Motorrijders gezocht in Almere (clubje)

Aloha! :W

hierbij nog een Almeerder - woonachtig iig - die zich meldt. Lijkt me wel leuk om af en toe een toerrit te doen. Maar dan niet in één dag heen-en-weer naar het Sauerland, dat wordt me echt te gek :')
 
Ik sta ook open voor leuke ritten, mijn motor staat weliswaar in haarlem gestalt. Maar met mooi weer met zeer grote regelmaat in Almere.
 
Perfect weertje om je nat-weer-skills te oefenen.
Kom net thuis van een rondje A27-A1-A6 en de ratbike is weer schoon :-)
 
Wat een top weertje om nat weer te trainen. Helaas moet ik werken......dammm.....Doc
Haha dat dan weer wel, maar wil niet nat op kantoor zitten, dus toch maar de viervoeter gepakt.
Morgen naar een klant toe, volgens mij blijft het wel redelijk droog.
 
full


het rondje dit weekend doen?
geen regen en 13 graden
 
:Y Zaterdag heen zondag terug? Maar wie liever heen en weer wil op bijv. zondag kan natuurlijk ook aansluiten aldaar, wachten we ze op met kopje koffie.....
 
Jo jo.....we gaan los zondag in de Eifel. We vertrekken om 07.00 vanuit ALmere.....ik heb er zin in.
Verzamelplaats is Althenar.

Groetjes

Doc
 
Wij ( samen met vloods99 ) vertrekken zaterdagochtend vanuit Almere, mocht er nog iemand voor de 2 dagen optie willen gaan... *O* Zondag ochtend sluiten we ons dan aan bij Docshot in Altenahr.
 
ik ga morgen hotelletje regelen, mocht er dus iemand mee gaan zaterdag, laat t weten!
weersverwachting is zelfs 17 graden in limburg, dus eifel ook zoiets.
 
Lekker weertje zo te zien zeg......fietsje staat weer droog in de box....wachtend tot een droge dag. Dusssss.....binnenkort weer een dagje Deutschland. Laatste keer was top met Ytje2Wheels en vloods99.
Iets zegt mij dat dit een top motorjaar gaat worden....

Fijn weekend allen en vergeet niet te poetsen tijdens de regenachtige dagen....met de droge gaan we rijden.

Doc
 
Lekkah....ik hoop op mooie dagen aankomende tijden. De motoren staan te trappelen in de box.
Ik voel weer een Deutschland ritje aankomen...hihihihi.

Doc
 
Hoi,

Morgen wordt het een mooie motordag....wie hebben er nog plannen?
Ikzelf helaas niet...andere verplichtingen maar wellicht jullie wel? Deel het hier en ontmoet nieuwe mensen met dezelfde hobby.

Groet

Doc
 
Terug
Bovenaan Onderaan