Motorrijders betrokken bij ongeluk Brienenoordbrug

vetZZZZZz

Als we allemaal een eur overmaken naar die dude heeft ie ook zo weer een mototie.... kan die zijn kleine leren rijden.....

slab.jpg


get well soon... :]
 
Laatst bewerkt:
Fijn om te horen dat het toch weer de goede kant met hem opgaat. :}
Ken hem niet persoonlijk, maar het knaagt toch aan je als je dit soort ellende leest.
 
Pfoe, dat is het beste nieuws van 2005 tot nu toe. Heel veel sterkte bij het verdere herstel gewenst; hopelijk is hij snel weer helemaal de oude!
 
HET MOOISTE EINDE VAN 2004 en HET ALLERBESTE BEGIN VAN 2005

Vandaag hoorde ik het pas op het werk: David is op 31-12-2004 ontslagen uit het ziekenhuis, niemand was verder nog op de hoogte gebracht. Hij is thuis, hoeft geen revalidatieproces in en alles schijnt naar behoren te functioneren. Het begint langzaamaan tot hem door te dringen wat er is gebeurd. Hij is nog wel snel vermoeid en heeft heel veel moeite om zich te concentreren, maar wat een prachtige bericht was dat vanmiddag. Het is ongelooflijk hoe snel zijn herstel eigenlijk nog is gegaan. Hij is er nog niet, maar er is goede hoop dat alles weer helemaal goed komt.

We (TAZzz en ik) zullen binnenkort een uitdraai van dit topic maken en aan David overhandigen, dan kan hij lezen hoe er met hem is meegeleefd. Bedankt allemaal, ik weet zeker dat het hem goed zal doen. Ons heeft het in ieder geval geholpen :}

Yeahaaaa....... :} :} :} :}

fantastisch!!!!!!! :} :} :}


dat zijn de berichten! Dat ie er maar heel snel weer bovenop komt!!! *D

Blijft een kl*te brug die brienenoord....altijd veel klappen van de wind....en verkeer dat switcht van de ene baan naar de andere zonder richting aan te geven! :( En druk!!!!! :X

maare.....David geweldig voor jou en je familie dat het herstel zo spoedig gaat! :}
 
Laatst bewerkt:
yay!!! wat fijn om dat te horen :) en ik sluit me aan bij wat er eerder al gezegd is: ik ken David en Claudia verder niet maar als er iets is wat ik als onbekende collega-rijder kan doen, kaartje sturen oid, dan hoor ik het graag!
In ieder geval hoop ik dat het supersnelle herstel zich in 2005 voortzet en alvast gefeliciteerd en veel succes met de kleine :)
 
Lees dit topic net pas, maar na heel die rit uitgezeten te hebben kan ik alleen maar blij zijn dat alles (relatief) goed afgelopen is. In ieder geval Claudia en David, veel geluk met jullie gezinsuitbreiding en in jullie verdere leven. En ook al kennen wij elkaar niet, maar wellicht dat we elkaar snel op de motor mogen treffen. De beste wensen voor jullie in ieder geval voor 2005.
(Dit laatste geld uiteraard voor alle motorvrienden :} )
 
Heuy wacht ff, ik wil ook nog in de uitrdraai komen :+

*zwaait* yoyo, beterschap !
 
zo, da's pas goed nieuws...nu nog ff aansterken, maar ontzettend fijn dat ie er (weinig) aan heeft overgehouden.

:} fantastisch, zulk nieuws.
Beterschap, David ;)

Cindy
 
Nou, ik ook nog ff snel voor de uitdraai!

Fantastisch nieuws :} Ik hoop dat je snel weer "mobiel" bent. Ennehh.....ik weet niet wanneer de kleine komt, maar ik weet zeker dat de pijn dan veel minder zal zijn! Nogmaals sterkte de komende tijd en je vrouw ook natuurlijk. ;)
 
Geweldig dit nieuws :}

Ik heb toch wel regelmatig aan het gebeuren gedacht en me afgevraagt hoe het ermee zou zijn.

Dan is dit natuurlijk een goed begin van 2005. Het kan alleen maar beter gaan :} Aan de wilskracht van David kan het niet liggen.
 
:} :} :}

Geweldig! Dit had ik eerlijk gezegd niet zo snel verwacht! Wat geweldig mooi! :}

Een goed herstel toegewenst David, en succes met de kleine! :)
 
nou na alle ellende die we de afgelopen weken hebben mogen horen en aanschouwen is dit een welkome afwisseling.wat een fantastisch bericht dat hij al thuis is.vanaf hier zou ik zeggen:doe het rustig aan en neem alle tijd voor je herstel.ik deed dat niet en heb nu spijt.laat je door niets of niemand opjagen zodat je straks zonder schade van je kleine-je vrouw en van het motorrijden kunt genieten.tot op een meeting??groeten:boedhaman
 
Hallo allemaal, even een update.

Ben ik gisteravond mijn twee ruziemakende koters uit elkaar aan het trekken, gaat de telefoon. Is het DAVID !!! En na 20 minuten het gesprek te hebben beeindigd, kan ik nog steeds niet geloven, dat ik hem gesproken heb.
Zijn stem klonk helder en hij sprak zonder haperen oid. Hij draagt een nek-brace, maar heeft weinig pijn. Het liggen gaat hem nog niet goed af, daarvoor heeft hij nog teveel last van de impact die zijn lijf heeft moeten ondergaan.
De dag van het ongeluk kan hij zich helemaal niet meer herinneren. En zijn coma heeft hij als een akelige droom ervaren.
Het concentreren gaat ook met de dag beter. Hij hoopt van harte dat hij weer dezelfde David wordt, als hij voor het ongeluk was. Hij had alweer een uurtje heel rustig buiten gewandeld en dat ging hem heel goed af. En nu probeert hij het leven samen met Claudia (en straks met de kleine uk) weer op te pakken.
Van zijn ouders had hij al begrepen, dat er op het internet iets over zijn ongeluk was vermeld. En zo gauw zijn toestand het hem toelaat zal hij zelf de reacties lezen. Hij laat mij jullie alvast in elk geval bedanken !
Hij verzocht ons (AjjSts en mij) om snel langs te komen om even bij te praten. En dat gaan we natuurlijk ook doen. En dan nemen we cker een papieren exemplaar van dit topic mee !!

Greetzzz en ik hoop dat dit goede nieuws een voorbode is van een gelukkig, gezond en veilig 2005 voor jullie allemaal !!!

Rob
 
Wow was dit topic ff uit het oog verloren, maar ben heel erg blij te horen dat alles nu weer de (hele) goeie kant op gaat met david, en dan nog een kleine op komst, dan wil je wel denk ik!

Succes david met het herstellen, die paar kleine dingetjes komen ook vast nog allemaal nog goed!

Fijn voor je dat je david aan de telefoon hebt gehad, zal zeker heel erg veel goed doen! en dan nog lekker lang en helder!
Komt allemaal goed!
 
Hey Tazz en AjjSts, ik had ook een tijd geleden al gehoord van dit ongeluk en heb verdere ontwikkelingen van een bekende gehoord. Vaak gevraagd hoe het ging met 'de motorrijder', blijkt dus David te zijn (ken ik niet). MAar misschien dat de naam Reinder (&Mariska) je wat zegt, hoorde laatst dus van Reinder dat David weer thuis was, en dat het misschien weer 95% goed gaat komen! :} was echt enorm blij dit te horen :} ondanks dat ik hem niet ken, nou sterkte nog!! (ik had geen flauw idee dat bekenden van hem dus ook op mf zaten)
 
He Smitjr,

Die ken ik wel denk ik. Zij reden toch ook mee met David, Claudia en ons naar de TT vorig jaar. Maar AjjSts kent ze beter. Reinder rijdt toch ook Beemer, zoals hij 8-) ?
It's a small world after all ;)

Greetzzz.
 
He Smitjr,

Die ken ik wel denk ik. Zij reden toch ook mee met David, Claudia en ons naar de TT vorig jaar. Maar AjjSts kent ze beter. Reinder rijdt toch ook Beemer, zoals hij 8-) ?
It's a small world after all ;)

Greetzzz.


Beemer weet ik nie, zal ie wel gehuurd hebben ofzo?? Hij rijdt zelf nie zoveel, heeft een cb250 (klassieker) en is/was opzoek naar een motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan