Mini Mistress
MF veteraan
Zo'n Elise das pas gevaarlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo'n Elise das pas gevaarlijk.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Motorrijden is nu eenmaal gevaarlijker dan autorijden. Welke statistiek je er ook bijpakt, je hebt op de motor nu eenmaal meer kans op een ongeluk en bij een ongeluk meer kans op (ernstig) letsel dan in de auto. En aangezien de auto er ook redelijk ongunstig uitkomt in vergelijking tot bijv. bus, vliegtuig, trein, etc. is motorrijden bijgevolg ook gevaarlijker dan gebruik maken van die vervoermiddelen. Ontkennen daarvan is, imho, dan ook niet echt realistisch.
Dat wij dat risico voor lief nemen, doet niks af aan het risico op zich.
Ik ben voor! Wordt m'n goede voornemen voor het nieuwe jaar.Dus....nog even snel een totaal overpowered, enegie-INefficient pk-pakhuis kopen en gaaaaaaaaaan.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Motorrijden is nu eenmaal gevaarlijker dan autorijden. Welke statistiek je er ook bijpakt, je hebt op de motor nu eenmaal meer kans op een ongeluk en bij een ongeluk meer kans op (ernstig) letsel dan in de auto. En aangezien de auto er ook redelijk ongunstig uitkomt in vergelijking tot bijv. bus, vliegtuig, trein, etc. is motorrijden bijgevolg ook gevaarlijker dan gebruik maken van die vervoermiddelen. Ontkennen daarvan is, imho, dan ook niet echt realistisch.
Dat wij dat risico voor lief nemen, doet niks af aan het risico op zich.
Iedereen die ontkent dat motorrijden meer risico's met zich brengt is niet goed bij z'n hoofd.
Alle gewauwel over loud pipes en de rol van de bestuurder nemen niet weg dat je t.o.v. een koekblik aardig wat bescherming mist en slechts op twee wielen rijdt.
Neemt niet weg dat die gasten bij de EU nu helemaal van de pot zijn gerukt......
Rustig, adem in........adem uit......adem in..........boos............boos.............
Het is werkelijk waar te gek voor woorden dat dat nog steeds gebeurt.weet je wat slecht voor het milieu is en nodeloze verspilling van grondstoffen???
dat forrensen tussen straatsburg en brussel.
Het is werkelijk waar te gek voor woorden dat dat nog steeds gebeurt.
Verders hoe komen ze erop dat een motorfiets inefficient zou zijn?
Die hoge bomen met die grote inkomens zijn gewoon jaloers.Gaan ze die pokke porsches, ferraries, jaguars en austin martins dan ook aanpakken...?
Ws. heeft dat iets te maken met het gegeven dat de gemiddelde motorfiets ongeveer net zoveel gebruikt als een auto met maar een kwart van het gewicht?Het is werkelijk waar te gek voor woorden dat dat nog steeds gebeurt.
Verders hoe komen ze erop dat een motorfiets inefficient zou zijn?
Ws. heeft dat iets te maken met het gegeven dat de gemiddelde motorfiets ongeveer net zoveel gebruikt als een auto met maar een kwart van het gewicht?
Sterker nog een studentje op een jaren 80 brik rijden ze er nog geeneens uit aan het stoplicht, dus hoppa...
...aanpakken die hap.
Mwah, de gemiddelde auto vervoert in de spits 1,2 personen met een stads-verbruik van 1op12. En de gemiddelde motor in de spits vervoert 1,002 personen met een gemiddeld stads verbruik van 1op15 ofzo.Ws. heeft dat iets te maken met het gegeven dat de gemiddelde motorfiets ongeveer net zoveel gebruikt als een auto met maar een kwart van het gewicht?
Hebben we allemaal te danken aan een stelletje posers en andere idioten die het voor iedere 'leek' niet anders laten lijken dan dat motorrijden levensgevaarlijk is...
Maar ik kreeg geen korting op het invoeren van mijn met katalysator uitgevoerde BMW Die koekblikker wélEn dat terwijl motorrijders al jarenlang dé oplossing voor het fileprobleem onder hun kont hebben. Bovendien is de motor relatief gezien zuiniger (=minder belastend voor het milieu) dan een auto omdat auto's vaak met slechts een bestuurder rijden zonder passagiers.
Mwah, de gemiddelde auto vervoert in de spits 1,2 personen met een stads-verbruik van 1op12. En de gemiddelde motor in de spits vervoert 1,002 personen met en gemiddeld stads verbruik van 1op15 ofzo.
Moet je de vervuiling eens meten van een motor t.o.v. een auto. Helemaal leuk met b.v. een dynojet kitje.
De auto is soms tot een faktor 40 (veertig) schoner!!!
Vergeet niet, there are lies, damned lies and statistics. Dat vliegen zo veilig zou zijn hangt echt af van hoe je meet. Meestal wordt naar reizigerskilometers gekeken, dus 1000 mensen vliegen 2000 km = 2 miljoen reizigerskilometer. Met die maatstaf komt vliegen als zeer veilig naar voren, maar als je kijkt naar aantal doden per vlucht/rit is die statistiek al een stuk minder gunstig. En dat is juist voor het gevoel een veel realistischer getal. De meeste mensen maken immers meer ritjes met auto/motor/fiets, dan vluchten.Motorrijden is nu eenmaal gevaarlijker dan autorijden. Welke statistiek je er ook bijpakt, je hebt op de motor nu eenmaal meer kans op een ongeluk en bij een ongeluk meer kans op (ernstig) letsel dan in de auto. En aangezien de auto er ook redelijk ongunstig uitkomt in vergelijking tot bijv. bus, vliegtuig, trein, etc. is motorrijden bijgevolg ook gevaarlijker dan gebruik maken van die vervoermiddelen. Ontkennen daarvan is, imho, dan ook niet echt realistisch.
Dat wij dat risico voor lief nemen, doet niks af aan het risico op zich.