriendin) dat het nu al zo goed gaat. Ik hoop zo dat de rest van het herstel net zo goed gaat als het eerste deel en dat hij over 'n tijd weer helemaal de oude is.

Wat moet dat zwaar zijn. Vooral ook voor zijn vrouw, zwanger en dan de angst om je man te verliezen. Dan schiet ik dus helemaal vol!

Ik had het nieuwsbericht wel gehoord en het er van de week nog met mijn lief over toen hij 'n uur later thuiskwam dan ik dacht... Die verlammende angst dat er iets is gebeurd.

Zo goed om te horen hoe het verder gaat met die anonieme man uit het nieuws!
 
Zo, da's goed nieuws *D Natuurlijk zal het herstel nog de nodige tijd in beslag nemen, maar het begin is er!

David en Claudia, ken jullie niet persoonlijk, maar heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat jullie in 2005 samen kunnen genieten van jullie kind.
 
veel sterkte toegewenst met het herstel.
hopenlijk komt het helemaal goed en kan hij van de zomer weer lekker op de motor.
 
heb dit voorval sinds mijn reaktie een paar weken niet gevolgt en lees nu weer alle berichten.krijg nogsteeds de rillingen maar lees dus dat het de goede kant opgaat.nou dan kan ik er vanuit gaan dat david en zijn vrouw echt een nieuwe start gaan maken in 2005.zowel met het herstel als met de kleine die eraan zit te komen.als er iets is wat ik als buitenstaander kan betekenen voor david of zijn vrouw dan denk ik dat dit geen probleem zal zijn.al is het maar een kaartje om hem hun te laten weten dat we hun alle sterkte toewensen.(zoiets als bij dat schietincident ofzo).nogmaals ik hoop dat alles heel snel weer goed zal gaan voor jullie.groeten:boedhaman
 
HET MOOISTE EINDE VAN 2004 en HET ALLERBESTE BEGIN VAN 2005

Vandaag hoorde ik het pas op het werk: David is op 31-12-2004 ontslagen uit het ziekenhuis, niemand was verder nog op de hoogte gebracht. Hij is thuis, hoeft geen revalidatieproces in en alles schijnt naar behoren te functioneren. Het begint langzaamaan tot hem door te dringen wat er is gebeurd. Hij is nog wel snel vermoeid en heeft heel veel moeite om zich te concentreren, maar wat een prachtige bericht was dat vanmiddag. Het is ongelooflijk hoe snel zijn herstel eigenlijk nog is gegaan. Hij is er nog niet, maar er is goede hoop dat alles weer helemaal goed komt.

We (TAZzz en ik) zullen binnenkort een uitdraai van dit topic maken en aan David overhandigen, dan kan hij lezen hoe er met hem is meegeleefd. Bedankt allemaal, ik weet zeker dat het hem goed zal doen. Ons heeft het in ieder geval geholpen :}
 
David,proficiat met deze nieuwe kans!! :} :} :}
En je wederhelft, en straks jullie kleintje ook!! :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan