Motorrijders gezocht in Almere (clubje)

Hoi !

Ik ben Niels ,24 woonachtig in Bussum en rij een CBR600F en zou graag gezamenlijk motorritjes rijden

Omgeving Naarden,Bussum,Hilversum,muiden,weesp Almere etc

wie o wie lijkt dit leuk ? Zondags , doordeweeks savonds een rondje vind het allemaal prima ;)

Groetjes Niels
 
Hi Niels,

Ik ben sindskort woonachtig in Almere. Lijkt me leuk om gezamenlijk een ritje te maken.

Gr. Willem

Hoi !

Ik ben Niels ,24 woonachtig in Bussum en rij een CBR600F en zou graag gezamenlijk motorritjes rijden

Omgeving Naarden,Bussum,Hilversum,muiden,weesp Almere etc

wie o wie lijkt dit leuk ? Zondags , doordeweeks savonds een rondje vind het allemaal prima ;)

Groetjes Niels
 
Hoi Docshot,

Ik ben sindskort woonachtig in Almere. Voor een volgende rit sluit ik me graag aan:).

Gr. Willem

Hoi,

Morgen wordt het een mooie motordag....wie hebben er nog plannen?
Ikzelf helaas niet...andere verplichtingen maar wellicht jullie wel? Deel het hier en ontmoet nieuwe mensen met dezelfde hobby.

Groet

Doc
 
Zag mbt megameeting veenendaal van 7 mei dat er bij Autoradam Almere een verzamelpunt is om 10:30. Vertrek 10:45 (Voor Brag & Boost en Wie Rijdt, maarja, gewoon aansluiten denk ik dan).
 
Was best leuk nog om mee te maken. Er begonnen flink wat motoren in Almere, zeker meer dan 50 :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Ik ben Niels ,24 woonachtig in Bussum en rij een CBR600F en zou graag gezamenlijk motorritjes rijden

Omgeving Naarden,Bussum,Hilversum,muiden,weesp Almere etc
Ik ook, woon in Hilversum. Whatsapp groepje maken?
Er is een MF Gooi en Vechtstreek topic waar jullie je bij aan kunnen sluiten, ben er zelf net een week actief. Weet niet goed hoe vaak er gereden wordt, maar bij deze :+
 
Heb het idee dat er veel buiten de fora geregeld wordt (waar ik ook geen weet van heb)... :D
Bedoel die mega meeting van laatst. Maar 2-3 pagina's in betreffende topic. En op de dag zelf wel over de 1000 bezoekers en honderden motoren.
 
Heb het idee dat er veel buiten de fora geregeld wordt (waar ik ook geen weet van heb)... :D
Bedoel die mega meeting van laatst. Maar 2-3 pagina's in betreffende topic. En op de dag zelf wel over de 1000 bezoekers en honderden motoren.
Volgens mij is er altijd een evenement op Facebook.
 
Hoi, ik 'woon' de helft van de tijd in Almere.. dus wil wel een keer mee in de avond om een 2-uurs ritje te doen..
 
Met woon bedoel je werk? :D
In weekend heb je vast veel kans. ride4Kika staat overigens ook in de planning de 21ste.
 
Mooie opkomst nog. Heb niet geteld, maar moeten er zeker 50 zijn geweest. Was iemand van hier er nog bij?
 
Aantal mensen uit het Almere groepje zitten ook in het Vecht en Gooi topic. Zeker als je uit Bussum komt wel handig. Als je aan de Brediusweg een Aprilia ziet sjezen ben ik het wsl :P
 
Goedendag heren en dames....Het topic is al enkele jaren oud maar nog steeds courant. Ooit eens begonnen om wat mensen te leren kennen in de omgeving...dat is gelukt. Aankomend jaar gaan we er weer enkele malen op uit. Onze ritten zijn meestal in het buitenland en dan met name Duitsland....vaak een dag of 3. Dat kan kamperen zijn of een leuk hotel. We hopen dat we weer via dit topic de groep wat mogen uitbreiden.

Heeft iemand in de tussentijd nog wat leuke ideetjes?

Met vriendelijke groet,

Serge
 
Terug
Bovenaan Onderaan