motorrijders gezocht (Hoogeveen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Del Boske"]is vanavond nog ff wezen rijden met de gasten van het CERT (Circuitpark Emmen Racing Team) Was een mooi afgelegen stukje industrieterrein met mooi schoon asfalt :9~ => Schaamrandjes zijn bijna weg }) *D [/me]

Moet nog maar eens kijken of er in de buurt ook zo'n plekkie is...

Iemand een suggestie??
Buitenvaart is wel mooi, alleen de deklaag ligt er nog niet op, dus die valt af....
 
( Zaterdag overdag wisselen wolken en zon elkaar af en kunnen in het hele land buien optreden. De minima komen uit op omstreeks 4 en de maxima worden ongeveer 12 graden. )

dus :]
 
Laatst bewerkt:
[me="Del Boske"]is vanavond nog ff wezen rijden met de gasten van het CERT (Circuitpark Emmen Racing Team) Was een mooi afgelegen stukje industrieterrein met mooi schoon asfalt :9~ => Schaamrandjes zijn bijna weg }) *D [/me]

Moet nog maar eens kijken of er in de buurt ook zo'n plekkie is...

Iemand een suggestie??
Buitenvaart is wel mooi, alleen de deklaag ligt er nog niet op, dus die valt af....
emmen... rotonde nijbracht 1e rechts! (achter acm/esso)! :Y
 
we moeten een vertrekpunt+tijdstip afspreken wie er dan is die gaat dan mee.Er word gewerkt aan mijn msn.
 
ik heb al contact gehad met rené die kon niet vanochtend dus gaan wij ergens vanmiddag rijden, maar als er meer zijn die mee willen is dat natuurlijk veel leuker.

zodra ik een plaats en tijd heb zal ik het melden.
 
Laatst bewerkt:
We moeten een plaats+tijdstip afspreken wie er dan is die gaat dan mee.Er is ook een groep die deed dat op zondag en dat werkte perfect.Soms had je 5 rijders en dan had je 20.m v gr.Aan mijn msn word gewerkt.info@jusale.speedlinq.nl
 
wat vinden julie van het tankstation tegen over de mc donald zaterdags tegen 2 uur wie er dan is kan dan mee. dit is mijn msn z1000green@hotmail.com
 
Hier nog een rijder uit de omgeving van hoogeveen :W

Heb niet heel vaak tijd op de Zaterdag, maar als ik tijd heb lijkt het me wel leuk om een keer of wat een ritje te maken, ik wil zelfs wel voorrijden met de tomtom.

Rij op een GS500 uit 1992.

Toevoegbaar op MSN: dreetje9 at hotmail.com
 
kogel is door de kerk, ik ga mee!, en ik begreep dat gixxer k3 ook van de partij was.
 
Laatst bewerkt:
hahaha ja gixxer k3 gaat ook mee,
het weer trekt wel een beetje dicht maar volgens buinradar vakt het allemaal mee qua neerslag.
de neerslag ligt nu nog boven frankrijk

7u @ shell klok?
of eerder of later,, u vraagt wij draaien......
 
Heb jullie het nog droog gehouden ??

Volgende keer probeer ik er ook bij te zijn!
 
ja we hebben het zo goed als droog gehouden, hier en daar een nat stuk wegdek maar we zijn weer even weg geweest en het was gezellig, Dus gelaagde rit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan