motorrijders gezocht (Hoogeveen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nugent

MF'er
2 mrt 2008
46
0
hallo ik ben op zoek naar motorrijders die zaterdag smiddags willen toeren .Ik rij zelf een kawa z1000 we rijden meest 2 motoren een wat grotere groep lijkt mij gezelliger.Ik ben wel een mooi weer rijder.Ik woon in omgeving van hoogeveen.lijkt het je wat laat het mij even weten.
 
heu knutsel dat zou mij erg leuk lijken
maar ik denk dat de afstand een probeel word
ik woon in schagen (noord-holland)
vriendelijke motor groet jan
 
heu knutsel dat zou mij erg leuk lijken
maar ik denk dat de afstand een probeel word
ik woon in schagen (noord-holland)
vriendelijke motor groet jan
er zitten meer noord hollanders op het z plaza.
dan kan je samen oprijden.
we hebben 1 keer per jaar een ardennen rit en daar is zelfs eens iemand van uit den helder mee geweest..
 
leuk idee, voeg me maar toe op msn en laat me maar weten wanneer en waar we vertrekken.
ik woon ook in h-veen, dus moet goed komen.
koelemeijer7@hotmail.com
 
lijkt mij ook wel een x leuk om een stukje te gaan rijden,
ik woon zelf ook in de buurt van hoogeveen en rijd op een duc 749.
hoe ziet jullie middagje rijden er uit dan?
stukje rijden... terrasje... stukje rijden zoiets?
lijkt me leuk, spreken jullie elkaar via msn?
marcel
 
Ik ben er ook wel voor te porren, woon zelf in Hoogeveen en heb een CBR600F uit '99 in PIMPmode, dus aan verandering onderhevig!!! Mail en msn staan in m'n profiel@! })
foto12wk2.jpg
 
Jorn jij had toch eerst een grijs witte crb 600 (?) f met 4 van die uitlaatpijpjes onder de kont?
k heb je daar nooit mee zien rijden maar k had de foto's gezien in (geloof) het 600rr forum. of was het in het circuit park emmen topic?
deze geel groene 600f heb k al wel eens in hgv zien rijden.
ik reed vorige zomer nog op een rode 600RR die ik nu heb ingeruild voor een rode rammelbak.
groeten marcel
 
Klopt helemaal. M'n eerste motor was een wit/grijze CBR uit '88. Daarna inderdaad de CBR (uit '92) met de 4 uitlaten. Nu dus deze. Je bent goed op de hoogte!! ;)
Ik kom regelmatig in het topic van Emmen, tis alleen 20 minuten rijden voordat ik er ben.
Daarom een goede reden om hier in Hoogeveen wat te regelen. Er bestaat volgens mij wel nog een topic voor Hoogeveen, maar dat is een beetje een stilte centrum.
 
Laatst bewerkt:
Kijk anders eens hier of in dit topik.

Tis eingelijk ook niet zover vanaf hoogeveen en je kunt er natuurlijk een leuk klein tourtje er naar toe maken.

Maar [me="buikschuiver oet dre"]houdt dit topik ook een beetje in de gaten wanneer de motor weer klaar is dan gaat het rijden ook weer gebeuren.[/me] :Y *O*
 
leuk idee, voeg me maar toe op msn en laat me maar weten wanneer en waar we vertrekken.
ik woon ook in h-veen, dus moet goed komen.
koelemeijer7@hotmail.com

VOOR DIEGENE DIE MIJ OP MSN WILLEN TOEVOEGEN NIET OP koelemeijer7@hotmail.com MAAR OP martijnkoelemeijer@hotmail.com, dan zal ik je accepteren anders niet.
 
Jorn jij had toch eerst een grijs witte crb 600 (?) f met 4 van die uitlaatpijpjes onder de kont?
k heb je daar nooit mee zien rijden maar k had de foto's gezien in (geloof) het 600rr forum. of was het in het circuit park emmen topic?
deze geel groene 600f heb k al wel eens in hgv zien rijden.
ik reed vorige zomer nog op een rode 600RR die ik nu heb ingeruild voor een rode rammelbak.
groeten marcel

hallo marcel, volgens mij woon jij en paar straten van mij vandaan.

grtjs martijn
 
Zou kunnen, ik woon aan de ziekenhuis kant van de a 28
Om het maar even cryptisch te houden :+

Ikweet zo geen anniversary vfr in hgv te rijden.
Dat is de grijs/geel/rode toch?
Heel fijne fiets trouwens.
Ik kan er af en toe ook 1 meenemen als ik met iemand achterop wil gaan touren. :)

Ik heb je toegevoegd op msn.
 
Hej mensen, Martijn en ik hebben inmiddels contact, nu de rest nog en dan kunnen we binnenkort mischien een x een stukje rijden.
even afhankelijk van het weer, mischien komend weekend,
dus als je zin hebt mee te gaan hou dit topic dan even in de gaten.
 
Hej mensen, Martijn en ik hebben inmiddels contact, nu de rest nog en dan kunnen we binnenkort mischien een x een stukje rijden.
even afhankelijk van het weer, mischien komend weekend,
dus als je zin hebt mee te gaan hou dit topic dan even in de gaten.

Mailnotificatie staat aan, nu de temp nog een beetje hoger en dan kunnen we wat mij betreft!!! *O*
Wat mij betreft is de MC een prima plaats om af te spreken.....
 
ik ook, wel een eindje rijden heh, maar ik wou er ook heen, samen met iig nog 1 motormaat op een suzuki sv 650.
en mischien nog wel een paar jongens, zx7r, zx6r, vfr 750 duc916 en mn vader op een vfr 800.
zullen we anders afspreken samen op te rijden?
haha k heb maar een kleine benzine tank (15 liter) dus wel om de 2 tankstations stoppen :+ :+
 
ik ook, wel een eindje rijden heh, maar ik wou er ook heen, samen met iig nog 1 motormaat op een suzuki sv 650.
en mischien nog wel een paar jongens, zx7r, zx6r, vfr 750 duc916 en mn vader op een vfr 800.
zullen we anders afspreken samen op te rijden?
haha k heb maar een kleine benzine tank (15 liter) dus wel om de 2 tankstations stoppen :+ :+
Ik heb daar een topic voor geopend: MFMM vanuit Groningen/Drenthe en Friesland
En wat betreft het tanken: maak je geen zorgen, we stoppen erg gerelmatig....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan